google.com -> Planet X CT45 -> włala.
Chińskie koła karbonowe
#542
Napisano 26 wrzesień 2015 - 22:24
Pewnie niektorzy z Was maja doswiadczenie przy zamawianiu obręczy z Chin, wlasnie do Was mam pytanie. Co powinien bapisac Chinczyk na paczce, aby ta miala najwieksze szanse unikniecia zaplaty cła. Podac wartosc mniejsza niz 150EUR? CZY moze napisac, że jest to "gift"? Jak to bylo u Was?
#544
Napisano 27 wrzesień 2015 - 08:07
Zeby potem sie nie okazalo ze zanizyli wartosc 10 krotnie
#545
Napisano 27 wrzesień 2015 - 11:40
Pewności nigdy nie będziesz miał, zależy na jakiego celnika trafisz. Przesyłki do wartości 45€ są zwolnione z podatku, jednak celnik może otworzyć paczkę i stwierdzić że ta wartość jest jednak zaniżona i poprosić Cię o przesłanie dokumentu wpłaty. Wszytko zależy od szczęścia i tego pod jaki WER przynależysz.
#546
Napisano 27 wrzesień 2015 - 13:03
Okej, dzięki za informacje
#547
Napisano 28 wrzesień 2015 - 06:21
piszecie do mnie i wkólko pytacie o jakieś dobre obręcze karbonowe .....
http://www.light-bic...arbon-road-bike
to jest firma , robie sporo kół na ich produktach , nie mam żadnych zastrzeżeń , jakość mozna powiedzieć prima balerina .
w tym tygodniu robie 3 komplety różnych kół na ich felgach, szosowe, przełajowe pod oponki i mtb hooklesy .
to oczywiscie przykład nie przymus , ogólnie do montażu przysyłaja klienci takze produkty z innych firm , ale tych jak najwięcej .
Polecając nie biere na siebie odpowiedzialnoćści za ich produkty , żeby nie było ......
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#548
Napisano 29 wrzesień 2015 - 22:03
Ale ... jutro startuje na kołach własnie z Light Bicycle, złozyłem jedne komplet tak na szybko aby dobrać dł szprych pod zamówienie płaskich aero i polece na okrągłych cieniowanych z tyłu a płaskie z przodu .
Przetestuje te kola w zasadzie jak sie to prowadzi z ciekawosci aż tak szerokie ( !!!!! ) .
Komplet zrobiłem na piastach dt350 i całe koła pod oponke wychodzą ok 1500 g ... dużo nie dużo , można spokop zejść wagowowo i 150 g nawet stosując lzejsze piasty , ale docelowy klient ma 90 kg i nie będe sie rozdrabniał w robocie .
felgi takie http://www.light-bic...ml#.Vgr67eztlBc stożek 45 mm taki posredni , wsadziłem do nich oponki Duro Stingery 25 i po napompowaniu wyszło ....28 mm , hehehehe , no troche sporo , ale ... czego to sie nie robi aby zdobywać wiedze ....
co do jakości obręczy - perfect , nie mam zastrzeżeń , po naciagnieciu na max nie wykazuje zadnych wad , powierzchnia hamujaca nie szarpie , gładko hamuje i mocno z tanimi klockami Ashimy mnawet .
porobie fotki w trasie
aha , obrecz jest bardzo szeroka , hamulce muusza być dostosowane do takich wymiarów , niestety musiałem wymienić tektro topowy model na shimano ultegre bo jej ramiona rozchodziły sie szerzej .
Tak samo rama musi mieć prześwity wieksze , moja akurat ma , próbowałem pasować do drugiej i tam było za malo miejsca .
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#549
Napisano 29 wrzesień 2015 - 22:52
CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych
Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie
Sklep - obręcze, piasty, szprychy
Wrocław
Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04
#550
Napisano 07 październik 2015 - 19:31
heja
znajomy kupil w chinach kopie kół FFWD.ALuminiowy rant,reszta w oslonie karbonowej http://www.aliexpres...72_73_74_75,0_0
Widze ze mam ta nyple w tej czesci karbonowej.Zastanaiwam sie jaka jest wytrzymalosc tego i jak to centrowac?
#551
Napisano 07 październik 2015 - 19:40
trzeba specjalnego klucza do nypli wewnętrznych, który wsadza się od strony opony czy tam szytki.
#552
Napisano 07 październik 2015 - 23:13
Przecież tam normalnie nyple wystają, trzeba mieć tylko klucz do trzymania płaskich szprych. Jaka jest tego wytrzymałość? Jeżeli chińczyk nie podał maksymalnego naciągu to nikt tego nie wie...
#554
Napisano 08 październik 2015 - 10:03
#555
Napisano 08 październik 2015 - 10:39
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#556
Napisano 09 październik 2015 - 10:04
ja wiem ze wystaja tylko zdzwiony bylem ze to w tym miejscu jest i trzyma sie to na karbonie.Zawsze myslalem ze nyple siedza w czesci aluminiowej tego typu kół
tam felga jest tak cienka że nypel rozwalił by ją od razu przy małym naciagu , , jest ona cienka i lekka dlatego ciagnie sie karbon .
Mavic robił koła z rantem alu i nypel ciagnal alu felge i nieświadomy mechanik spokojnie uszkadzała przy centrowaniu tą felge jak przeciągał a tego nioe widać normalnie
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#557
Napisano 28 październik 2015 - 16:25
Jeden komplet na flyxii 3k mam już zrobiony, wyszedł całkiem fajnie. Obręcz idealnie prosta,zero problemów.
Dzisiaj natomiast skończyłem składać wersje flyxii matt + bazalt. I juz nie jest tak kolorowo. W wielu miejscach obręcz ma za dużo materiału, trzeba było górę obręczy w kilku miejscach zeszlifować. Generalnie góra/dół udało się ogarnąć, natomiast w kilku miejscach obręcz ma różną szerokość. Od 20,0 do 20.6.
Ciekawe jak mocno będzie szarpać podczas hamowania
#558
Napisano 09 listopad 2015 - 18:24
http://podatki.gazet...ndel-chiny.html ostatni gwizdek na tanie zakupy.Unia zbyt dużo traci na limicie wartości sprowadzanych towarów, poniżej którego nie płaci się VAT. I próg ten zlikwiduje.
#559
Napisano 09 listopad 2015 - 18:45
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#560
Napisano 09 listopad 2015 - 21:11
Netto UE byłaby na tym stratna. Ale z drugiej strony pamiętajmy, że wpadł na to urzędnik, więc celem jest w pierwszej kolejności pokazanie, że prikazem można kreować rzeczywistość
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?