Po pierwsze pogratuluj inteligencji serwisowi. Po drugie, zeby zalozyc normalna przedluzke bedziesz musial zerwac szytke, nie ma innej opcji.
Mimo wszystko polecam ta droge postepowania, bo jak zlapiesz kapcia, to juz nic z tym nie zrobisz. Ewentualnie mozesz jezdzic i jak zlapiesz kapcia, to zalozysz zapas i wtedy podmienisz wentylki przedluzki.
szytki
#1281
Posted 22 June 2017 - 09:08
#1282
Posted 22 June 2017 - 09:33
#1283
Posted 25 June 2017 - 15:06
#1284
Posted 25 June 2017 - 17:49
Jakikolwiek Veloflex, bedziesz zadowolony, Vittoria, nowe CorsyG+, mozna jeszcze dostac, jak sie poszuka poprzednie modele Corsy Evo cx, czy tez kazda klejona z oplotem + 320 tpi, bedzie sie dobrze toczyc, duzo lepiej od wspomnianych sprinterow i tufo.
#1286
Posted 25 June 2017 - 18:29
Tanie Tufo mają fatalne właściwości jezdne, ale są bardzo tanie (a i tak wypadają na poziomie znacznie droższych Conti Giro czy Vittorii Rally). Z kolei drogie Tufo są nieco wolniejsze od np. drogich Conti, za to ich żywotność jest znacznie lepsza. A więc jak zwykle w życiu, coś za coś.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1287
Posted 25 June 2017 - 20:49
Sprintery są dobre do tłuczenia km ale to nie jest szybka szytka.
Jedno co zauważyłem, to to że dobra, szybka szytka zazwyczaj równie szybko się kończy.
Teraz jestem na etapie sprawdzania szytek Challenge - przełajowe zbierają bardzo dobre opinie, zobaczymy jak z szosowymi.
crankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru
#1288
Posted 25 July 2017 - 16:42
A jest jakiś szytkowy odpowiednik Conti GP4000SII? Taki żeby opory były relatywnie niskie, a sama oponka żywotna i niezawodna? Chciałem sobie kupić jakieś koła na stożkach do czysto amatorskiej jazdy (nie startuję w zawodach) i ciągle boję się szytki, a chyba nie ma sensu kupować stożków na oponkę, czy się mylę?
#1292
Posted 25 July 2017 - 18:48
Ja tak samo. Zawody = szytki. Tylko treningi = oponki. I jednak stożki nawet w lekko górzystych terenach bym wybierał. Widziałem testy, że nawet na podjazdach do 7% aero jest lepsze niż niższa waga. A wiadomo, że po podjeździe jest jeszcze zjazd, gdzie aero ma już ogromną przewagę. Ale to nie temat na dział 'szytki'
#1293
Posted 28 July 2017 - 14:17
Jeżdżę aktualnie na szytkach Tufo S3 Elite 23mm. Jedna wytrzymała 3500km i przeciąłem tak, że nie udało się uszczelnić, drugą już musiuałem uszczelniać, ale trzyma ciśnienie. Nie mniej jednak zastanawiam się nad zmianą i...
...bardzo lubię patent TUFO na taśmę - zmiana szytki jest prosta, łatwa i przyjemna. Czuję, że mógłbym to zrobić nawet w przypadku awarii na treningu gdzieś daleko od domu. Czy można szytki innych producentów przykleić na taśmę Tufo, czy nie ma takiej możliwości?
Na co zmienilibyście Tufo S3 Elite? Nie musi być "szybciej", ważne żeby było "bezpieczniej" Na obu szytkach, na który jeżdżę od lutego mam już sporo mikro nacięć i uszkodzeń. Jeśli zostanę przy patencie Tufo na taśmę to jedynym sensownym wyborem jest chyba Elite Ride.
#1294
Posted 30 July 2017 - 12:07
Jeżdżę aktualnie na szytkach Tufo S3 Elite 23mm. Jedna wytrzymała 3500km i przeciąłem tak, że nie udało się uszczelnić, drugą już musiuałem uszczelniać, ale trzyma ciśnienie. Nie mniej jednak zastanawiam się nad zmianą i...
...bardzo lubię patent TUFO na taśmę - zmiana szytki jest prosta, łatwa i przyjemna. Czuję, że mógłbym to zrobić nawet w przypadku awarii na treningu gdzieś daleko od domu. Czy można szytki innych producentów przykleić na taśmę Tufo, czy nie ma takiej możliwości?
Na co zmienilibyście Tufo S3 Elite? Nie musi być "szybciej", ważne żeby było "bezpieczniej" Na obu szytkach, na który jeżdżę od lutego mam już sporo mikro nacięć i uszkodzeń. Jeśli zostanę przy patencie Tufo na taśmę to jedynym sensownym wyborem jest chyba Elite Ride.
Inne szytki też można kleić na taśmę tufo bezproblemowo pomyśl nad conti competition lub vittoria corsa g+
#1295
Posted 11 August 2017 - 11:36
Na początek zamiast szytek premium, choc sam jeżdżę na Conti Competition, polecę ci Conti Sprinter wczoraj ściągnąłem szytkę z przebiegiem 6 kkm raz uszczelniona po drodze pewnie jeździła by dalej, ale nie chcę ryzykować Jedyna róznicą między Conti Sprinter i Conti Competition jest wkładka antyprzebciową Drogi w produkcji Vectran jest w Competition tańsza ale też skuteczna wkładka jest w Sprinterze. Obie szytki maja świetnie tocząca się mieszankę Black Chilli Compound. Kolejna ciekawsota 3 gości odpowiedzialnych za tą mieszankę psozlo do Specializeda stąd tak fenomenalne opony, szytki Spec Turbo...Szytki G+ Vittori póki co na powalają na Bikerollingresstance swoimi osiągami....
#1296
Posted 11 August 2017 - 18:41
- ssnowak likes this
#1297
Posted 11 August 2017 - 22:25
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#1298
Posted 11 August 2017 - 22:27
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#1299
Posted 11 August 2017 - 23:07
Chociaz Vittoria nie jest super miekka, czuc to po przesiadce z Veloflexow ale i tak podejrzewam, ze bedzie caly czas mieksza od Comp.
Pod moim tylkiem nie ma szans na taki przebieg. Duzo predzej zrobi sie kwadracik, pewnie w podobnym tepie, jak z klejonych szytek zejdzie bieznik.
Corsy G+ mozna dzisiaj kupic w tej samej lub nizszej cenie jak Compy.
Ale i tak dla mnie numerem 1 jest Veloflex Arenberg/Roubaix.
#1300
Posted 14 August 2017 - 12:48
Widzimy jakie są ceny najdroższych Conti, jak ktoś lubi komfort i osiągi to ani Conti ani Tajwańska Vittria tylko Veloflex tańszy od topowych Vittori a bardzo chwalony i super wykonany Wykonany we Włoszech w dawnej fabryce Vittori. Miałem w ręku Veloflex Carbon.Genialna jakość i guma taka jaka ma być miękka i pewnie przyczepna. Na Compach nie robi się kwadracik tylko środek kropeczek znika i robi się taki semi slick;-). Mieszanka Black Chilli jest naprawdę przyczepna i szybka. Nawet Slick Sprinter w rozmiarze 25 całkiem fajnie jedzie i rower jest jak przyssany do drogi. To co prawda entry level z tą mieszanka ale jak ktoś w ogóle rozważa kartofle z czech nie bierze Sprintery i będzie zadowolony.