Mój projekt a3r0 na 2013
#21
Posted 10 November 2012 - 17:52
co do kół to chcę nakleić na obręcze pasek z odblaskowej czerwonej taśmy. coś jak tutaj:
będzie bezpieczniej po zmroku w zasadzie bez zwiększania wagi i ożywi to troszkękoła
#22
Posted 10 November 2012 - 18:16
Co to za miszmasz na kokpicie? Te pancerze wychodzące z klamkomanetek, nagle chowajace się pod owijką/wewnątrz kierownicy i znowu wychodzące spod owijki.kierownicy - to tak ma być?
A pancerz do przedniego hamulca ma tak bardzo odstawać?
Poza tym, że owijka nawinięta niechlujnie i krzywo/za blisko mostka, to jeszcze na jednej stronie kierownicy w złym kierunku. Definitywnie do poprawki.
Pominę już fakt dopasowania do całości pedałów. Może lepiej je odkręć poprostu, kiedy będziesz robił porządne zdjęcia ...
Walcz! Czekamy na ciekawszy efekt końcowy.
#23
Posted 10 November 2012 - 18:17
travisb, niestety klamko manetki Microshifta czy Dura Ace 7700 mają wyjścia linek od sterowania przerzutek z boku... tego nie zauważyłem gdy zamawiałem klamko manetki. Prawdopodobnie kiedyś je zmienię na inne podobne np do serii 105. wtedy wpakuję całkiem linki pod owijkę... sądzę, że zmienię też fizika na coś silikonowego... powinien łatwiej się układać...
#24
Posted 10 November 2012 - 19:28
#25
Posted 10 November 2012 - 19:42
#26
Posted 10 November 2012 - 19:44
To najlepiej wyciagnij je tak zeby odstawaly z boku, bo w tym momencie wyglada to masakrycznie.
nie wiem jak Ty to widzisz... nie rozumiem opisu... jak niby miało by to wyglądać?
KAEM, niestety nie ma opcji puszczenia linek po ramie... nie ma przelotek... chyba że pisałeś tylko o kierownicy to OK. można i tak...
#27
Posted 10 November 2012 - 19:57
#28
Posted 10 November 2012 - 20:44
#29
Posted 10 November 2012 - 21:54
Wyszło jak wyszło, bo zechciałeś pożenić ze sobą ramę czasową z klasycznym barankiem a nie kierownicą dedykowaną do tejże ramy. Stąd te kombinacje alpejskie z pancerzami wychodzącymi z boku klamkomanetek i raptownym chowaniem ich pod owijkę, żeby wpasowały się w otwory w ramie ...najchętniej pozbyłbym się linek zupełnie z widoku. Niestety ta rama/kierownica/klamko manetki na to nie pozwalają.
Przypomina mi to dawniejszą kombinatorykę zastosowaną przez Deadhorse'a z manetkami od górala na baranku. Dobrze, że niedługo potem chłopak się ogarnął i zamontował klamkomanetki takie, na jakie baranek i rower szosowy zasługuje
#30
Posted 10 November 2012 - 22:24
Wyszło jak wyszło, bo zechciałeś pożenić ze sobą ramę czasową z klasycznym barankiem a nie kierownicą dedykowaną do tejże ramy. Stąd te kombinacje alpejskie z pancerzami wychodzącymi z boku klamkomanetek i raptownym chowaniem ich pod owijkę, żeby wpasowały się w otwory w ramie ...
tu akurat nie masz racji. kombinacja z linkami na kierownicy to wina jedynie manetek. tak czy siak linki jakoś iść muszą i tylko nieliczne ramy pozwalają na przejście z okablowaniem z kierownicy bez wyłażenia na zewnątrz...
ale baranek + manetkami z górala? :shock: to musiała być kombinacja :-)
#32
Posted 10 November 2012 - 23:07
#33
Posted 10 November 2012 - 23:09
#34
Posted 11 November 2012 - 08:10
#35
Posted 11 November 2012 - 15:54
http://s7d4.scene7.c...,0,0&iccEmbed=0
choć nie ukrywam, że miło by było osiągnąć efekt jak w Treku
#36
Posted 11 November 2012 - 16:38
erico329, jak już pisałem w przyszłości klamko manetki zostaną zmienione na takie jak np 105 gdzie obie linki idą pod owijką. linki wokół rury sterowej zostają jak zainstalowałem... kilka modeli za spore pieniądze też tak ma...
Obrazek Obrazek Obrazek
choć nie ukrywam, że miło by było osiągnąć efekt jak w Treku:
Obrazek
Miło by było, tylko radzę zauważyć, że ten Trek ma elektroniczną wersję DA 9000.
I też polecam puścić te pancerze normalnie. Tak się na estetykę napalasz, że mam wrażenie, że manetki na ramie by Cię bardziej zadowoliły niż te microshifty.
#37
Posted 11 November 2012 - 18:33
Co do roweru, to jestem ciekaw jak by wyglądał z czerwonymi koszykami na bidony, ewentualnie czarno/czerwonymi. Co do owijki to wiesz, że do poprawy jest owinięcie, ja jednak poleciłbym obcięcie tego jednolitego czerwonego kawałka w miejscu gdzie zaczyna się owijanie.
@SPIKE "a to ma sens ?"
Wiadomo, że Hiszpan25 nie wykorzysta potencjału tego roweru podczas jazdy do pracy, ale skoro miał taki kaprys, to niech jeździ.
#38
Posted 11 November 2012 - 18:54
Powinno byc tak: http://farm4.static....895b6d0f9_o.jpg
..a tak nie: http://www.burls.co....es/rolyfull.jpg
#39
Posted 11 November 2012 - 19:02
rama: http://flyxii.com/Mógłbyś podrzucić link do "sklepu" w którym kupowałeś ramke i koła ? Zastanawiam się, czy sam nie kupić czegoś z Azji i zbieram info o sklepach.
koła: www.d-bike.com
oczywiście, że podczas dojazdów do pracy nie da się w pełni wykorzystać możliwości. Tyle, że kto powiedział że tylko do tego ma służyć? oraz w czym przeszkadza jeśli sprzęt jest z nadwyżką możliwości wobec oczekiwań? Motocyklem czy samochodem też jeżdżę po mieście a potrafią one wiele więcej niż mi wolno czy pewnie bym potrafił nie muszę być skazany na metroWiadomo, że Hiszpan25 nie wykorzysta potencjału tego roweru podczas jazdy do pracy, ale skoro miał taki kaprys, to niech jeździ.
PZDR!
mat777, dziękuję! już nie mogę się doczekać pierwszych jazd... pogoda nadal sprzyja. za oknami mam nawet teraz 8,5C... oby wytrzymała do weekendu!
#40
Posted 13 November 2012 - 11:30