ZASADY 2012
#21 Gosc_Kuba1987_*
Posted 08 January 2012 - 19:42
-lemondek przy starcie wspólnym lub w grupach
-słuchawek w uszach za wyjątkiem ITT
natomiast problem szytek i zapasowych dętek niech każdy sobie załatwia we własnym zakresie w końcu mamy erę mleczek, pianek, uszczelniaczy więc w ogóle nie ma co robić z igły widły
#22
Posted 09 January 2012 - 00:29
A co z posiadaczami szytek? Tak sformułowany zapis nakazywałby im posiadanie przy sobie zapasowej opony i kleju, lepiej dodać na początku "Zaleca się..."
W przypadku kół z szytkami należałoby mieć też zapas. Nawet raz widziałem na Żądle Szerszenia.
Intencją zapisu o obowiązku posiadania pompki, zapasu lub zestawu do klejenia czy innych specyfików jest to aby pechowiec, który złapie gumę poradził sobie z takim problemem najlepiej samemu nie absorbując otoczenia czyli innych zawodników czy nawet ratunkowo organizatorów.
Chodzi też o ochronę zdrowia psychicznego :-) - w październiku jechałem w BikeMaratonie MTB - bo już było po sezonie na szosie :-) nie mialem zapasu i przez 15 km do mety jechałem na kapciu złorzecząc na wszystko
#23
Posted 10 January 2012 - 13:59
Nasuwa mi się taka refleksja, że w sumie to całkiem nieźle te zasady skomponowano skoro dyskusja dotyczy tylko kilku mniej istotnych z punktu widzenia całości spraw ;-)
Czekam jeszcze kilka dni a potem zaklepujemy regulamin.
P.s. A u mnie w Istebnej "kolarskiej" stolicy dobijamy ze śniegiem powoli do 1 metra.
#24
Posted 10 January 2012 - 16:24
#25
Posted 13 January 2012 - 18:31
Co do lemondek, to są one jakimś tam zagrożeniem, a to wystarczający powód żeby zabronić ich stosowania w wyścigach ze startu wspólnego.
#26
Posted 13 January 2012 - 19:55
Co do lemondek, w sumie macie rację są niebezpieczne a na maratonach bezpieczeństwo jest ważne.
#27
Posted 14 January 2012 - 11:56
Piotr92 zakładasz, że znowu niezależnie od warunków, Biekeholicy zleją wszystkich? Strasznie defetystyczne podejście. Nie wiem jak Road Maraton Team, ale nasza drużyną nie składa broni na starcie :mrgreen:
#28
Posted 14 January 2012 - 14:46
#29 Gosc_Andrzej M_*
Posted 14 January 2012 - 18:27
#30
Posted 14 January 2012 - 20:30
#31
Posted 14 January 2012 - 20:47
To ja tylko sprostuję. Drużyna może liczyć maksymalnie 10 zawodników, a to trochę zmienia postać rzeczy. Dlaczego utrudniać zadanie mniejszym drużyną? Moim zdaniem im większa konkurencja tym lepsza zabawa - nie?Drużyna składa się z 10 zawodników, a więc można dalekie wyjazdy rozdzielić między drużynę, jak się chce walczyć o zwycięstwo.
#32 Gosc_orbea29er_*
Posted 14 January 2012 - 22:25
#33
Posted 15 January 2012 - 13:50
Gdy ktoś z kategorii A-D chce startować na krótszym dystansie powinien mieć taką możliwość ; byłby klasyfikowany tylko w GENRALCE etapu, która powinna istnieć.
Dziękuje
#34
Posted 15 January 2012 - 14:33
Moim zdaniem, wymagane sześć startów do generalki, gdzie mamy aż cztery czasówki, nie pasuje do cyklu Roadmaraton. W nazwie mamy maraton, to powinny się liczyć do generalki trasy maratońskie. Czasówki do generalki powinny być dużo mniej punktowane, a nie tak samo jak za wyryp do 180 km
To nie jest najlepszy pomysł. To, że w nazwie cyklu jest "maraton" nie ma znaczenia. Czasówki odróżniają ten cykl. Nie ma powodu aby dyskryminować punktowo ITT, grozi to zmniejszeniem, i tak chyba mniejszej niż w imprezach etapowych, frekwencji. Część uczestników może sobie odpuścić udział z powodu słabszej punktacji. Zastanowię się czy jechać kilkaset km na imprezę, w której jadę na rowerze 20-30 min i do generalki będę miał zaliczone punktu z korektą in minus.
#35
Posted 15 January 2012 - 14:34
#36 Gosc_Kuba1987_*
Posted 15 January 2012 - 15:00
#37
Posted 15 January 2012 - 17:34
#38
Posted 16 January 2012 - 20:22
#39 Gosc_orbea29er_*
Posted 17 January 2012 - 07:38
#40
Posted 17 January 2012 - 08:26