Skocz do zawartości


Zdjęcie

Chińskie koła karbonowe


965 odpowiedzi w tym temacie

#581 MaciekWawa

MaciekWawa
  • Użytkownik
  • 37 postów

Napisano 23 kwiecień 2016 - 19:19

Uważasz, że to co pisałeś 2 posty wyżej nie jest oszustwem podatkowym?:

 

Musisz wyslac skan/zdjecie potwierdzenia kupna badz platnosci za obrecze. Jesli kwota jestcwyzsza niz 150Euro to masz problem, dolicza ci oplaty celno-podatkowe od wartosci zakupu. Aby uniknac oplat podatkowych lub przynajmniej ich czesci, robi sie to oplate na dwa przelewy; jede ponizej 150£, a drugi za pozostala czesc. W takim przypadku wysyla sie Urzedowi Celnemu potwierdzenie pierwszego przelewu do 150£.

 

Jak taki cwaniak jesteś to powiedz w UC że tak zrobiłeś. A potem nam opowiesz jak było w pace.

Jak trafisz na bardziej dociekliwego urzędnika bądź przesadzisz z zaniżaniem wartości to też możesz wpaść. Owszem, są tacy co robią tak dość regularnie i nie wpadną, ale inni zrobią tak raz, urzędnik sprawdzi dokładnie i dupa.

 

A zgodnie z prawem musisz podać RZECZYWISTĄ WARTOŚĆ TOWARU POWIĘKSZONĄ O KOSZTY PRZESYŁKI - jeśli wysyłasz potwierdzenie przelewu za część kwoty zakupu to jesteś oszustem i możesz wpaść. Twój wybór. Koniec kropka


  • mikroos i amator_13 lubią to

#582 Jarython

Jarython
  • Użytkownik
  • 119 postów

Napisano 23 kwiecień 2016 - 19:20

Cło, VAT, opłaty celne i prowizja w kasie pocztowej. ;-) Wyszło trochę ponad 400zł, więc generalnie już średnio się opłaciło, nie mniej jednak jestem zadowolony i śmiało mogę polecić zakupy w light-bicycle.com, tylko życzę więcej szczęścia z celnikami. :-)



#583 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 3088 postów
  • SkądWLKP

Napisano 23 kwiecień 2016 - 19:31

Czarusblitz,

https://pl.m.wikiped...g/wiki/Oszustwo

W tym przypadku chodzi o oszukanie organu co do wartości towaru w celu uniknięcia opłaty, a więc w celu uzyskania korzyści.

#584 mess

mess

    tłuścioszek

  • Użytkownik
  • 2692 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 maj 2016 - 18:34

Czy są jakieś koła na topie quality/price? :D

ktoś coś może polecić?

 

45/55mm, ushape, do 1500g, bazaltowa powierzchnia hamowania, pod szytki :D

 



#585 mareksabik

mareksabik
  • Użytkownik
  • 316 postów

Napisano 30 maj 2016 - 09:13

Ale z chińskich (tj. chcesz sprowadzić sobie z chin)?



#586 mess

mess

    tłuścioszek

  • Użytkownik
  • 2692 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 31 maj 2016 - 11:41

dokladnie tak, myslalem, ze temat dotyczy tylko chinskich :)



#587 czarusblitz

czarusblitz
  • Użytkownik
  • 644 postów

Napisano 31 maj 2016 - 16:38

Zamawiajac przez Aliexpress, patrz przede wszystkim na ilosc zamawowien oraz ilosc pozytywnych ocen i tam zamawiawiaj. A z bardziej znanych producentow to mozna wymienic Hong Fu oraz Flyxji.
Using Tapatalk

#588 kr1s1983

kr1s1983
  • Użytkownik
  • 830 postów
  • SkądNowy Sacz

Napisano 07 czerwiec 2016 - 14:26

heja,potrzebuje zlozyc tylne kolo na stozku.Zastanawiam sie ejdnak czy brac obrecz z aluminiowym rantem czy karbon?raczej nie chce szytki.Przednie mam szytkowe i to wystarczy

takie 2 propozycje z ali

http://www.aliexpres...64-3e17b15a95ac

 

http://www.aliexpres...64-3e17b15a95ac



#589 .Kamil

.Kamil
  • Użytkownik
  • 354 postów

Napisano 07 czerwiec 2016 - 19:15

Wybór jest prosty według mnie z aluminiowym rantem większa żywotność, odporność + zwykłe klocki hamulcowe, do karbonowych są znaczne droższe to tyle pod względem praktycznym. Nie ukrywam że w pełni karbonowa obręcz wygląda lepiej :)



#590 mareksabik

mareksabik
  • Użytkownik
  • 316 postów

Napisano 07 czerwiec 2016 - 20:50

Wybór jest prosty według mnie z aluminiowym rantem większa żywotność, odporność + zwykłe klocki hamulcowe, do karbonowych są znaczne droższe to tyle pod względem praktycznym. Nie ukrywam że w pełni karbonowa obręcz wygląda lepiej :)

 

A jak dla mnie zdecydowanie lepiej brać pełen karbon. Różnica w cenie zwykłe klocki vs. klocki do karbonu jest prawie żadna (biorąc pod uwagę pozostałe koszty utrzymania roweru). To tak jakby szkoda było pieniędzy na 2-3 żelki rocznie więcej w zamian za lepszy wynik (bo ten statystycznie zrobi się lepszy na pełnym karbonie). Wybór na zasadzie 'co kto woli', ale ja osobiście nigdy nie zmienię już pełnego carbonu na nic innego.


  • jacekj lubi to

#591 kr1s1983

kr1s1983
  • Użytkownik
  • 830 postów
  • SkądNowy Sacz

Napisano 07 czerwiec 2016 - 21:06

spokojnie mozna brac wersje na opone?nie pokonuje jakis mega dlugich i kretych zjazdow ale w gorach jezdze



#592 zibra

zibra
  • Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 02 październik 2016 - 17:49

Czy kto ma kola z tej firmy? Na youtube jest pare filmikow pozytywnych:

 

https://www.icancycl...wheelset?page=1



#593 xander122

xander122
  • Użytkownik
  • 165 postów

Napisano 03 październik 2016 - 06:34

Ceny na piastach dt i szprychach cx-ray jakoś śmiesznie niskie.



#594 zibra

zibra
  • Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 04 październik 2016 - 10:00

Mają strone i wszystko dobrze opisane. Jeszcze Yoeleo robi dobre wrażenie. Jakbym miał kupić to od tych dwóch firm.

Sam tył 40mm w ican kosztuje 213 USD bez wysyłki na piaście Powerway i szprychach CN.

Jak w ogóle wygląda sprawa jazdy na tylko tylnym kole Aero? Ktoś tak jeździ?

 



#595 Tomaszku

Tomaszku
  • Użytkownik
  • 12 postów

Napisano 04 październik 2016 - 15:25

Heja ! Miał ktoś z Was do czynienia z tymi kołami,od tego Allegrowicza ? Warto zarażać się karbonowym stożkiem za takie pieniądze ? 

 

 

http://allegro.pl/ko...6513568858.html

 

z góry dziękuje za konstruktywne sugestie ;)



#596 mareksabik

mareksabik
  • Użytkownik
  • 316 postów

Napisano 05 październik 2016 - 16:07

Raczej ciężko będzie kogoś znaleźć, kto kupował konkretnie od tego allegrowicza bo z tego co widzę to ma na razie tylko 4 sprzedane przedmioty łącznie (tylko 4 komentarze na allegro).

Co do samych kół to poza tym że obręcz nie wiadomo jaka to dla mnie szprychy okrągłe w kołach 'aero' to jakaś pomyłka ;)



#597 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4693 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 październik 2016 - 21:56

Powiem otwarcie , robienie kół karbonowych na okrągłych szprychach to debilizm w czystej postaci, zwłaszcza na  2/1,5, nie rozumiem sensu takiego postępowania, poza tym pisanie rok gwarancji na uszkodzenia ........czyli można walić w krawężniki  i dostaniecie nowe koła.

Te koła to jakaś amatorszczyzna cienko pisana,

Allegro to dziwny kraj.......

 

Chcecie dobre koła to tłumaczyłem tu już tysiace razy.

Obręcze od dobrego producenta np Lightbicycle, do tego tu na miejscu szprychy dobiera się  w zależności od wagi  i przeznaczenia oraz piasty.

 

Poza tym zastanówcie się głęboko czy takie koła są wam niezbędnie potrzebne, czy to ma być tylko lans i próba zaistnienia w grupie.

Zysk na takich koła przyda nam się wyłącznie jeśli ich zastosowanie i wykorzystanie będzie w 100%.

 

Robienie kół na oponkę o wadze ponad 1500 g uważam za ...niepotrzebne , w tej wadze są koła alu doskonale spełniające swoje zadanie.

 

Mess - jak wyżej opisałem, Lightbicycle , reszta krajowa .

 

Jakieś dwa miesiące temu chyba czy 3 robiłem ciekawe koła, szerokie chyba na 25 pod klockami ale 27  buła , przy wysokości profilu bodajże 35 mm, taki niski ushape

Fajnie to wyglądało i było dosyć lekkie , felgi po ok 340 g 

 

Jeśli chodzi o cła i podatek, no cóż trzeba płacić jak trzeba, a i tak później koła montowane i dobierane komponenty okazują się lepsze niż firmowe sety, poza tym serwis praktycznie szybko i od ręki.

 

Pełny karbon pod oponke .........czołowi producenci nie polecają tego rozwiązania , w miarę ścierania obręczy ciśnienie powoduje szybsze wyginanie rantu i powierzchni hamującej, ciepło wytwarzane też robi swoje.

 

Z alu rantem byłoby cudnie , gdyby nie to że w wersji chińskiej jest on nie wymienny, HED robił kola z alu rantem, gdzie odsyłało się do nich koła do wymiany.

Jakby Unia nie darła z nas kasy za importy ze wschodu  to taka operacja byłaby opłacalna tak to wszystko jest jednorazówką. 

 

Ceny klocków ....dobre klocki do karbonu kosztują ok 21 zł za parę, dobre do alu koszt ok 10 zł para , różnica dwukrotna spowodowana materiałem na klocki głownie, ale jak kogoś stać na to to wie ile kosztuje to dalej , bo chyba nie używa roweru na Sorze,.

Oczywiście są i klocki do karbonu za 120-150 zł.......nie komentuje....


Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#598 spi630

spi630
  • Użytkownik
  • 189 postów
  • SkądWrocław

Napisano 06 październik 2016 - 08:37



Ceny klocków ....dobre klocki do karbonu kosztują ok 21 zł za parę

JAKIE?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka



#599 blazej

blazej
  • Użytkownik
  • 291 postów

Napisano 06 październik 2016 - 09:13

Raczej 150 zł.....

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka



#600 spec

spec
  • Użytkownik
  • 287 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 październik 2016 - 18:33

nie rozumiem po co kombinować z chińskimi carbonami co wam to daje ścigacie sie dla kasy i wam płacą jak wygracie?

nie lepiej kupić sobie super piasty np DT 240 do tego fajne alu założyć sobie kółeczka 1400g i się cieszyć jak się kręcą hamować sobie nie martwiąc się o nic , jak się obręcz zużyje wymienić i po problemie  , jak ktoś się ściga w wyścigach amatorskich to nie potrzebuje kół karbonowych by wygrać nie dajcie się nabierać ile wam takie koła dają przewagi?

lepiej porządny silniczek do ramy :) , na poważnie jak ktoś czuje potrzebę wygrywania polecam za tą kasę kupić pomiar mocy rozpisać sobie treningi sprawdzić w/kg i już wiemy czy wygramy dany wyścig  proste ? , 5,5w/kg pudło zawsze pewne :)

ja sobie kupiłem drugi rower na ramie alu CAAD 12 , waga roweru na ultegra po zamianie kół 7 kg rower sztywny i lekki





Dodaj odpowiedź