Witam
W w Wigglu jest fajna "promocja" na szytki
http://www.wiggle.co...ular-road-tyre/
Jednak mam pytanie ponieważ posiadam szerokie obręcze 25mm.Jak całość będzie się komponowała z szytką 23mm?
Napisano 10 marzec 2016 - 12:10
Witam
W w Wigglu jest fajna "promocja" na szytki
http://www.wiggle.co...ular-road-tyre/
Jednak mam pytanie ponieważ posiadam szerokie obręcze 25mm.Jak całość będzie się komponowała z szytką 23mm?
Napisano 10 marzec 2016 - 12:54
Bedzie dobrze. Optymalne szerokosci ogumienia dla takich obreczy to 23mm i 25mm.
Napisano 10 marzec 2016 - 13:26
Napisano 10 marzec 2016 - 16:57
Michal, tak jezdzilem na takim zestawie i jak bede zakladal veloflexy to wlasnie w takim ukladzie.
Co do zakupu, to gdybym nie mial zapasow na caly ten sezon ale i tak sie zastanawiam, czy nie warto bo ceny sa niezle za takie szytki, to bralbym Vittorie Pave 25 £40, klasyczna z zielonym bokiem lub cala czarna.
Napisano 10 marzec 2016 - 21:19
Napisano 10 marzec 2016 - 23:31
Jakieś dwa albo trzy lata temu używałem dwóch zestawów kół na zmianę. W jednych miałem veloflexy carbon, a w drugich conti competition. Oba zestawy miałem ze sobą również w Alpach. Z moich odczuć:
- obie niosą fantastycznie, chyba remis … może z minimalną przewagą dla competition
- trwałość - w sumie podobnie, też chyba remis - co prawda wydaje się, że conti nieco wolniej się ściera, ale veloflexy niemal starłem na śmierć, jeździłem po szutrach, fatalnych drogach, wszędzie gdzie się da i ani razy nie złapałem gumy - na conti raz najechałem na jedyny większy kamyk na drodze i od razu guma - raczej pech niż reguła
- przyczepność - niewielka, ale jednak przewaga dla veloflexów - oba zestawy przetestowałem na wariackich alpejskich zjazdach. Zjeżdżam bardzo agresywnie hamując z całej siły i w ostatniej chwili przed zakrętem, a w zakręty staram się składać najniżej jak potrafię. Na ekstremalnych dohamowaniach, tam gdzie veloflexy jeszcze trzymały przyczepność, conti już się poddawało i uślizgiwało się. W maksymalnych złożeniach w zakręcie, w zasadzie można się złożyć podobnie mocno, ale veloflexy dawały więcej czucia w tym momencie, na conti składałem już się bardziej z nadzieją niż pewnością, że się utrzymam w zakręcie. Jednak różnice mimo, że wyczuwalne, to naprawdę niewielkie. Jeśli Nie zjeżdżasz dość ekstremalnie , to różnicy nie poczujesz.
- naklejanie - nieco lepiej veloflexy, łatwiej i równiej wchodziły mi na obręcz, nie mają garba przy wentylu, w conti czasem się zdarza.
W sumie baaardzo podobnej jakości szytki, choć z punktu widzenia moich priorytetów - maksymalnej przyczepności na wariackich zjazdach oraz na mokrym - jak dla mnie remis ze wskazaniem jednak na veloflexy.
Schwalbe nie znam.
Na ten sezon mam chęć sprawdzić vottorie pave, jeśli ktoś korzystał, to jestem ciekaw opinii.
Napisano 16 marzec 2016 - 23:13
Napisano 17 marzec 2016 - 05:38
Ale wiesz o tym, że większość dętek ma wykręcane zaworki i możesz je zalać uszczelniaczem dokładnie tak samo jak szytki, prawda?
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 17 marzec 2016 - 11:59
Ale wiesz o tym, że większość dętek ma wykręcane zaworki i możesz je zalać uszczelniaczem dokładnie tak samo jak szytki, prawda?
własnie że nie , wiekszość dętek nie ma wykręcanych wentylków , bo ze znanych mi to chyba Schwalbe to robiło .
Njatańsze wittori szytki też nie mają wykręcanych wentylków choćby nawet .
Poza tym detka w środku ma talk i kiepsko sie uszczelnia razem z tym - sugeruje wymienaić niż babrać sie w to .
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
Napisano 17 marzec 2016 - 12:14
Czy możecie mi coś wytłumaczyć....jeżdżę na szytkach Conti Competition....wożę w w kieszeni siuwaks do uszczelniania....czy to bez sensu i dodatkowy ciężar? czy w razie przebicia mam tego użyć i kontynuowac jazdę czy dzwonić po małzonkę?
pytam bo mam małe doświadczenie w tym i czytając te posty już się gubię
Napisano 17 marzec 2016 - 12:28
Dętki Conti od dobrych 2-3 lat mają wykręcane zaworki.
Co do sensu zalewania - nie powiedziałem, że jest to najlepsze rozwiązanie. Ale da się to zrobić, a z wypowiedzi, do której się odniosłem, wynikało wg mnie coś przeciwnego.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 17 marzec 2016 - 13:30
Napisano 17 marzec 2016 - 14:02
Napisano 17 marzec 2016 - 15:30
Czy możecie mi coś wytłumaczyć....jeżdżę na szytkach Conti Competition....wożę w w kieszeni siuwaks do uszczelniania....czy to bez sensu i dodatkowy ciężar? czy w razie przebicia mam tego użyć i kontynuowac jazdę czy dzwonić po małzonkę?
pytam bo mam małe doświadczenie w tym i czytając te posty już się gubię