Skocz do zawartości


Nowości sprzętowe


2569 odpowiedzi w tym temacie

#1741 Gosc_marvelo_*

Gosc_marvelo_*
  • Gość

Napisano 21 luty 2019 - 15:47



#1742 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 22 luty 2019 - 15:29

Kolejna "dobra" nowina odnosnie Reda AXS.

To jakby ktos planowal zakup tylko manetek i przerzutek (oczywiscie z kaseta i lancuchem). Lancuch nie tyle, ze jest dostosowany do 12s ale z tego co zrozumialem ma wieksza podzialke. 

Ktos z forum WW probowal sparowac korbe Thm z tarczami AB i okazuje sie, ze lancuch wchodzi na zabki.....

To by oznaczalo, ze kaseta i koloczka tez powinny byc w tym stylu. A to z kolei oznacza, ze na dzien dzisiejszy, zeby posiadac AXS trzeba kupic i korbe. Jestli jest tak w rzeczywistosci, to super! 



#1743 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8617 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 22 luty 2019 - 16:53

Dokładnie mówiąc, podziałka jest na 99% ta sama, ale jego rolki są nieco większe.

 

W praktyce to oznacza, że łańcuch najdzie na zęby tarczy, ale ze względu na inną średnicę (a więc także krzywiznę) będzie zużywał szybciej zęby. Można by rzec, że to podwójnie podłe, bo daje złudzenie poprawnego działania, za to zniszczy tarczę ekstremalnie szybko.


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#1744 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2911 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 kwiecień 2019 - 19:05

nowy Roubaix:

https://bikerumor.co...zilgm_nRXiLaQiw

https://www.speciali...xt=#result-list



#1745 Siara_iwj

Siara_iwj

    Zło Konieczne

  • Moderator
  • 2263 postów
  • SkądSheffield

Napisano 10 kwiecień 2019 - 20:29

Paskuda. Poziom BMC chyba wyrównany. 


 Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman


#1746 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 886 postów
  • SkądOstrów Wlkp.

Napisano 10 kwiecień 2019 - 23:08

Mnie tam się podoba. Wygląda zdecydowanie mniej dziadkowo.



#1747 dywyn

dywyn
  • Użytkownik
  • 707 postów

Napisano 11 kwiecień 2019 - 07:54

Przynajmniej sztyca nie wygląda już tak pokracznie. Jest mniej w emeryckiej stylówie, ale nadal uważam, że przydałoby się temu nieco więcej prostoty.



#1748 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3187 postów

Napisano 11 kwiecień 2019 - 08:15

Widzę, że sztyca ma nietypowy przekrój więc gdy nie podpasuje setback już będzie problem.

Niestety, coraz więcej producentów stosuje tego typu patenty.



#1749 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2911 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 kwiecień 2019 - 17:51

ano niestety

d-fuse Gianta, Tarmac też ma w literkę D, teraz Rube, trochę szkoda. Nie kusi mnie ta nowa wersja, zostanę ze swoją. Raz, że w najwyższym konfigu Sworks rozm 52 na clx32 goły różni się od mojego bidula tylko 0.5kg, dwa że ten design sztycy mi nie leży i nadal uważam, że to przekombinowane rozwiązanie (ale i tak prostsze niż Treka), a dwa że ta nowa amortyzacja ma ważyć dodatkowo 175g. A pchają ten axs wszędzie gdzie się da. 

 



#1750 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 886 postów
  • SkądOstrów Wlkp.

Napisano 12 kwiecień 2019 - 13:10

Pinarello, też wypuszcza nowy sprzęt na piekło północy :)

http://www.pinarello...19/road/dogmafs

https://www.youtube....h?v=N1b7UPNhmzw

O dziwo jest na zwykłych hamulcach, czyli tak jak specjalnie przygotowany roubaix dla Sagana w zeszłym roku :).

Ciekawe, że rowery przełajowe jakoś nie potrzebują takich udogodnień :)



#1751 kaloo

kaloo
  • Użytkownik
  • 614 postów

Napisano 12 kwiecień 2019 - 13:16

Przerost formy nad treścią. Równie dobrze mogą jechać na fullu.
Trudnością tego wyścigu są te bruki, a producenci rowerów robią wszystko, żeby te bruki zniwelować.

#1752 dywyn

dywyn
  • Użytkownik
  • 707 postów

Napisano 12 kwiecień 2019 - 14:53

Producenci robią wszystko by jak najczęściej pisać o ich cudownych produktach, których nikt nie potrzebuje :)


  • cauchy lubi to

#1753 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 886 postów
  • SkądOstrów Wlkp.

Napisano 12 kwiecień 2019 - 15:26

Mnie to najbardziej ryje banie fakt, że u góry jest amortyzator, a dół jest na sztywno xD. Czyli to się chyba rusza tyle co wygięcie dolnych rurek trójkąta.


  • cauchy lubi to

#1754 uzurpator

uzurpator
  • Użytkownik
  • 663 postów
  • SkądKatowice

Napisano 12 kwiecień 2019 - 18:51

Mnie to najbardziej ryje banie fakt, że u góry jest amortyzator, a dół jest na sztywno xD. Czyli to się chyba rusza tyle co wygięcie dolnych rurek trójkąta.

Dokładnie tak jest. Niektóre fulle do XC też tak mają. Patent stary jak karbon, szczerze mówiąc.



#1755 berski

berski
  • Użytkownik
  • 583 postów
  • SkądMałopolska

Napisano 12 kwiecień 2019 - 18:52

A to akurat żadna nowość, cannondale w xc już dawno coś takiego wypuszczał, trek chyba też.



#1756 Chikushou

Chikushou
  • Użytkownik
  • 886 postów
  • SkądOstrów Wlkp.

Napisano 12 kwiecień 2019 - 20:40

Wiadomo, zresztą spec w roubaix tez takie cuda montował. Tylko chodzi o to, że na cholere w takim razie amortyzator ?



#1757 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2297 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 12 kwiecień 2019 - 21:34

Widełki się będą wyginać razem ze skokiem amora. Normalna sprawa.



#1758 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2911 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 kwiecień 2019 - 23:08

Mam wrażenie że Włosi bardzo mocno opierają się tarczom. Dogma na dysjach rzadkośc, Bianchi podobnie. Oltre jakies widzialem i chyba Infinito, ale Specialissima?

#1759 dywyn

dywyn
  • Użytkownik
  • 707 postów

Napisano 13 kwiecień 2019 - 08:37

Chyba masz mylne wrażenie. Wyścigowy świat to teraz aero i one są na tarczach szeroko reprezentowane u włochów. Zresztą Bianchi dopiero co wypuściło Sprint'a również na tarczach. Mam wrażenie, że Specialissima to nie jest specjalnie istotny model w 2019 roku. Stara szkoła dla fanów retro :)



#1760 sirkozi

sirkozi
  • Użytkownik
  • 2297 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 13 kwiecień 2019 - 10:23

Też się nie zgodzę z tym stwierdzeniem. Pinarello wypuszcza modele bez tarcz głównie dlatego, że Sky nie chce rowerów z tarczami.





Dodaj odpowiedź