Jump to content


Photo

szytki


1635 replies to this topic

#1281 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 22 June 2017 - 09:08

Po pierwsze pogratuluj inteligencji serwisowi. Po drugie, zeby zalozyc normalna przedluzke bedziesz musial zerwac szytke, nie ma innej opcji.
Mimo wszystko polecam ta droge postepowania, bo jak zlapiesz kapcia, to juz nic z tym nie zrobisz. Ewentualnie mozesz jezdzic i jak zlapiesz kapcia, to zalozysz zapas i wtedy podmienisz wentylki przedluzki.



#1282 jamar

jamar
  • Użytkownik
  • 88 posts
  • SkądWarszawa

Posted 22 June 2017 - 09:33

Ja bym z tym jeździł, szkoda zrywać to wszystko. Możesz kupić uszczelniacz Vittorii, albo tanią szytkę- Vittoria rally np.w decathlonie i jeździć z tym na wypadek defektu. Jak złapiesz kapcia to założysz to żeby wrócić do domu a potem popodmieniasz to wszystko...wentylki, przedłużki...

#1283 kAfAr

kAfAr
  • Użytkownik
  • 3 posts

Posted 25 June 2017 - 15:06

Kupilem kola na wysokim stozku, ktore chce uzyc do jazdy na czas z szytkami Tufo S3 Pro 21mm. Normalnie w drugim kpl kol mam opony Conti Grand Prix 4000 S2 na ktorych jezdze drugi sezon. Wczoraj potestowalem zakupione kolka. Mam wrazenie ze szytki Tufo sa duzo wolniejsze, stawiaja wiekszy opor niz opony Conti mimo ze zwiekszylem w nich cisnienie z 8atm na 12atm. Poratujecie? Nie wiem co robic. Mam okazje kupic szytki Conti Sprinter 22mm. Czy szytki Sprinter beda lepiej sie toczyc i stawiac mniejszy opor niz Tufo S3 Pro? Czy oplaca sie je kupic? Jesli nie to jakie polecacie? To dla mnie bardzo wazne. Prosze o odpowiedz. Dziekuje.

#1284 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 25 June 2017 - 17:49

Nie jezdzilem na Sprinterach ale przypuszczam, ze beda sie toczyc gorzej niz GP4S2. Jak Conti to competition ale jest wiele lepiej toczacych sie szytek.
Jakikolwiek Veloflex, bedziesz zadowolony, Vittoria, nowe CorsyG+, mozna jeszcze dostac, jak sie poszuka poprzednie modele Corsy Evo cx, czy tez kazda klejona z oplotem + 320 tpi, bedzie sie dobrze toczyc, duzo lepiej od wspomnianych sprinterow i tufo.

#1285 biker1974

biker1974
  • Użytkownik
  • 456 posts
  • SkądMirków/Wroclaw

Posted 25 June 2017 - 17:49

Pare osób na tym forum pisalo ze Tufo to wąż ogrodowy.

#1286 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8,625 posts
  • SkądSzczecin

Posted 25 June 2017 - 18:29

Tanie Tufo mają fatalne właściwości jezdne, ale są bardzo tanie (a i tak wypadają na poziomie znacznie droższych Conti Giro czy Vittorii Rally). Z kolei drogie Tufo są nieco wolniejsze od np. drogich Conti, za to ich żywotność jest znacznie lepsza. A więc jak zwykle w życiu, coś za coś.


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#1287 Mateunio

Mateunio
  • Użytkownik
  • 944 posts
  • SkądKT

Posted 25 June 2017 - 20:49

Sprintery są dobre do tłuczenia km ale to nie jest szybka szytka.

Jedno co zauważyłem, to to że dobra, szybka szytka zazwyczaj równie szybko się kończy.

 

Teraz jestem na etapie sprawdzania szytek Challenge -  przełajowe zbierają bardzo dobre opinie, zobaczymy jak z szosowymi.

 


Sticker-e1508358125669.jpgcrankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru

 


#1288 zennez

zennez
  • Użytkownik
  • 52 posts

Posted 25 July 2017 - 16:42

A jest jakiś szytkowy odpowiednik Conti GP4000SII? Taki żeby opory były relatywnie niskie, a sama oponka żywotna i niezawodna? Chciałem sobie kupić jakieś koła na stożkach do czysto amatorskiej jazdy (nie startuję w zawodach) i ciągle boję się szytki, a chyba nie ma sensu kupować stożków na oponkę, czy się mylę?



#1289 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3,088 posts
  • SkądWLKP

Posted 25 July 2017 - 17:11

Moim zdaniem to nie ma sensu kupować na treningi kół szytkowych, powodów jest kilka.

#1290 zennez

zennez
  • Użytkownik
  • 52 posts

Posted 25 July 2017 - 17:30

Czyli kupić stożki na oponach, czy w ogóle sobie odpuścić i kupić np. lżejsze koła aluminiowe pod oponę?



#1291 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3,088 posts
  • SkądWLKP

Posted 25 July 2017 - 18:41

No wiesz, za drugimi przemawia waga, za pierwszymi "to coś" i aero. Zależy teraz gdzie mieszkasz, na góry wybierz wagę, na płaskie aero, ale w obu przypadkach tylko na treningi brał bym oponki, a nie szytki.

#1292 klu88

klu88
  • Użytkownik
  • 133 posts

Posted 25 July 2017 - 18:48

Ja tak samo. Zawody = szytki. Tylko treningi = oponki. I jednak stożki nawet w lekko górzystych terenach bym wybierał. Widziałem testy, że nawet na podjazdach do 7% aero jest lepsze niż niższa waga. A wiadomo, że po podjeździe jest jeszcze zjazd, gdzie aero ma już ogromną przewagę. Ale to nie temat na dział 'szytki' ;)



#1293 BackJauer

BackJauer
  • Użytkownik
  • 47 posts

Posted 28 July 2017 - 14:17

Jeżdżę aktualnie na szytkach Tufo S3 Elite 23mm. Jedna wytrzymała 3500km i przeciąłem tak, że nie udało się uszczelnić, drugą już musiuałem uszczelniać, ale trzyma ciśnienie. Nie mniej jednak zastanawiam się nad zmianą i...

 

...bardzo lubię patent TUFO na taśmę - zmiana szytki jest prosta, łatwa i przyjemna. Czuję, że mógłbym to zrobić nawet w przypadku awarii na treningu gdzieś daleko od domu. Czy można szytki innych producentów przykleić na taśmę Tufo, czy nie ma takiej możliwości?

 

Na co zmienilibyście Tufo S3 Elite? Nie musi być "szybciej", ważne żeby było "bezpieczniej" :) Na obu szytkach, na który jeżdżę od lutego mam już sporo mikro nacięć i uszkodzeń. Jeśli zostanę przy patencie Tufo na taśmę to jedynym sensownym wyborem jest chyba Elite Ride.



#1294 Kamil444

Kamil444
  • Użytkownik
  • 339 posts
  • SkądMierżączka

Posted 30 July 2017 - 12:07

Jeżdżę aktualnie na szytkach Tufo S3 Elite 23mm. Jedna wytrzymała 3500km i przeciąłem tak, że nie udało się uszczelnić, drugą już musiuałem uszczelniać, ale trzyma ciśnienie. Nie mniej jednak zastanawiam się nad zmianą i...

 

...bardzo lubię patent TUFO na taśmę - zmiana szytki jest prosta, łatwa i przyjemna. Czuję, że mógłbym to zrobić nawet w przypadku awarii na treningu gdzieś daleko od domu. Czy można szytki innych producentów przykleić na taśmę Tufo, czy nie ma takiej możliwości?

 

Na co zmienilibyście Tufo S3 Elite? Nie musi być "szybciej", ważne żeby było "bezpieczniej" :) Na obu szytkach, na który jeżdżę od lutego mam już sporo mikro nacięć i uszkodzeń. Jeśli zostanę przy patencie Tufo na taśmę to jedynym sensownym wyborem jest chyba Elite Ride.

 

Inne szytki też można kleić na taśmę tufo bezproblemowo pomyśl nad conti competition lub vittoria corsa g+



#1295 Helium

Helium
  • Użytkownik
  • 141 posts

Posted 11 August 2017 - 11:36

Na początek zamiast szytek premium, choc sam jeżdżę na Conti Competition, polecę ci Conti Sprinter wczoraj ściągnąłem szytkę  z przebiegiem 6 kkm raz uszczelniona po drodze pewnie jeździła by dalej, ale nie chcę ryzykować Jedyna róznicą między Conti Sprinter i Conti Competition jest wkładka antyprzebciową Drogi  w produkcji Vectran jest  w Competition tańsza ale też skuteczna wkładka jest  w Sprinterze. Obie szytki maja świetnie tocząca się mieszankę Black Chilli Compound. Kolejna ciekawsota 3 gości odpowiedzialnych za tą mieszankę psozlo do Specializeda stąd tak fenomenalne opony, szytki Spec Turbo...Szytki G+ Vittori póki co na powalają na Bikerollingresstance swoimi osiągami....



#1296 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 11 August 2017 - 18:41

Przy czym Corsa G+ w calym zakresie cisnien jest lepsza o ok 2.5W od Competition....

  • ssnowak likes this

#1297 Helium

Helium
  • Użytkownik
  • 141 posts

Posted 11 August 2017 - 22:25

Chris znasz sie na tym testowano wersje dostepna dla śmiertelników Competition z butylem. Wyników testu Competition z latexem tak jak G+ nie znamy. 2 w nie robią dramatycznej różnicy. Comps za to wytrzymuje na tyle 5 kk o co Vittorii nie podejrzewam. Jest też wzorem prowadzenia na mokrym. Porównałbym też ceny ...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#1298 Helium

Helium
  • Użytkownik
  • 141 posts

Posted 11 August 2017 - 22:27

Większość Vittorii z grafenem stawia wieksze opory niż poprzedniczki, chyba jednsk chodziło o trwałość nie o niski crr


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#1299 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 11 August 2017 - 23:07

Nawet gdyby byly jakies dane, to nie podejrzewam, zeby byly jakos dramatycznie rozne. Do tego cena jaka trzeba zaplacic za Compy na lateksie jest kompletnie nie do zaakceptowania, za wulkanizowana caly czas o dosc niskim tpi oplocie szytke.
Chociaz Vittoria nie jest super miekka, czuc to po przesiadce z Veloflexow ale i tak podejrzewam, ze bedzie caly czas mieksza od Comp.
Pod moim tylkiem nie ma szans na taki przebieg. Duzo predzej zrobi sie kwadracik, pewnie w podobnym tepie, jak z klejonych szytek zejdzie bieznik.
Corsy G+ mozna dzisiaj kupic w tej samej lub nizszej cenie jak Compy.
Ale i tak dla mnie numerem 1 jest Veloflex Arenberg/Roubaix.

#1300 Helium

Helium
  • Użytkownik
  • 141 posts

Posted 14 August 2017 - 12:48

Widzimy jakie są ceny najdroższych Conti, jak ktoś lubi komfort i osiągi to ani Conti ani Tajwańska Vittria tylko Veloflex tańszy od topowych Vittori a bardzo chwalony i super wykonany Wykonany we Włoszech  w dawnej fabryce Vittori. Miałem  w ręku Veloflex Carbon.Genialna jakość i guma taka jaka ma być miękka i pewnie przyczepna. Na Compach nie robi się kwadracik tylko środek kropeczek znika i robi się taki semi slick;-). Mieszanka Black Chilli jest naprawdę przyczepna i szybka. Nawet Slick Sprinter  w rozmiarze 25 całkiem fajnie jedzie i rower jest jak przyssany do drogi. To co prawda entry level  z tą mieszanka ale jak ktoś w ogóle rozważa kartofle  z czech nie bierze Sprintery i będzie zadowolony.





Reply to this topic