Wszystko zależy od modelu, ale wiele ram jest wzmacniana w wielu miejscach (mowa o ramach pod hamulce tarczowe), przez to może być sztywniejsza, kosztem wagi.
Nowości sprzętowe
#1701
#1703
Posted 21 November 2018 - 19:48
Z tym "less snappy" nie spotkałem się w recenzjach. Natomiast bardzo często jest zwracana uwaga na to, że widelce pod tarcze są sztywniejsze z oczywistych powodów i przez to mniej komfortowe.
Na logikę prędzej właśnie miększe widelce pod zwykłe hamulce powinny powodować spowolnione skręcanie. Coś jak w mtb, gdzie podobno można łatwo wyczuć jak sztywny bocznie jest amortyzator w zakrętach.
#1704
Posted 28 November 2018 - 09:53
Mniejsza z tym, nagle na zwykłych hamulcach się nie da jeździć i wszyscy muszą mieć tarcze 👍🏻
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
#1707
Posted 22 December 2018 - 11:51
https://www.bicycler...ad-bike-reviews
#1708
Posted 20 January 2019 - 12:30
Osobiście odnoszę wrażenie, że do czasu gdy wszystkie zespoły zawodowego peletonu nie przesiądą się na tarcze zwykłe hamulce w dalszym ciągu będą miały się dobrze. Obecnie na hamulcach tarczowych jeździ Bora i QuickStep co związane jest z zaprzestaniem produkowania przez Specialized topowych rowerów na hamulcach innych niż tarczowe. Do tego dochodzi jeszcze Trek, chyba Bahrajn, Katusha i Dimension Data. Kilka innych zespołów korzysta z hamulców tarczowych w rowerach aero. To i tak daje ciągle 12 zespołów jeżdżących na zwykłych hamulcach pomimo możliwości korzystania z tarcz. Nie wiem czy decydujące znaczenie ma tutaj nie tylko mniejsza waga ale i szybkość wymiany koła.
#1709
Posted 25 January 2019 - 10:16
#1711
Posted 30 January 2019 - 13:08
#1712
Posted 30 January 2019 - 20:49
Przekroj tylnych widelek, linie wokol suportu. Do tego ta lamana gorna rura i kaprawe polaczenie glowki ramy i widelca.
Wyglada jakby ktos naogladal sie katalogow rowerowych i cos chcial na tej podstawie sklecic. I mu/jej nie wyszlo
#1714 Gosc_DivisionBell_*
Posted 01 February 2019 - 09:53
Jak sie tak przjrzec blizej....
Przekroj tylnych widelek, linie wokol suportu. Do tego ta lamana gorna rura i kaprawe polaczenie glowki ramy i widelca.
Wyglada jakby ktos naogladal sie katalogow rowerowych i cos chcial na tej podstawie sklecic. I mu/jej nie wyszlo
Mi tam się nawet podoba. Co nie zmienia faktu, że w tej cenie i tak szukałbym czegoś innego.
#1715
Posted 06 February 2019 - 20:01
Czy w związku z premierą SRAM RED eTap ASX poprzednia grupa (RED eTap) potanieje?
#1716 Gosc_tobo_*
Posted 06 February 2019 - 20:30
....chyba że wiesz o tym że ktoś tu sie udzielający siedzi u źródła, w zarządzie firmy Sram i jest w stanie dac Ci konstruktywną odpowiedź.
Natomiast obserwując trendy rynkowe- jest szansa że komponenty dotychczasowej grupy potanieją- jednym z warunków jest wycięcie ich z oferty. Sprawdź stronę Srama , np w dziale komponentów 2x10 szosowych , zobacz sugerowane ceny.
#1719
Posted 08 February 2019 - 06:12
Jak w ciagu najblizszego roku shimano sie nie zreflektuje i nie popełni 12s wirelessa to moj kolejny rower będzie na nowym Sramie. I sie zastanawiam nad 1x. Tylko te klamki paskudne...
No wlasnie te klamki... mam teraz srama 1x w gravelu, wszystko fajnie tylko te klamki hydrauliczne sa koszmarne, DA z hydraulika sa malenkie przy sramie i bardzo wygodne
#1720
Posted 08 February 2019 - 08:40
Jak w ciagu najblizszego roku shimano sie nie zreflektuje i nie popełni 12s wirelessa to moj kolejny rower będzie na nowym Sramie. I sie zastanawiam nad 1x. Tylko te klamki paskudne...
Nie licz na to. Shimmy nie wydało 12sp DA, a do następnego odświeżenia oferty jeszcze dwa i pół roku mamy. Poza tym Di2 jest na kablach i tyle.