chris, co rozumiesz przez mniejszą powierzchnię styku z obręczą? pozdr
szytki
#1486
Posted 14 August 2019 - 18:04
jakie ?
marvelo
Focus Izalco Race - rower nieelektryczny : Di2, Favero Assioma Duo, Garmin Edge 530, Varia RTL515, ION 200 RT
#1487
Posted 14 August 2019 - 23:33
Takie które na pierwszy rzut oka nie wykluczają szytki z dalszego użytkowania - niewielkie nacięcia , rozdarcia itp. Jakiś kamień wydarł mi dziurę ok 2 x 2mm na środku bieżnika , przez którą widać oplot. Odczuwam duży dyskomfort psychiczny jadąc na tej szytce. Ale na razie nic się nie dzieje , nie ma wybulenia, dobrze trzyma ciśnienie. Zalewałem to butaprenem, jakimś klejem do obuwia, klejem do łatek. Robił się nawet ładny korek ale zawsze się gdzieś po drodze do asfaltu przylepił. Może ktoś ma patent na takie ubytki?
#1489
Posted 15 August 2019 - 11:39
Obawiam się, że łatka naklejona od zewnątrz odpadnie w mgnieniu oka.
Możesz jeszcze spróbować tego:GENUINE INNOVATIONS TUBELESS REPAIR KIT - zestaw do naprawy opon Tubeless
Wciskasz taki koreczek do ubytku, on wewnątrz opony lekko się rozpręża i w ten sposób klinuje. Zewnętrzną część pozostawiasz, żeby wisiała jako taki frędzel - ona z czasem się wytrze i zejdzie do poziomu bieżnika. Dla pewności możesz jeszcze podlać kropelkę kleju do obuwia (nawet zwykłego butaprenu) albo mleczka uszczelniającego (Tufo Extreme?), żeby to jeszcze wzmocnić.
Taki zestaw oczywiście nie naprawi oplotu, więc całość nadal będzie nieznacznie osłabiona, ale przynajmniej wyeliminujesz fizyczny kontakt dętki ze światem zewnętrznym.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1491
Posted 15 August 2019 - 19:50
Może zabrzmi to patetycznie ale wydaje mi się, że dzisiaj szytki mogły uratować mi życie. Zjazd, 73km/h na wyjściu z łuku i najechałem na dziurę. Obie szytki poszły z hukiem (wybuchły krótko mówiąc) ale utrzymały się na obręczy i dałem radę wyhamować bez wywrotki. Nie chcę nawet myśleć co by się stało z połączeniem dętka + opona.
Niestety obie lecą do kosza - uszkodzone na tyle mocno, że nie ma szansy, aby uszczelniacz załatał.
#1492 Gosc_tobo_*
Posted 15 August 2019 - 21:23
Nie trzeba. Jeśli przykleiłeś je w sensowny sposób to niczego nie trzeba robićCzy trzeba po jakimś czasie zrywać nieużywane szytki i kleić je na nowy klej?
Mam taki komplet który jest mało używany i ma już 3 lata.
Wydaję się że klej już tak nie trzyma jak na początku.
#1493
Posted 24 September 2019 - 21:54
Veloflex Arenberg vs Roubaix - czym się różnią? Którą z nich polecacie?
Ogólnie szukam czegoś do 300pln z naciskiem na jak najdłuższą żywotność. Zastanawiam się czy jest sens czekać na jakieś posezonowe wyprzedaże ale nawet nie wiem czy szytki w ogóle trafiają na wyprzedaże
#1496
Posted 24 September 2019 - 22:54
Ostatni Roubaix kupowalem w cenie ok £50. Jak masz gdzies do dostania w podobnej cenie to kupuj. Taniej nie bedzie.
#1498
Posted 25 September 2019 - 07:15
- piotrkol likes this
#1499
Posted 25 September 2019 - 17:43
Veloflex Arenberg
Miałem fajna szyta dobrze niosła dobra przyczepność ale odporność i wytrzymalość raczej kiepska u mnie wytrzymała ze 2 miesiące poszło ciśnienie na małym rozcięciu i z ciekawości przeciąłem na pół i to cienizna gumy mało a wkładki antyprzebiciowej tam nie zauważyłem od sie bie polecam
S-Works Turbo Allround 2
#1500
Posted 25 September 2019 - 20:19
U mnie, nawet przy mojej znacznej wadze powyzej 90kg, przebicia szytek spadly dramatycznie od momentu jak obnizylem cisnienie.
Ogolnie ta szytka jest uwazana za bardzo wytrzymala, wsrod tych, ktore caly czas zapewniaja wysoki komfort i jakosc jazdy.
A przypadkowe rozciecia, czasami nawet dyskwalifukujace szytke z dalszego uzywania, zdarzaja sie.
Kazda szytka Veloflexa ma wkladke antyprzebiciowa.