Skocz do zawartości


Zdjęcie

szytki


1635 odpowiedzi w tym temacie

#1301 patryk_60

patryk_60
  • Użytkownik
  • 369 postów
  • SkądLublin

Napisano 26 sierpień 2017 - 18:15

Od kilku dni poszukuję jakiś przyzwoitych szytek aby nie zaciągać kredytu. Wybór ograniczyłem do Vittori Corsa Elite , Vredenstein Freccia lub Kenda Domestique. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć o tych gumach po dłuższym okresie użytkowania. Jak się sprawują nie zależy mi na dobrych właściwościach na mokrym. Ważna jest żywotność opony ile +/- wytrzymuje taka szytka i jakość jazdy. 

U siebie w mieście miałem w rękach Tufo S33 nie wyglądało to dobrze. Strasznie twarde śliskie dziwne w dotyku. Teraz już wiem dlaczego dużo osób porównuje to do węży ogrodowych. Był jeszcze plan na Tufo S3 ale chyba odpuszczę skoro ma to podobnie wyglądać.



#1302 BackJauer

BackJauer
  • Użytkownik
  • 47 postów

Napisano 26 sierpień 2017 - 19:39

Od kilku dni poszukuję jakiś przyzwoitych szytek aby nie zaciągać kredytu. Wybór ograniczyłem do Vittori Corsa Elite , Vredenstein Freccia lub Kenda Domestique. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć o tych gumach po dłuższym okresie użytkowania. Jak się sprawują nie zależy mi na dobrych właściwościach na mokrym. Ważna jest żywotność opony ile +/- wytrzymuje taka szytka i jakość jazdy. 

U siebie w mieście miałem w rękach Tufo S33 nie wyglądało to dobrze. Strasznie twarde śliskie dziwne w dotyku. Teraz już wiem dlaczego dużo osób porównuje to do węży ogrodowych. Był jeszcze plan na Tufo S3 ale chyba odpuszczę skoro ma to podobnie wyglądać.

 

Mój znajomy przebijał często szytki Vredesteina (i raczej nie najtańsze modele). Tufo S33 to budżetowa szytka za 100PLN, więc nie można oczekiwać niczego specjalnego po niej... Natomiast Tufo S3 to dobra szytka, sporo u mnie wytrzymała (kiepskie asfalty, po-zimowe dziury, dużo ostrych kamieni), ale po 4000km obie w końcu przebiłem.



#1303 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8625 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 26 sierpień 2017 - 20:12

Dokładnie tak. Nie można porównywać woła roboczego w postaci S33 do przyzwoitej S3.

 

S3 może nie robi dzikiego szału w porównaniu do najwyższych modeli, ale za swoją cenę jest jedną z najlepszych opcji.


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#1304 Feltf95

Feltf95
  • Użytkownik
  • 103 postów

Napisano 27 sierpień 2017 - 00:00

Od kilku dni poszukuję jakiś przyzwoitych szytek aby nie zaciągać kredytu. Wybór ograniczyłem do Vittori Corsa Elite , Vredenstein Freccia lub Kenda Domestique. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć o tych gumach po dłuższym okresie użytkowania. Jak się sprawują nie zależy mi na dobrych właściwościach na mokrym. Ważna jest żywotność opony ile +/- wytrzymuje taka szytka i jakość jazdy. 

...........

Ja użytkuję teraz (dopóki są dostępne w zakupie) Corsa Elite. Tylna wytrzymała mi niecałe 7000km, miała już dużo nacięć, przy hamowaniu już przyczepność traciła, Środek po takim przebiegu nie tak mocno spłaszczony jak w innych modelach czy oponkach acz wytarty. Ogólnie niezła szytka do codziennych jazd za rozsądne pieniądze (taniej niż dobre oponki).



#1305 BackJauer

BackJauer
  • Użytkownik
  • 47 postów

Napisano 27 sierpień 2017 - 09:39

Macie jakieś doświadczenia z szytkami do CXa?

 

Jeździłem do tej pory na Schwalbe Racing Ralph, ale szybko musiałem je uszczelniać i nie wiem ile jeszcze wytrzymają. Szukam czegoś godnego uwagi z gumwallem (beżowy bok) na nowy sezon.



#1306 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 27 sierpień 2017 - 15:19

Ta Corsa Elite bedzie duzo lepsza od S3. Duzo wyzsze tpi, klejona, a nie wulkanizowana. Nawet ekonomia nie przemawia za S3, Elite jest tansza.
Mozna by jeszcze podac kilka innych, ciekawszych propozycji od S3.
Popatrzylem na cenny alledrogo. S3 (chyba ze sa jakies inne tansze wersje) to ok £40, w tej cenie kupowalem Vittoria Pave, a tu juz porownywanie tych szytek staje sie smieszne 😂

  • kaloo i Helium lubią to

#1307 patryk_60

patryk_60
  • Użytkownik
  • 369 postów
  • SkądLublin

Napisano 28 sierpień 2017 - 10:09

U nas za te pieniądze to bezsens kupić s3. Sporo taniej wychodzi właśnie elite , continental sprinter. Victori Pave nie mogę znaleźć w dobrej cenie, a jak jest to zielona :(
Co jeszcze mozna wziąć pod uwage w podobnej cenie ?
  • patryk_60 lubi to

#1308 TMadone

TMadone
  • Użytkownik
  • 73 postów

Napisano 28 sierpień 2017 - 10:18

Czy można łączyć różne rodzaje klejów do szytek? Tzn. mam szytkę, która była klejona na Continental i jest brudna od tego kleju, na obręczy mam natomiast warstwę kleju Vittoria Mastic One Professional. Licząc na 'czystszy' montaż chciałbym spróbować Mastic Pro (http://allegro.pl/kl...6815849946.html). Czy ten klej mogę bezpiecznie połączyć z 'podkładami' z innych klejów? Czy połączenie będzie trwałe?



#1309 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8625 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 28 sierpień 2017 - 10:36

Mastik Pro jest rozpuszczalny w wodzie, więc łączenie go z innymi klejami może być niebezpieczne.

 

Klej Conti i Mastik powinny połączyć się ładnie, bo formuła obu jest na bazie rozpuszczalników organicznych. Oczywiście wszystko przy założeniu, że usuniesz wszelkie wióry i złuszczony klej z poprzedniej warstwy.


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#1310 patryk_60

patryk_60
  • Użytkownik
  • 369 postów
  • SkądLublin

Napisano 28 sierpień 2017 - 19:10

Szybkie pytanie odnośnie kendy domestique. Trafiaja się w dobrej cenie dane techniczne wyglądają obiecująco 220 Tpi waga 290g.Warto zaryzykować ?

#1311 Mateunio

Mateunio
  • Użytkownik
  • 944 postów
  • SkądKT

Napisano 29 sierpień 2017 - 13:25

Recenzji nie mają zbyt przychylnych, ale jak za niewielkie pieniądze to można wziąć i przetestować. Podzielisz się z nami wrażeniami.

 

Wracają do twojego wcześniejszego pytania. Kiedyś jeździłem na Vredesteinach Fortezzach i to były ekstra szytki. Podobnie zresztą jak i opony. Niestety później polecieli z jakością, we Frecci raz odkleił mi się wentyl drugim razem ta taśma pod szytką. W obu przypadkach przy przebiegu ok. 1-2 tys km.

 

 Vittoria Corsa miałem model CX - łapały nacięcia na wszystkich.

 

Z tańszych szytek mogę polecić Conti Sprinter Gatorskim, Ritchey WCS Race Slick - można trafić na promocję i ostatni mój wybór Challenge Elite Pro.


Sticker-e1508358125669.jpgcrankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru

 


#1312 patryk_60

patryk_60
  • Użytkownik
  • 369 postów
  • SkądLublin

Napisano 29 sierpień 2017 - 19:17

Ritcheya brałem pod uwagę ale nie mogę trafić.
Jak wrażenia z Challenge ?

#1313 Mateunio

Mateunio
  • Użytkownik
  • 944 postów
  • SkądKT

Napisano 30 sierpień 2017 - 10:27

Po ok. 2-2,5 tys mogę ocenić zdecydowanie na plus. Może to też zasługa tego, że przesiadłem się na 25mm, wcześniej jeździłem na szytkach 21-23mm.

Szytki toczą się nieźle, jak na typowo treningowe. Wytrzymałe - zdażyło mi się kilka razy zjechać na szuter i żadnych nacięć itp.

Póki co nie widać po nich nadmiernego zużycia, na przodzie bieżnik jak nowy, z tyłu minimalnie naruszony.

Jak dla mnie to mniej więcej podobna półka jak Conti Sprinter Gatorskin, z tą przewagą że Challenge występuje w wersji z beżowym bokiem.

 


Sticker-e1508358125669.jpgcrankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru

 


#1314 patryk_60

patryk_60
  • Użytkownik
  • 369 postów
  • SkądLublin

Napisano 30 sierpień 2017 - 17:53

Pojawiła się jeszcze jedna ciekawa opcje Kenda Volare 300Tpi 260g. Lepsze parametry od tańszej Domestique ciekawie to wygląda.

Ciężka sprawa teraz bo byłem prawie zdecydowany na Vittorie Corsa Elite ale kilka osób pisało o średniej trwałości tych gum i podatności gumy na kamienie itp. 

Mogłby ktoś mi podać orientacyjny przebieg jaki można zrobić na tych Vittoriach i jak odporność na wszelkie zło znajdujące się na drogach ?



#1315 Mateunio

Mateunio
  • Użytkownik
  • 944 postów
  • SkądKT

Napisano 31 sierpień 2017 - 08:21

Z Vittorią to jeszcze sprawdź czy ten model ma wykręcany zaworek, bo jak masz koła na stożku to będziesz skazany na beznadziejną, nakręcaną przedłużkę.


Sticker-e1508358125669.jpgcrankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru

 


#1316 Helium

Helium
  • Użytkownik
  • 141 postów

Napisano 31 sierpień 2017 - 09:14

Vittoria Corsa Elite ma wykręcany zaworek miesiąc temu go wykręciłem. Bardzo fajna szytka za bardzo dobre pieniądze nieporównywalna do gniotów  z Czech. z treningowymi Corimami Aero 47 przyszły naklejone Tufo Hi Composite Carbon, Jechało się jak na zaciągniętym ręcznym,.lub jak na drewnianym pełnym kole do wyboru. Skąd ta pasja kolegów niektórych  z forum do Tufo? Nie wiem. Ta firma pewnie ze względu na budżet,  nigdy nie opracowała dobrej mieszanki , która oprócz oplotu jest podstawą właściwości jezdnych oponek/szytek. Do tego klejone a nie wulkanizowane bieżniki robią robotę w konkurencyjnych rozwiązaniach. Są porównywalne cenowo alternatywy Conti/Vittoria która zmiatają Tufo  z powierzchni ziemi;-) Kiedyś już napisałem czekam aż ktoś poleci Tufo do jazdy na deszczu....nie bójcie się spróbujcie innych szytek;-))



#1317 Mateunio

Mateunio
  • Użytkownik
  • 944 postów
  • SkądKT

Napisano 31 sierpień 2017 - 09:40

Nie wiem jaką szerokość potrzebujesz, ale na Ribble masz teraz niezłą szytkę w promocji, do tego darmowa wysyłka: https://www.ribblecy...bular/#pid=6277


Sticker-e1508358125669.jpgcrankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru

 


#1318 TMadone

TMadone
  • Użytkownik
  • 73 postów

Napisano 08 wrzesień 2017 - 09:39

Kupiłem klej Vittoria Mastik Pro. Czytam instrukcję i wynika z niej, że nie robi się przy tym kleju gruntowania obręczy ani szytki. Dziwi mnie to, bo jakiego kleju do tej pory nie miałem to zawsze gruntowałem. Tutaj ponoć nałożyć klej na oponę, odczekać do godziny, nałożyć klej na obręcz i przykleić i poczekać 24h i można jechać. Co o tym myślicie? Gruntować jak nakazuje sztuka czy też nie jak pisze instrukcja?



#1319 xander122

xander122
  • Użytkownik
  • 165 postów

Napisano 19 wrzesień 2017 - 13:21

Ktoś jeździł na tych szytkach? 

Jak z trwałością i przebiegiem?http://www.ebay.com/...=item41cd76c2c8



#1320 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4485 postów
  • SkądSurrey

Napisano 19 wrzesień 2017 - 18:04

Patrzac na wage i szerokosc, to nie spodziewalbym sie czegos specjalnego w departamencie trwalosc przebieg.
No ale generalnie tego typu szytki nie sa robione z mysla o mega trwalosci i kosmicznych przebiegach ;)
To jest 27mm szytka, wagowo bardzo zblizona do Arenberga Veloflexa 25mm, co oznacza, ze ma mniej bieznika. Wiec mozna zalozyc, ze przebiegi beda mniejsze.




Dodaj odpowiedź