szytki
#1362
Posted 23 February 2018 - 15:31
Też z pierwszymi poszło mi łatwiej niż się spodziewałem, w sumie to prosta robota. Ale mam inne pytanie, celowo tak wywaliłeś siodło do przodu? Nie opada ci dziób gdy mocniej klapniesz na niego?
#1363
Posted 23 February 2018 - 16:11
Wiesz co, możliwe, że zbyt daleko go ustawiłem po konserwacji. Na Canyonie nie jeździłem od 3 miesięcy, a w między czasie rozkładałem go na części i serwisowałem więc mogłem po prostu ustawić za bardzo z przodu Ale owszem - na co dzień śmigam z mocno wysuniętym siodłem (sztyca bez offsetu by się przydała), ustawiam go praktycznie na równi z linią "limit". Nie stwierdziłem żeby się uginało czy coś. Na czasówki dodatkowo wysuwam już maksymalnie ile szyny pozwolą ale nigdy nie było problemów
#1366
Posted 29 March 2018 - 07:30
Wg tego butapren zawiera ksylen jako rozpuszczalnik. Myślę ze by się nadał i w tym kleju.
#1367
Posted 29 March 2018 - 15:29
Witam i proszę o rade. Będzie to mój pierwszy zakup szytek. Potrzebuję szytek które bedą wytrzymałe. Tylko treningi żadnych wyścigów więc nie zależy mi na tym aby były jak najmniejsze opory toczenia. Chciałbym się zmieścić w 200zł za sztukę. Na oku mam Continental Sprinter GATORSKIN oraz Tufo S3 pro (trochę mnie odstraszają te opinie z porównaniem do węża ogrdowego). Która z nich lepsza oraz czy są jeszcze jakieś inne dobre modele w tym zakresie cenowym?
#1368
Posted 29 March 2018 - 15:47
Zrobiłem kilka setek kilometrów na Conti Sprinterach, ale nie Gatorskin, gdyż w kilku miejscach spotkałem się z radą, aby od Gatorskinów trzymać się z daleka. Ciężko wiele powiedzieć po kilku jazdach ale póki co jestem bardzo zadowolony, jeździ się całkiem przyjemnie.
#1369
Posted 29 March 2018 - 15:55
Jakbys jeszcze gdzies znalazl, Vittoria Pave, model wyszedl z producji pare lat temu. Szytka na ciezsze warunki ale caly czas mieciutko, 320tpi. Rok temu robilem zapasy za chyba £40 za sztuke.
Ogolnie polecilbym szukanie po promocjach czegos lepszego. Szkoda zaczynac przygode z szytkami od pazdzierzy
#1370
Posted 29 March 2018 - 17:40
#1377
Posted 30 March 2018 - 09:14
A i parametry, na papierze ma ciekawe. Wyglada na dosc solidna szytke, 25mm 315g, butylowa detka i caly czas powinno byc miekko z oplotem Poly 220tpi. Watpie zebys znalazl cos ciekawszego i to w tej cenie.
Moze niekoniecznie pasujaca do twoich kryteriów, moze ktos inny sie zainteresuje. Na CRC jest Challenge Strada Pro 25mm Super Poly 300tpi za £38!!! Szytka w stylu Arenberga, tylko z nieco gorszym oplotem, Veloflex jest na Corespun 320tpi. Ale ta cena. Glowe daje, ze szybciutko znikna.
Sam sie zastanawiam, gdybym nie mial zapasow na min kolejne 2-3 sezony, juz bym kliknal zakup. Ale chyba i tak je kupie.
Tomekjak, mozesz napompowac i zmierzyc jaka szerokosc w rzeczywistosci ma twoj Challenge?
#1379
Posted 31 March 2018 - 20:22
Polecam Elite PRO. Do nabijania km jak znalazł. Co prawda złapałem z przodu lekką dziurkę, ale na tyle małą, że zorientowałem się dopiero w domu. Wyciągnąłem z niej kawałek szkła i przez noc ciśnienie spadło z 8 do 4 bar. Ale pitstop vittorii spokojnie sobie poradził.
crankalicious.pl - profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji roweru
#1380
Posted 06 April 2018 - 11:30
Witam dostane z kołami gratis szytki nowe ,używał ktoś takich jak się mają do np conti sprinter lub competition ,jak z żywotnością niezawodnością i z gripem piszą że są warte 700zł ale czy to prawda to nie wiem. I jak sie ma uszczelniacz Tufo standart 50ml do conti revo sealant 240ml tufo testowałem i jest git
S-WORKS TURBO ALLROUND 2 (2017) 24mm