Jump to content


Photo

szytki


1635 replies to this topic

#101 Mati213

Mati213
  • Użytkownik
  • 153 posts
  • SkądWrocław

Posted 30 March 2010 - 14:31

Co powiecie o szytkach Tufo Hi Composite Carbon?? A może jest jakaś inna ciekawa opcja w cenie poniżej 300zł/komplet?
I czy zamawiał ktoś coś w tym sklepie? Jak z wysyłką do Polski?

#102 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1,130 posts
  • SkądLeszno

Posted 30 March 2010 - 14:35

Własnie - te Tufo [mam S33Pro] jakies takie klockowate , twarde ... chyba zbyt dobrze nie niosą - ale mam zbyt małe doświadczenie by to oceniac. Ja bym stawiał na Schwalbe.

#103 mama

mama
  • Użytkownik
  • 173 posts
  • Skądswietokrzyskie

Posted 30 March 2010 - 15:29

jakbys dołożył to masz http://cgi.ebay.pl/T...=item563ad63566

ale Vittorie Cx widziałem gdzieś poniżej 300

#104 Gosc_Arek_*

Gosc_Arek_*
  • Gość

Posted 30 March 2010 - 16:55

Ja używałem w zeszłym sezonie Hi Composite Carbon. Jest to kawałek całkiem przyzwoitej gumy, gęstość wydaje się odpowiednia na polskie drogi. Złapałem może 2 laczki na wyścigach, a to nie jest dużo. Pompowałem ok 11-12 atm i niosły znakomicie. Nie jeździłem jednak na innych modelach, dlatego nie mam szansy porównania.

#105 maciej1986

maciej1986
  • Użytkownik
  • 3,267 posts
  • SkądPoznań

Posted 30 March 2010 - 18:53

Szytki Vittorii są czasem w ciekawych cenach w Decathlonie.


#106 Mati213

Mati213
  • Użytkownik
  • 153 posts
  • SkądWrocław

Posted 30 March 2010 - 19:17

jakbys dołożył to masz http://cgi.ebay.pl/T...=item563ad63566

Właśnie w tym problem, że muszę zamknąć się w 300zł za komplet, wyskubał bym jeszcze ~20-30zł na przesyłkę, ale raczej nie więcej.

ale Vittorie Cx widziałem gdzieś poniżej 300

Masz może linka?

Ja używałem w zeszłym sezonie Hi Composite Carbon. Jest to kawałek całkiem przyzwoitej gumy, gęstość wydaje się odpowiednia na polskie drogi. Złapałem może 2 laczki na wyścigach, a to nie jest dużo. Pompowałem ok 11-12 atm i niosły znakomicie. Nie jeździłem jednak na innych modelach, dlatego nie mam szansy porównania.

Dzięki za opinię, poczekam, może ktoś jeszcze się wypowie.

Szytki Vittorii są czasem w ciekawych cenach w Decathlonie.

Dzięki, jutro może się przejadę i poszukam :-)

#107 tr

tr
  • Użytkownik
  • 214 posts
  • SkądW-wa

Posted 30 March 2010 - 20:54

W temacie szytek schwalbe milano:

.... Szytki mają butylową zwulkanizowaną dętkę, są bez szwu, więc ewentualna naprawa może być problematyczna, ale zaworek jest odkręcany więc płyn uszczelniający powienien zrobić swoje w razie czego. Przez ten brak szwu bardzo ładnie uklada się na obręczy i jest prościutka. Jestem zaskoczony jakością za tą cenę. No i najlepsze-waga mimo podawanych 250g, moje ważą odpowiednio 240 i 235g! a to wszystko za 79zł za sztukę. Myśle ze brak wkładki i fajna, dobrej jakości guma spowoduje że będą dobrze nieść w porównaniu do np. klockowatego jednak Tufo. Co do trwałości to zobaczymy na wiosnę :-D



Milano są normalnie szyte, i normalnie można je naprawić, są lekkie i bardzo delikatne, każde mocne dohamowanie skalpuje. Jeździłem może z 700 km i pociąłem, uszczelniacz nie pomógł bo dziurki miały koło 2mm.

Proponuję jeździć na nich z histerycznym stosunkiem do nawierzchni tylko gdy sucho i jasno ( sucho żeby było widać po czym się jedzie). To świetne szytki, ale na sterylne asfalty. :-) Tufo 33 polubiłem, vitoria niezła ale mniej lubię.

Kupiłem na tor Schwalbe stelvio track i one chyba rzeczywiście są bez szwów i dętek w środku. Waga 178g

#108 Amon

Amon
  • Użytkownik
  • 280 posts
  • SkądŚwieradów-Zdrój

Posted 31 March 2010 - 08:41

Moja opinia o Tufo S33PRO – 3 szytki, 600 km wszystkie trzy dziabniete, po zalaniu uszczelniaczem jeździć się dało na jednej, w pozostałych dwóch uszczelniacz puszczał przy ok 6 atm osobiście nie polecam. Może wersje Special z oplotem 120 w porównaniu do 60tpi zwykłych jest odporniejsza.
W tym sezonie zaryzykowałem S3 Lite <215, mogę powiedzieć ze mają miękki ale mięsisty „bieżnik” jedną przeciąłem na szkle to się zdarza, na dwóch zrobiłem już ok 600 km i pomimo licznych dziurek od szkiełek i kamyczków odpukać jeszcze gumy nie złapałem a na drogach sporo pozimowego brudu.
Zresztą sam poszukuje możliwie odpornych szytek do jazdy po leśnych asfaltach utytłanych bazaltowa mączką – bardzo nieprzyjazna dla gum i działającą jak malutkie nożyki. ;-)

#109 sly1984

sly1984
  • Użytkownik
  • 36 posts
  • SkądKonin

Posted 31 March 2010 - 08:59

Mam pytanie czy jedno opakowanie taśmy do szytek Tufo Extreme starczy na dwa koła?
Z góry dzieki za pomoc

#110 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1,876 posts
  • SkądŁódź

Posted 31 March 2010 - 19:23

S3 Lite <215, mogę powiedzieć ze mają miękki ale mięsisty „bieżnik”

Przecież są zrobione z bardzo twardej gumy z dużą zawartością siary. Mało elastyczna, ale mocna, wolno się zcierająca. Szytce drobne nacięcia nie szkodzą mimo, że gumy na szytce jest niewiele.
Miękka guma jest na wysokich modelach Vittoria, Veloflexach, etc.

#111 Amon

Amon
  • Użytkownik
  • 280 posts
  • SkądŚwieradów-Zdrój

Posted 31 March 2010 - 20:04

Tja, no to zapraszam Kolegę, bo widze z innych postów, że i tak che w góry wiec Swieradów-Zdrój wzglednie okoliczne miejscowosci zaspokoją pragnienie podjazdów :-) A "żikając Czeski - pomaćkaj se" (wiem pisze fonetycznie :-) ale wszak Tufo produkt czeski ), czyli mówiąc po czesku - podotykaj ;-) w porównaniu do S33 sa miekciuchne jak "Hubba bubba", S33 fakt tarda mikstura ale, hmmm u mnie sie nie sprawdziła, S3 lite <215 za to miekkie i mięsiste moze to i ich zaleta niosa bardzo dobrze. no przynajmniej te które ja mam, tymniemniej zapraszam :-).
pozdr.

#112 comet1

comet1
  • Użytkownik
  • 215 posts
  • SkądPolska

Posted 31 March 2010 - 20:43

sly1984, jedno opakowanie taśmy starcza tylko na jedno koło, po naklejeniu na obręcz zostaje parę cm taśmy;

a jeśli chodzi o szytki Tufo S3 Lite <215 to ja na przejechane 2600 km raz raz złapałem gumę i to tylko przez jakiegoś imbecyla, który najwyraźniej specjalnie rozbił przy krawędzi szosy na całkowitym odludziu butelkę po piwie - była świeżo co rozbita i nie rozjechana przez żaden samochód a ja w ogóle się jej nie spodziewałem, jechałem dość szybko i nawet nie zdążyłem odskoczyć w bok bo na hamowanie nie było szans, widziałem tylko jak moje gumy nadziewają się na kupkę świeżego, ostrego szkła, przejechałem po nim dwoma kołami aż podskoczyłem i wiecie co ? o dziwo przebiłem tylną gumę a spodziewałem się przednią. Uważam, że na takim szkle można by przebić też każdą inną szytkę. Na szosie można się spodziewać wielu zaskakujących sytuacji. Ale S3 Lite to świetne szytki bo mimo iluś tam mniejszych czy większych dziurek od drobnych kamyków dobrze trzymają powietrze, mają dobry oplot i gumę. Najlepiej niosą przy 10 atm. choć więcej nie pompowałem i mają bardzo dobry stosunek jakości (czyt. wytrzymałości) do ceny.

pozdr

O! Widzę, że wykasowano moją sygnaturę. To znaczy, że jej treść dotarła. Bardzo mnie to cieszy.


#113 tomeks

tomeks
  • Użytkownik
  • 78 posts
  • SkądCzłuchów

Posted 31 March 2010 - 21:10

No i teraz posty kolegi Amon, troche mnie zmartwiły :/ Używam szosówki wyłacznie w celach treningowych i chciałem złożyć nowe koła na szytki i założyć właśnie tufo s33 i teraz jestem w kropce. Teraz jeżdzę na miśkach pro race i nie jest tak źle z łapaniem kapci, jednak myślałem, ze szytki będą odporniejsze na przebicia... Moje przebiegi roczne to jakieś 8-10 tyś km. Czy są jakieś inne szytki bardziej odporne na przebicia? Bo już teraz to naprawdę nie wiem co mam robić.

#114 Amon

Amon
  • Użytkownik
  • 280 posts
  • SkądŚwieradów-Zdrój

Posted 31 March 2010 - 21:12

Wytrzymałośc ogumienia trzeba tez "przerachować" przez stan dróg. Cóż, to po czym jeździmy zalezy od tego gdzie mieszkamy :-) do mnie dzisiaj nawet dzwonił kolega z pytaniem czy watrto się wybierać w kieunku Szkalskiej Poręby (od Swieradowa czy też przez Jelenią Górę z powortem w kierunku Świeradowa) szczerze odradziłem, no chyba że MTB..... względnie SUV-em, w sumie to przykre. (Nowa nawierzchnia Szosy Sudeckiej jest położona od Rozdroża Izerskiego do Świeradowa gwoli ścisłosci, i narazeie tylko tam.) a potłuczonyh butelek to juz się naogladałem uhuhuhuhuhu ;-)

Kolego Tomeks ty mieszkasz w zupełnie innej geograficznie okolicy, raczej mączki bazaltowej, tumultów piasku (w tym wszystko innego) na skrzyżowaniach nie znajdziesz, S33 mogą być całkiem ok w tym przypadku. Ja pisze tylko o swoich doświadczeniach.

#115 tomeks

tomeks
  • Użytkownik
  • 78 posts
  • SkądCzłuchów

Posted 31 March 2010 - 21:32

No faktycznie nie zwróciłem uwagi na miejsce zamieszkania, ja z Pomorza :D No to spróbuję, może będzie ok :)

#116 decybel

decybel
  • Użytkownik
  • 17 posts
  • Skądworldwide

Posted 31 March 2010 - 21:33

A moglby ktos moze wypowiedziec sie na temat szytek Vittoria Corsa Evo CX?
A wracajac do Tufo S3 Lite, gdzie mozna je zakupic (slepy internetowe)? Prosze o linki.
Dzieki

#117 comet1

comet1
  • Użytkownik
  • 215 posts
  • SkądPolska

Posted 31 March 2010 - 22:05

decybel,
www.poreba.carrer.pl/index.php?dzial=1&page=home
www.cyklomania.pl
www.jedi-sports.de/

O! Widzę, że wykasowano moją sygnaturę. To znaczy, że jej treść dotarła. Bardzo mnie to cieszy.


#118 sly1984

sly1984
  • Użytkownik
  • 36 posts
  • SkądKonin

Posted 01 April 2010 - 07:10

To jeszcze jedno pytanie, ile kleju wystarczy na przyklejenie dwóch szytek?

#119 decybel

decybel
  • Użytkownik
  • 17 posts
  • Skądworldwide

Posted 01 April 2010 - 10:00

Dzieki comet1 :!: Mam porownanie cenowe.

To teraz pytanko:
Brac Tufo S3 Lite za 370zl/para,
czy Vittoria Corsa Evo CX za 350/para :?:

#120 Amon

Amon
  • Użytkownik
  • 280 posts
  • SkądŚwieradów-Zdrój

Posted 01 April 2010 - 11:32

Vittoria zdaje się ma lateksowe dętki i nierozkręcany wentyl, co sumując może uniemożliwiać użycie uszczelniacza w przypadku przebicia.
Pozdr.

Sly1984 - tubka 25-30 gram wystarczy ci na dwa koła i jeszcze powinno zostać troche.



Reply to this topic