Ja tą elektrykę nawet i ciut szanuję.. Ale uwielbiam tą taniość 105 na linkach.. I niech się odpierdolą od ostatniej taniej grupy 11s.pfff kto nie jeździł na elektryce to nie zrozumie i tyle
Nowości sprzętowe
#2362
Posted 06 December 2021 - 07:36
Tanio to juz było
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#2363
Posted 06 December 2021 - 08:13
Ja tą elektrykę nawet i ciut szanuję.. Ale uwielbiam tą taniość 105 na linkach.. I niech się odpierdolą od ostatniej taniej grupy 11s.
Musisz ich oprotestować. Choć sądzę że nawet gdybyś się całopalił przed ich siedzibą to i tak nie uwzględniliby tego w swoich planach
Na razie będzie pewnie z i bez motorka. Ale jest szansa że będzie też 12 biegów, tylko.
#2365
Posted 06 December 2021 - 08:42
Ciekawe kiedy zaproponują STEPS do rowerów szosowych. A przynajmniej do GRX. Ewentualnie do szosy napęd w tylnej piaście, ale obowiązkowo suport tensometryczny (w opcji pomiar mocy, bo to tylko krok dalej). Też kwestia czasu pewno, bo rynek na to jest i będzie coraz większy. Zwłaszcza w terenach górskich (na podjazdach ograniczenie 250W i 25km/h to nie ograniczenie) i dla kolarzy emerytów. Połączenie tego z Di2 będzie jak najbardziej atutem np. automatyczna zmiana przełożeń optymalizująca wysiłek rowerzysty, silnika, baterii i napędu.
https://www.google.c...ycle-derailleur
Już myślą jakby tu zrobić automat z przedniej przerzutki.
#2366
Posted 07 December 2021 - 11:09
Jejcia, ale tutaj moderator będzie miał roboty. Dajcie sobie spokój z tymi mało poważnymi dyskusjami o kasie, bo z perspektywy obserwatora wygląda to tak, jakby jedni drugim wzajemnie chcieli coś na siłę udowadniać argumentami z pogranicza dobrego smaku i konfabulacji śmiesznych było kilka postów, ale już teraz nuda.
- marb, mikroos, lupus and 2 others like this
#2367
Posted 07 December 2021 - 11:32
Przeniosę do luźnego wątku później, teraz mogę co najwyżej wykasować, ale powyższa dyskusja offtopic nie kwalifikuje się raczej do natychmiastowego usunięcia.
Wysłane z mojego motorola one action przy użyciu Tapatalka
==============================================
Przeniesione do: Temat społeczno-ekonomiczny.
- cauchy and artho like this
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#2368
Posted 25 January 2022 - 12:23
Chyba nie ma wątku "Nowości odzieżowe", ale ostatnio na forum ww zrobiło się głośno o kurtce rowerowej z Decathlona za 1200zł (bądź w strefie 250€). Co powiecie?
https://www.decathlo...5676?mc=8667873
- Dziaku likes this
#2370
Posted 25 January 2022 - 12:34
Podejrzewam, że to dobry sprzęt pod konkretne warunki.
Niemniej - w tej cenie można byłoby spodziewać się jakiejś renomowanej membrany. Sugerowane zakresy temperatur 5-18 stopni to jakiś absurd. Sorry, ale nie uwierzę nigdy, że jakiś sprzęt nadaje się na tak szeroki zakres temperatury.
5 stopni to dla mnie już bardzo chłodne warunki. Natomiast 18 stopni to temperatura, w której z pewnością odważyłbym się na jazdę w krótkich spodenkach bez żadnych nogawek i w cienkiej, lekkiej bluzie założonej na bezrękawnikową potówkę, a na wyścigu w koszulce z potówką pod spodem.
Jeżeli rzeczywisty zakres temperatur to powiedzmy 5-10 stopni, to są tańsze alternatywy, z membranami, znane i polecane od lat.
#2375
Posted 23 June 2022 - 20:08
Nowe opony Michelina - w teście wypadły bardzo dobrze: https://www.bicycler...n-power-cup-tlr
#2376
Posted 23 June 2022 - 22:38
o jakieś 10 lat za późno, ale może wreszcie
Bez jaj. 10 lat temu di to był produkt dla gości, na których robiło wrażenie samoczynne otwieranie się bagażnika w samochodzie.
Bradley odważył się na użycie roweru z di dopiero na 21 etapie. Całą resztę przejechał na mechanice.
To była demonstracja możliwości technologicznych shimano i nawet sami nie przypuszczali, że to chwyci. Ale jak widać zatrudnienie marketingowców od kiji golfowych opłaciło się.
#2378
Posted 24 June 2022 - 08:03
niedługo te opony będą kosztowały tyle co samochodowe :/
z moich obserwacji wynika, że już dawno się tego doczekaliśmy. Opony do aut 15-16 średniej półki cali koszują podobnie co dobra opona do roweru a w przypadku TLR są tańsze. Biorąc pod uwagę ilość gumy i żywotność to opony do rowerów są mega drogie.
#2379
Posted 24 June 2022 - 08:15
Przecież opony rowerowe już od dawna kosztują więcej niż samochodowe
Opony Pirelli typu Run Flat do mojego BMW kosztują tyle co oponka TL do mojgo Gianta W dodatku ostatnio kupiłem nówkę Conti GP 5000 S TR za ponad 3 stóweczki i na trzeciej jeździe rozciął mi ją na boku kamień. Mam na myśli to, że opony rowerowe są równie drogie, częściej ulegają uszkodzeniom i szybciej się zużywają. Czyli są kilku / kilkunastokrotnie droższe niż samochodowe. To nie jest tani sport.
W dodatku dam sobie rękę uciąć, że koszt R&D, produkcji, materiału i wszystkiego innego w przypadku opon rowerowych jest śmiesznie niski w porównaniu do opon samochodowych, które muszą zapewniać bezpieczeństwo i przyczepność w każdych warunkach, przy rozmaitych obciążeniach i prędkościach, wytrzymywać wysokie obroty (np. indeks Y - 300 km/h), odprowadzać wodę, radzić sobie z aquaplaningiem, itd.
Czyli płacimy, bo możemy i bo chcemy.