
PIASTA
#62
Napisano 12 marzec 2009 - 08:30
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#63
Gosc_keram_k1_*
Napisano 12 marzec 2009 - 09:32
a ja mam pytanko. probuje znalezc na allegro piaste ulterga tylna 9-rz, ale jakos nie ma, czy ktos moze mi doradzic czy zamiast ulterga 6600 32 otw. mozna kupic Novatec NT-F163 lub NT-F292, czy to pogorszenie w stosunku do ultegry? co z szczelnoscia i wytrzymaloscia tylnych piast Novatec?
PS. ktos wie czy gdzies mozna kupic ultegre 6600 32 otw. tylna - w wersji czarnej? czy taka w ogole wystepuje?
PPS. przepraszam za brak polskich liter, ale pisze z komputera w moskwie, z rosyjskim XP

#64
Gosc_Qba_*
Napisano 12 marzec 2009 - 13:27
7xxx - Dura-Ace (1973 - dziś)
* 70xx - Dura-Ace 10 (1976 - 1983)
* 72xx - Dura-Ace EX (1978 - 1983)
* 73xx - Dura-Ace AX (1980 - 1983)
* 74xx - Dura-Ace (1984 - 1996)
* 75xx - Dura-Ace Track (1982 - 1984)
* 76xx - Dura-Ace Track (1985 - 1996)
* 77xx - Dura-Ace 9-speed (1997 - 2003)
* 78xx - Dura-Ace 10-speed (2004 - 2008)
* 79xx - Dura-Ace (2009)
* 797x - Dura-Ace Di2 (2009)
Pozdro!
#66
Napisano 12 marzec 2009 - 18:28
Cytat
Maciej1986, to jest cytat z wikipedii. Od samego początku produkcji DA ma oznaczenia czterocyfrowe.
7xxx - Dura-Ace (1973 - dziś)
Dura-Ace na początku miała oznaczenia 3-cyfrowe a seria 7xxx jest trochę młodsza. Masz linka do tych bajek z wikipedii?
Tak np. wyglądają piasty z 1974 r.
http://bulgier.net/p...e-1974 hubs.jpg
--
Pozdrawiam,
Grzesiek
#67
Gosc_Qba_*
Napisano 12 marzec 2009 - 23:15
#68
Napisano 27 marzec 2009 - 13:05
#73
Napisano 06 kwiecień 2009 - 16:24
Cytat
Cytat
shimano, (a konkretnie w kołach ultegra WH-6600) robi piasty na łożyskach czy wiankach?
Piasty Shimano sa zawsze na konusach i kulkach (WH-6600 sa bez wiankow, zas kola DA z wiankami).
bardzo dziękuję, za informację - może i jest lamerska, ale nie chcę rozbierać aby się przekonać, a w sieci nic nie mogłem odszukać
#74
Napisano 01 październik 2009 - 13:59
http://i3.fmix.pl/fm...00d15624abd29de
niestety wybić z drugiej strony się nie da ( jak widać bieżne są na równo z otworem osi). Da się to zrobić, bez szkody dla piast i bieżni, czy lepiej dać sobie spokój? Bieżnia zbudowana jest z dwóch elementów - bieżni po której toczą się kulki i coś jakby wieczka.
#75
Napisano 01 październik 2009 - 20:37
2.Bieżnie są robione z bardzo twardego materiału i wytrzymują X konusów
3. Najpierw nalezy podważyć te osłonki ca są na wierzchu, podważamy je szerokim śrubowkrętem.
Jesli będziesz miał szczęscie to zdejmiesz je bez uszkodzenia, jesli nie to pokancerujesz i pózniej piasta będzie wyglądała jakby ją krowa przeżuła.
4. Po zdjeciu osłonek, mozna próbować wybić bieżnie.
5. Bieżnie wybijamy i zmeniamy jeśli to ma sens, czyli jak sa zniszczone, ale musimy mieć identyczne takie same.
Powodzenia
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#76
Napisano 01 październik 2009 - 20:45
Chce pokolorować piasty a bieżnie są stalowe i niestety kwas by je wyżarł więc trzeba wyjąć. Spróbuje to jakoś bezboleśnie zrobić wg Twoich wskazówek a jak zobaczę, że nie idzie to raczej dam sobie spokój, bo nie chce się tych piast pozbyć.
#77
Napisano 02 październik 2009 - 07:57
Ale delikatnie to popróbuj, nawet spróbuj psiknąć czymś tam WD albo 007 dla rozruszanai i delikatnie po całym obwodzie podważaj.
Jesli chcesz anodować piasty to zwróć uwage na to iż powierzchnia ich powinna być idealnie gładka, bez wżerów i rys bo to na anodzie będzie widać.
I następna uwaga, anoda zabiera nam warstw materiału, są to ułamki mm , ale jednak są.
Zwykłe malowanie - ładniej wyglada jak położysz podkład pod aluminium i pociągniesz sprayem samochodowym i utwardzisz bezbarwnym.
Malowane proszkowo będą wyglądały, oprócz czarnego, białego nienaturalnie.
Są piasty z których łatwo te przykrywki zchodzą, a sa takie która zacholery, i troche siekancerują, ja kształt ich odzyskuje własnie kloczami nasadowymi - są okrągłe i mają zaokrąglone brzegi i rózne średnice.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#78
Napisano 02 październik 2009 - 13:31
#79
Napisano 02 październik 2009 - 17:57
#80
Napisano 02 październik 2009 - 18:57
Dodaj odpowiedź
