albo fejk jawbreaker
Zależy jak trafisz. Niektóre są tak tragiczne, ze nie da się ich używać.
Napisano 08 lipiec 2020 - 07:50
Widać że nie masz zielonego pojęcia o okularach z Ali
Jeżdżę trzeci sezon z wkładką korekcyjną i nic mi niczego nie zniekształca, UV400 sprawdzone u optyka razem z polaryzacją.
Koszt niewielki. Szkła z okularów ciężko wyjąć, przy upadku po prostu spadły z twarzy, nic się nie połamało.
Możesz napisac który model i którego sprzedawcy? Z tego co widzę, to nie tylko ja czekam na odpowiedz .
Napisano 08 lipiec 2020 - 09:53
Poszukuję okularów mających:
Fotochrom pozwalający jeździć i w dzień i w nocy
Polaryzację
Szerokie ramki, bo mam duży łeb;)
Najjaśniejsze fotochromy będą i tak przyciemniać więc w nocy może być tak sobie.
Od biedy Tifosi Light Night Fototec z ramkami XL. Ale nie mają polaryzacji.
https://www.tifosiop...chromic-lenses/
Napisano 06 wrzesień 2020 - 17:03
Jeździ ktoś w oksach Bliz i podzieli się opinią?
Zastanawia mnie czy powłoka rysuje się tak łatwo jak chińszczyzna? Jak w porównaniu do renomowanych/drogich marek?
https://www.bobshop....-matrix-2019-2/
Napisano 08 październik 2020 - 12:34
Napisano 08 październik 2020 - 16:31
Wydaje mi się, że mi są najbardziej potrzebne automatycznie regulujące naświetlenie okulary. Głównie z tego powodu, że obecnie posiadane (jakieś z decathlonu) mają wymienne szkła, ale tak naprawdę życie pokazuje że korzystam tylko z ciemnych lub przezroczystych. A najbardziej mnie irytuje wyjazd rano w przezroczystych i powrót w pełnym słońcu, lub w drugą stronę- wyjazd w ciemnych a przedłużenie się wycieczki i powrót w ciemnościach lub złapanie po drodze chmury. To co napisałeś o kontrastach w prizmach daje mi mocno do myślenia. Kurde, chyba będę musiał dokupić dodatkowe szkła
Dobre, solidne okulary. Mialem ich trzy pary, przy kolejnych zakupach okularow jakos nic innego nie przychodzilo mi do glowy. Ostatnie jakie zanabylem, tym razem byly to Oakleye Sutro. Na mojej dosc sporej facjacie leza lepiej niz Jawbreaker, sa tez lzejsze ale i sa pewnie delikatniejsze.
Oakley ma bardzo dobra optyke z roznymi filtrami Prizm. Od momentu jak kupilem pierwsze Prizmy, kompletnie odstawilem fotochromy. Obraz w Prizmach jest duzo fajniejszy. Na szose wogole nie widze uzasadnienia dla fotochromow. Nawet jak ma sie ograniczony budzet, ktory np nie pozwala na dodatkowe szkla, to takimi szklami jak np Prizm Road mozna jezdzic w kazdych warunkach. Super barwa i kontrast. Tego nie ma w fotochromach.
Mi się fotochromy przydają w okresie jesień-zima. Jak wychodzę z domu i wali ostre słońce, a wracam i jest prawie ciemno. Wtedy moje Prizmy 12% przepuszczalności muszę ściągać na powrocie, bo nic nie widać.
widziałem te Twoje prizmy na stravie, wyglądają kozacko.
Dzięki za pomoc, w zasadzie decyzja podjęta, trzeba tylko wybrać kolor oprawek, i popatrzeć za dobrą promocją na koniec sezonu
Napisano 08 październik 2020 - 17:48
Nawet jak ma sie ograniczony budzet, ktory np nie pozwala na dodatkowe szkla, to takimi szklami jak np Prizm Road mozna jezdzic w kazdych warunkach. Super barwa i kontrast. Tego nie ma w fotochromach.
Można, co nie znaczy, że jest to lepsze niż zmiana szkieł lub fotochromy. Żadne magiczne Prizmy nie spowodują, że szyba z 20% przepuszczalności światła sprawdzi się tak samo dobrze na słońcu jak szyba 12% albo blisko zmierzchu jak szyba 30%. Sam uważam, że Prizm Road jest zdecydowanie najbardziej uniwersalny na szosę, ale np. na hiszpańskie słońce wolę coś mniej przepuszcza, a na polską szarówę przez połowę roku lepiej się sprawdza coś np. z 30%.
cowall, na Oakleye warto negocjować ceny. Przy zakupie pisałem np. do sklepu X, że sklep Y ma takie oksy w takiej cenie i czy nie zrobią lepszej. Zawsze udawało mi się uzyskać najlepszą cenę na rynku.
Napisano 08 październik 2020 - 18:27
Można, co nie znaczy, że jest to lepsze niż zmiana szkieł lub fotochromy. Żadne magiczne Prizmy nie spowodują, że szyba z 20% przepuszczalności światła sprawdzi się tak samo dobrze na słońcu jak szyba 12% albo blisko zmierzchu jak szyba 30%. Sam uważam, że Prizm Road jest zdecydowanie najbardziej uniwersalny na szosę, ale np. na hiszpańskie słońce wolę coś mniej przepuszcza, a na polską szarówę przez połowę roku lepiej się sprawdza coś np. z 30%.
cowall, na Oakleye warto negocjować ceny. Przy zakupie pisałem np. do sklepu X, że sklep Y ma takie oksy w takiej cenie i czy nie zrobią lepszej. Zawsze udawało mi się uzyskać najlepszą cenę na rynku.
Napisano 08 październik 2020 - 19:28
Napisano 13 październik 2020 - 19:17
@sirkozi Dzięki za sugestie, przejrzałem różne oferty z Polski, ale mimo najniższych cen pojawiały się jakieś negatywne opinie o sklepie (brak towaru i długi czas oczekiwania), więc zdecydowałem się zakupić w centrum rowerowym, bo cena dla mnie w porządku a przede wszystkim ufam temu sklepowi, i byłem pewien że szybko mi przyślą towar.
Można, co nie znaczy, że jest to lepsze niż zmiana szkieł lub fotochromy. Żadne magiczne Prizmy nie spowodują, że szyba z 20% przepuszczalności światła sprawdzi się tak samo dobrze na słońcu jak szyba 12% albo blisko zmierzchu jak szyba 30%. Sam uważam, że Prizm Road jest zdecydowanie najbardziej uniwersalny na szosę, ale np. na hiszpańskie słońce wolę coś mniej przepuszcza, a na polską szarówę przez połowę roku lepiej się sprawdza coś np. z 30%.
cowall, na Oakleye warto negocjować ceny. Przy zakupie pisałem np. do sklepu X, że sklep Y ma takie oksy w takiej cenie i czy nie zrobią lepszej. Zawsze udawało mi się uzyskać najlepszą cenę na rynku.
Dziękuje wszystkim za pomoc w wyborze, okulary przyjechały dzisiaj do mnie i są mega
To moje pierwsze fotochromy, mogę je normalnie przecierać bawełnianą koszulką i myć pod ciepłą wodą? W deszczu można śmiało jeździć? (ta specjalna powłoka się nie zmyje? )
Dzisiaj u mnie cały dzień pada, więc testy były tylko balkonowe i minimalnie widać przyciemnienie. Nie wiem czy to moja sugestia, ale jak je założyłem do monitora to wydawało mi się, że obraz jest ostrzejszy, możliwe to? I ostatnie pytanie, dlaczego Oakley zabrania w nich prowadzić samochód?