Przejechałem ostatnio kilkaset km na szosówce z tarczami - bardzo fajna sprawa. Jedyny minus w stosunku do obręczówek to waga.
Poza tym same przewagi.
Posted 13 June 2017 - 08:44
Got An Oldie But She's A Goldie
Why You ask me?
'cause Steel Is Real
Posted 13 June 2017 - 09:58
Posted 13 June 2017 - 10:23
Wykazałem się odwagą, ale mordoksiążka twierdzi, że: Niestety, ta treść jest obecnie niedostępna Być może użyty link wygasł lub strona jest widoczna tylko dla grupy odbiorców, do której nie należysz.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Posted 13 June 2017 - 10:40
Wykazałem się odwagą, ale mordoksiążka twierdzi, że: Niestety, ta treść jest obecnie niedostępna Być może użyty link wygasł lub strona jest widoczna tylko dla grupy odbiorców, do której nie należysz.
hmm, dziwne, u mnie działa. Profil oficjalny Jeremiego Powersa, z takim opisem filmiku, "My 2 cents on the new rounded disc brake rotors, definitely a major step in ensuring everyone's safety. No disrespect to any of the road riders making a living - racing in huge fields, I don't disagree with any of the issues raised! But the new rotors are a game changer! What do you think of the new rotors? Game changer or til death due us part rim brakes?"
można też wygooglować, to wyskoczy jako jeden z pierwszych.
Posted 26 September 2017 - 15:33
Continental stwierdził, że w przemyśle samochodowym będzie lepiej kiedy tarcze zamontujemy do obręczy . Ciekawe co im z tego wyjdzie. Jak wiadomo przemysł motoryzacyjny to inne pieniądze, jak zaczną badać temat to może kolarstwo przy okazji znajdzie coś dla siebie.
Posted 11 December 2017 - 10:46
Posted 11 December 2017 - 11:28
Continental stwierdził, że w przemyśle samochodowym będzie lepiej kiedy tarcze zamontujemy do obręczy . Ciekawe co im z tego wyjdzie. Jak wiadomo przemysł motoryzacyjny to inne pieniądze, jak zaczną badać temat to może kolarstwo przy okazji znajdzie coś dla siebie.
takie rozwiązanie już dawno istnieje chociażby w motocyklach buell, wiec continental sie nie popisał
Posted 11 December 2017 - 14:36
Posted 02 January 2018 - 21:33
Panowie, szykuję się do przejścia na Di2/hydraulika i... klops z częściami Nowych klamkomanetek Ultegry 8070 JUŻ nie ma i trzeba czekać na nową dostawę. Moja rama ma mocowanie postmount i okazuje się, że zacisków BR-RS785 też już nie ma bo wyprzedane stare modele. Jeśli już to w komplecie z klamkami które mnie nie interesują. Starych przerzutek 6870 też juz prawie nie ma, co za los..
I tu moje pytanie - czy zaciski MTB będą pasować do szosy, np. SLXy?
Posted 02 January 2018 - 22:05
Tak, będą. BR-R785 to nic innego jak poprzednia generacja XT w innym malowaniu. A skoro BR-M785 pasują do nowych klamek, to siłą rzeczy inne zaciski szosowe również będą.
BTW ST-R8070 będę w stanie sprowadzić za ok. 2 tygodnie. To chyba nie jest katastrofalnie długi czas?
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Posted 02 January 2018 - 22:59