Jaki rower do 1500zł.
#401
Napisano 17 lipiec 2009 - 13:33
#402
Napisano 17 lipiec 2009 - 13:34
#403 Gosc_wojtek10611_*
Napisano 17 lipiec 2009 - 14:06
#404
Napisano 17 lipiec 2009 - 21:41
wielkie firmy maja filie na dalekim wschodzie i tam robią najtańszy asortyment.
eh, tańszy czy droższy asortyment... teraz na Tajwanie robi się już prawie wszystko... A niedługo będzie można z czystym sumieniem powiedzieć, że absolutnie wszystko. :-/
#405 Gosc_wojtek10611_*
Napisano 18 lipiec 2009 - 22:24
http://allegro.pl/it...ez_minimum.html
Willerek za cenę jaką wylicytuje taką mam ale nie chce dac więcej niż 1500zł za niego
oraz
http://allegro.pl/it...lo.html#gallery
cena specjalnie dla mnie 1800zł
specyfikacja Olsh:
OSPRZĘT
klamkomanetki: CAMPAGOLO Veloce Ergopower 2x10
przerzutka tył: CAMPAGNOLO Veloce 10s
przerzutka przód: CAMPAGNOLO Veloce
korba: MICHE RACING CPT (172.5, koronki 34/50)
suport: MICHE RAcing
łańcuch: MICHE Corsa 10 Vel
kaseta: MICHE Pr1mato (dowolna konfiguracja)
hamulce: MICHE Performance Vbrek
KOŁA
piasty: MICHE Racing 32H
obręcze: REMERX Stormy XR15
opony: Hutchinson Tech+ Gold Elite Pro 700x30C (315 g)
rama: OLSH Cyclocross Team
widelec: Fort Carbon
łozyska steru: TANGE (made in JAPAN)
siołdo: VELO ProLite
wspornik siodła: FORT AL
obejma siodła: MICHE
wspornik kierownicy: FORT AL
kierownica: FORT AL oversize
owijka: VELO
pancerze i linki: CAMPAGNOLO
są małe zmiany np opony, kierownica lub inne drobiazgi bo to jest specyfikacja ze sklepu reszta taka sama
I teraz proszę o wypowiedź więcej osob bo zalezy mi już na ostatecznym wyborze
#406
Napisano 19 lipiec 2009 - 18:49
Otóż poniżej 800 pan nie sprzeda i tutaj pytanie moje takie: co w nim się może popsuć pierwsze? Czy te koła to jakieś totalne guano czy mogą przeżyć? Mnie najbardziej przeraża 8 rzędowy napęd bo co ja zrobie jak sie popsuje/zużyje, pewnie do tego nawet części nie znajdę. Nic innego w cenie do 1500 nie przychodzi mi do głowy, nic od wieków nie znalazłem, dostałem wprawdzie propozycję z tego forum, ale odnośnie rowerka trochę jednak większego. Co to za korba? Będzie dało się do niej kupić jakby co jakiś blat? Albo czy będzie się dało do tej ramy zamontować nowoczesną korbę z dajmy na to zewnętrznymi łożyskami? Ogólnie - z czym mogę mieć problem i o czym jeszcze nie wiem? (Poza tym że będę debilnie wyglądał na obcisło i kolorowo na zabytku)
Niestety takie rozmiary osiągalne tylko na niemieckim ebayu a mi się już nie chce czekać na nie wiadomo co (i tak pogoda taka że od końca maja poza zawodami na moim MTB tłukę tylko szosę), mogę ewentualnie trochę przepłacić za tego złoma, 800zł nie majątek w sumie, jak go nie kupię to wydam pewnie tyle na hamulce do MTB, jakby co będę kolejną osobą, która będzie chciała grata sprzedać... no chyba że nie wiem o jakichś kruczkach/niekompatybilnościach odnośnie starych rowerów (choć nie mam pojęcia w jakim on może być wieku)
#407
Napisano 19 lipiec 2009 - 20:57
Ja szukałbym czegoś innego. W tej cenie naprawdę da się znajść coś lepszego
#408
Napisano 19 lipiec 2009 - 21:46
#409
Napisano 19 lipiec 2009 - 22:27
#410 Gosc_wojtek10611_*
Napisano 20 lipiec 2009 - 12:47
"No więc chyba nareszcie kupuje coś i teraz doradzcie zostają dwa rowerki na placu boju
http://allegro.pl/it...ez_minimum.html
Willerek za cenę jaką wylicytuje taką mam ale nie chce dac więcej niż 1500zł za niego
oraz
http://allegro.pl/it...lo.html#gallery
cena specjalnie dla mnie 1800zł
specyfikacja Olsh:
OSPRZĘT
klamkomanetki: CAMPAGOLO Veloce Ergopower 2x10
przerzutka tył: CAMPAGNOLO Veloce 10s
przerzutka przód: CAMPAGNOLO Veloce
korba: MICHE RACING CPT (172.5, koronki 34/50)
suport: MICHE RAcing
łańcuch: MICHE Corsa 10 Vel
kaseta: MICHE Pr1mato (dowolna konfiguracja)
hamulce: MICHE Performance Vbrek
KOŁA
piasty: MICHE Racing 32H
obręcze: REMERX Stormy XR15
opony: Hutchinson Tech+ Gold Elite Pro 700x30C (315 g)
rama: OLSH Cyclocross Team
widelec: Fort Carbon
łozyska steru: TANGE (made in JAPAN)
siołdo: VELO ProLite
wspornik siodła: FORT AL
obejma siodła: MICHE
wspornik kierownicy: FORT AL
kierownica: FORT AL oversize
owijka: VELO
pancerze i linki: CAMPAGNOLO
są małe zmiany np opony, kierownica lub inne drobiazgi bo to jest specyfikacja ze sklepu reszta taka sama
I teraz proszę o wypowiedź więcej osob bo zalezy mi już na ostatecznym wyborze :)"
Proszę o doradzenie
#411
Napisano 20 lipiec 2009 - 19:49
Otóż rama wg mnie była malowana, i to kiepsko, do tego nie wiadomo co to takiego. Myślę, że można kupić spokojnie w tej cenie rower z całą stopiątką lub częściową i doposażyć. Co do blatów korby - jeśli to jest rozstaw torowy (144) to jeszcze masz szansę znaleźć, wcale nie tanio blaty. Jeśli to stare, stare Campagnolo (156 o ile się nie mylę) to zapomnij o wymianie. Jeśli 135 to problemu nie będzie zasadniczo żadnego.
Ja szukałbym czegoś innego. W tej cenie naprawdę da się znajść coś lepszego
Na 100% korba ma BCD 135 lub 130mm......
#412
Napisano 20 lipiec 2009 - 21:05
Na 100% korba ma BCD 135 lub 130mm......
No to z dostępnością blatu kein problem będzie.
#413 Gosc_Rzysko_*
Napisano 20 lipiec 2009 - 21:16
#414
Napisano 20 lipiec 2009 - 21:51
A tu ciagle pada i znów jutro na szosę góralem wyjadę bo w teren to się nie ma co zapuszczać... zawsze to ma swoje plusy, nikt na szosie mi nie dorówna przy przebijaniu się przez miasto, nie będę musiał objeżdżać naokoło Krzyżanowic (kto jest z Wrocka ten wie), na tym się da nawet na niewielkie schody z rozpędu wjechać i nawet kola nie przebić, czołg prawdziwy
#415
Napisano 21 lipiec 2009 - 21:10
Te skazy na ramie to jakiś jakby klej, tam był 2 koszyk na bidon, bo nie ma normalnych dziurek. Owe pęknięcia lakieru schodzą przy użyciu ścierki Piasty shimano 600, koła proste, luzów nigdzie nie ma. W sumie poza odwijającą się owijką i jakimiś ryskami (zwłaszcza na klamkomanetkach) wygląda ok. Ramy nie zidentyfikujemy, jedynie w okolicach supportu znalazłem wyryte "Tube reynolds", co naturalnie nic mi nie mówi, ślicznie za to wyglądają te połączenia rurek. Kaseta jakaś dziwna bo 13-26. Dałem 800, trudno, dowiezione pod dom
#416
Napisano 21 lipiec 2009 - 23:18
#417
Napisano 22 lipiec 2009 - 07:17
#418
Napisano 22 lipiec 2009 - 21:56
http://www.allegro.p..._21_klasyk.html
- warto go kupić? Proszę o Wasze komentarze
pozdrawiam
#419
Napisano 23 lipiec 2009 - 05:49
warto go kupić? Proszę o Wasze komentarze
Rower fajny - oldtimer i do tego wyglada na zadbany. jedno ale - nie dostaniesz już nowych zębatek do tylnego koła. to zębatki typu UG - bardzo trwałe ale już nieprodukowane. najpewniej jak się zużyją trzeba wymienić całą piastę lub kupic jakąś siódemkową i wstawić z niej bębenek nowy.
mnaetki to chyba martwy ciąg... bez indeksacji. praktyczne ale niewygodne dopóki nie nabierzesz wprawy
Ogólnie widac że rower nieiwle jeżdżony, zadbany... ale czy to dobry zakup? Jak na rower sportowy nie, ale jeśłi potrzebny ci będzie do celów bardziej turystycznych to tak. jest jeszcze kwestia ceny ale to już tobie zostawiam do osądu.
-------------------
Reynolds to firma produkująca ramy, całkiem fajna sprawa
Jeśłi ktoś znajdzie reynoldsa 531 to brac i się nie zastanawiac jeśłi w dobrym stanie. Swego czasu najlepsze ramy dla profich na tych rurach robili
#420
Napisano 23 lipiec 2009 - 06:57