Chyba najbardziej tu pasuje:
Colnago sprzedane - https://cyclingtips....ts-a-new-owner/
Mavic w kłopotach - https://road.cc/cont...-it-come-273345
Time - też niewesoło - https://www.bicycler...me#.XratG2gzY2x
Posted 09 May 2020 - 14:12
Chyba najbardziej tu pasuje:
Colnago sprzedane - https://cyclingtips....ts-a-new-owner/
Mavic w kłopotach - https://road.cc/cont...-it-come-273345
Time - też niewesoło - https://www.bicycler...me#.XratG2gzY2x
Posted 03 June 2020 - 17:08
Nowe koła Rovala: ładna -o ile rzeczywistość zgadza się z katalogiem- jest masa tych pierwszych
https://rovalcompone...ts/alpinist-clx
https://rovalcompone...ucts/rapide-clx
Posted 03 June 2020 - 20:28
Posted 03 June 2020 - 21:09
Ja odniosę, się natomiast do tych drugich "bardziej aero". Ogólnie te koła są zupełnie inne, niż wszystko co obecnie jest na rynku. Pomijam fakt, że jest różny profil przód-tył, ale szerokość obręczy przód tył tez jest inna. Najlepsze jest jednak, że zewnętrzna szerokość przedniej obręczy to .. 35 mm WTF.
Oczywiście rozumiem, dlaczego zastosowali tak szeroką obręcz, nie mniej odważny ruch. Mało ram jest przygotowanych pod tak szeroką obręcz z przodu.
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
Posted 03 June 2020 - 21:39
OK 2 tyg temu kolega przyjechał świeżutkim Specialized Tarmac z nowiutkimi Rovalami pod tarczę - całość prawie 8tyś CHF. Waży prawie 90kg i nogę ma mocną jak koń. Pojechaliśmy na naprawdę stromą górę, ponad 1000m podjazdu non stop na odcinku 10-15km. Podczas podjazdów szprychy zaczęły mu strzelać jak popcorn. Na górze zakręcił kołami... z kół zrobiły się chipsy. Gdyby to nie były tarcze, tylko obręcze to raczej nie dałby rady zjechać. Koła w zaplocie triplet na przodzie i (chyba) 1:1 na tyle. Ogólnie masakra, koła poszły na reklamację do serwisu.
A co do profilu, to nie kumam dlaczego na tyle jest profil V a na przodzie U. Ogólnie V-ka gorzej znosi boczne podmuchy niż U
CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych
Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie
Sklep - obręcze, piasty, szprychy
Wrocław
Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04
Posted 03 June 2020 - 21:56
OK 2 tyg temu kolega przyjechał świeżutkim Specialized Tarmac z nowiutkimi Rovalami pod tarczę - całość prawie 8tyś CHF. Waży prawie 90kg i nogę ma mocną jak koń. Pojechaliśmy na naprawdę stromą górę, ponad 1000m podjazdu non stop na odcinku 10-15km. Podczas podjazdów szprychy zaczęły mu strzelać jak popcorn. Na górze zakręcił kołami... z kół zrobiły się chipsy. Gdyby to nie były tarcze, tylko obręcze to raczej nie dałby rady zjechać. Koła w zaplocie triplet na przodzie i (chyba) 1:1 na tyle. Ogólnie masakra, koła poszły na reklamację do serwisu.
A co do profilu, to nie kumam dlaczego na tyle jest profil V a na przodzie U. Ogólnie V-ka gorzej znosi boczne podmuchy niż U
Posted 03 June 2020 - 22:20
Ciekawostka jest taka ze nie sa przygotowane pod opony bezdetkowe, to jest swojego rodzaju przelom bo spec dosc mocno od zeszlego roku po wprowadzeniu opony bezdetkowej do oferty promowal ja nawet na wyscigach, a teraz nagle tubeless to zlo. Zupelnie inaczej niz nowe kola Zipp i DT ktore sa tylko pod opony bezdetkowe...
he? a tam na fotkach nie ma taśmy do tublesów? przecież nie piszą że są tubles - not ready wg mnie raczej oczywiste że są pod tubless
Posted 03 June 2020 - 22:22
he? a tam na fotkach nie ma taśmy do tublesów? przecież nie piszą że są tubles - not ready wg mnie raczej oczywiste że są pod tubless
Posted 03 June 2020 - 23:08
Posted 04 June 2020 - 07:45
Ale to nie są szytki...
Widzę, że producent wysilił się na bardzo wyczerpujący opis tych opon hehe.
Zupelnie inaczej niz nowe kola DT ktore sa tylko pod opony bezdetkowe...
Piszesz o kołach szosowych DT? Jeśli tak, to które modele bo patrzę na ich stronę i nie widzę..
Posted 04 June 2020 - 08:22
Piszesz o kołach szosowych DT? Jeśli tak, to które modele bo patrzę na ich stronę i nie widzę..
Posted 04 June 2020 - 08:26
Za każdym razem jak producent unika jakiegoś "ficzera" w nowym produkcie, który jest pożądany (a wydaje mi się, że tak powoli jest z TLR) to wydaje mi się, że coś poszło nie tak w fazie planowania/testów. Na koniec twierdzą, że w sumie to jest jednak niepotrzebne.
Posted 04 June 2020 - 08:46
Wcześniej napisałeś, że są "tylko" pod opony bęzdętkowe.
Poza tym zaczynam wątpić czy piszemy o tych samych kołach, bo te, na które ja patrzę są opisane na stronie DT jako "clincher":
https://www.dtswiss....t-mon-chasseral
Posted 04 June 2020 - 08:55
Wcześniej napisałeś, że są "tylko" pod opony bęzdętkowe.
Poza tym zaczynam wątpić czy piszemy o tych samych kołach, bo te, na które ja patrzę są opisane na stronie DT jako "clincher":
https://www.dtswiss....t-mon-chasseral