...Podczas dojazdu do Puszczy po asfalcie były miejsca, że po prostu wiatr zatrzymywał w miejscu...
Mnie kiedyś Mistral na ostrym zjeździe z Col d'Iseran potrafił zatrzymać...
Napisano 20 czerwiec 2014 - 14:55
...Podczas dojazdu do Puszczy po asfalcie były miejsca, że po prostu wiatr zatrzymywał w miejscu...
Mnie kiedyś Mistral na ostrym zjeździe z Col d'Iseran potrafił zatrzymać...
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
Napisano 20 czerwiec 2014 - 22:07
Dziś:50,79km ze średnią 31,8km/h+10,60km ;-)
Napisano 22 czerwiec 2014 - 21:49
Dziś:53,79km ze średnią 33,3km/h + 5,06km ;-)
Napisano 23 czerwiec 2014 - 20:38
105 km i 1750m w górę. Góra Kokocz, Pasmo Brzanki przekroczone 3x i Olszyny-Rzepiennik Biskupi-Jodłówka Tuchowska.
Brakło niecałej godziny żeby do 2000 w pionie dobić...
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
Napisano 23 czerwiec 2014 - 21:54
Dziś 95 kilometrów i według licznika 1300 metrów w pionie. Z domu wycieczka do Kłodzka wzdłuż Gór Sowich przez przełęcz Wilczą i powrót przez Dzikowiec i przełęcz Woliborską. Średnia 23,3.
http://www.bikemap.n...6.65802/terrain
Napisano 24 czerwiec 2014 - 16:37
Kcal 634 To jest dziwne
Wiadomo, że na to wpływa wiele czynników, ale 634 jest niemożliwe przy takim treningu. Zastanawiam się, czy są takie zmienne, jakie ewentualnie wpisałeś do licznika, które mogłyby dać taki wynik, ale wydaje mi się, że nie.
Tak czy siak, jak dziś skorzystałem z dobrej pogody i zrobiłem 72km AV=28,7km/h. Nie wiem ile kcal, ale obiad zniknął w oczach.
Napisano 24 czerwiec 2014 - 20:02
Od dwóch dni szwankuje mi pulsometr. Wczoraj kilka razy, na początku jazdy, wskaźnik pulsu pokazywał "0", ale potem działał dobrze i odczyt wydawał się prawidłowy. Dzisiaj natomiast, od początku do końca treningu wyświetlało się "0", jedynie, gdy stanąłem np. na światłach, pokazywał puls. Gdy ruszyłem, po krótkiej chwili, znów było "0". I tak do końca. Gdy spisywałem osiągi w domu, tętno wydaje się prawidłowe, ale kalorie to jakieś nieporozumienie. Myślę, że wysiłek obliczył tylko z fragmentu trasy. Pewnie i rytm serca też, ale wynik - średnia i max, są zbliżone do prawidłowych wartości.
Podejrzewałem, że bateria jest już słaba, dlatego kupiłem nowy komplet i zobaczę jutro, jak będzie działał na świeżych. Nie mam jednak większej nadziei, bo choć w sklepie, sprzedawca sprawdził starą baterię, która podobno miała 2,38 V, to w domu, gdy ją mierzę, ma równe 3 V. Jest więc w pełni sprawna. Podobnie jest z tą w pulsometrze.
Już nie mam słów i brakuje mi przekleństw, żeby określić ten shit Sigmy.
Napisano 24 czerwiec 2014 - 20:31
103.1km @ 3h11m30s @ 139ud (77%) @ 85kad
w tym jazda wlasciwa:
59.2km @ 1h41m07s @ 142ud (79%) @ 87kad
http://www.strava.co...ities/157677376
calkiem spora czesc przejechana z dwoma kolegami z babickiej ustawki
Napisano 24 czerwiec 2014 - 21:53
troche katowania podjazdów
33 km/ 1100 w pionie ;]
http://www.strava.co...ities/157527442
Napisano 24 czerwiec 2014 - 22:04
Dziś:52,26km ze średnią 35,1km/h+7,96km ;-)
Napisano 25 czerwiec 2014 - 11:42
która podobno miała 2,38 V, to w domu, gdy ją mierzę, ma równe 3
Pulsometr chyba nie ma dużego poboru prądu... ale czy mierzyłeś swoją baterię pod jakimś większym obciążeniem ?
Miałem starą baterię 9v - Woltomierz pokazywał, że ma ~7V (minimalne obciążenie, wiadomo, że idealny woltomierz ma nieskończoną rezystancję). Gdy podłączyłem diodę (20mA, napięcie chyba około ~3V), to woltomierz pokazywał wtedy 0.5V, więc nie byłbym taki pewny, czy masz sprawną baterię. Akumulatory w samochodzie też nie bada się zwykłym multimetrem, tylko "woltomierzem z obciążeniem", bo bez obciążenia prawie każdy pokaże te ~12V.
Napisano 25 czerwiec 2014 - 12:30
Mierzyłem starym, analogowym miernikiem. Ustawiłem tylko odpowiedni zakres na skali i prąd stały. Sprzedawca miał specjalny przyrząd, nieco większy od zapalniczki. Być może, że jego pomiar był bardziej miarodajny, nie jestem elektrykiem. Dzisiaj nie sprawdzę baterii, bo pogoda kiepska i odpuściłem jazdę.