rozjazd
- DYSTANS52.39 km
- CZAS TRWANIA1g:44m:05s
- ŚREDNIA PRĘKOŚĆ30.2 km/h
- MAX PRĘDKOŚĆ43.4 km/h
- KALORIE1441 kcal
- NAWODNIENIE1.08L
- ŚREDNIE TĘTNO146
- MAX TĘTNO174
- MIN WYSOKOŚĆ173 m
- MAX WYSOKOŚĆ218 m
- ŁĄCZNIE W GÓRĘ116 m
- ŁĄCZNIE W DÓŁ117 m
Napisano 28 czerwiec 2014 - 15:10
Napisano 28 czerwiec 2014 - 15:18
W jakich celach robisz sam sobie zdjęcia i potem wrzucasz na forum? to trochę dziwne
Napisano 28 czerwiec 2014 - 15:24
Napisano 28 czerwiec 2014 - 20:00
Miałem zaliczyć kolejną 300+, ale wczorajsze posliźnięcie na skarpie odnowiło tymczasowo zaleczone problemy z lewym kolanem. No więc poleciałem nieco krócej:
https://maps.google....537415,1.234589
200 km i 2150 m w pionie. Przez brak możliwości stawania na pedały i ogólnie przez oszczędzanie kolana zrobił się z tego wyjazd turystyczny: na zakończenie jazdy po górach (podjazd Ropa-Brunary) średnia 21.3, dopiero mocny wiatr w plecy na ostatnich 60 km w drodze powrotnej pozwolił wyciągnąć na 24/h.
Fajna jest dolina za Regietowem (dawny Regietów Wyżni). Jest spory kawałek asfaltu (i jeden bród po drodze) ale potem gdzie zaczyna się najciekawiej trzeba by przesiąść się na górala...
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
Napisano 28 czerwiec 2014 - 21:11
Średniej nie podaję bo przy Waszych to obciach.
Efektywność treningu, ma się nijak do średniej prędkości. Chyba, że dla kogoś "trening", to następujące, jedna po drugiej, jazdy "w trupa" , a celem jest coraz wyższe AV ,na każdym kolejnym treningu.
Czyn to za prawdę wielce heroiczny, niestety efekt treningowy raczej mizerny i na dodatek droga donikąd.
Szkoda, że tak wielu, w tej grupie, również sportowcy amatorzy innych dyscyplin (biegacze, pływacy, i inni tzw. wytrzymałościowcy ), stawia sobie za cel "wypluć płuca" na każdym treningu. Realizują jałowy, jednostajny, często wielogodzinny, lecz dłuższą metę, niewiele wnoszący trening. Oczywiście, będąc przy tym święcie przekonanym, że czynią prawidłowo. Obserwuję to zjawisko od wielu lat i cóż, po prostu żal na to patrzeć.
Napisano 28 czerwiec 2014 - 21:41
Dziś:91,17km ze średnią 32,4km/h+12,03km ;-)
Napisano 29 czerwiec 2014 - 15:28
Napisano 29 czerwiec 2014 - 19:47
Wyścig Amatorów trasą Mistrzostw Polski Sobótka 2014
Relacja Krisowa z trasy
Krisowy blog sportowy:
Strava: https://www.strava.c...thletes/3746277
Endomondo: https://www.endomond...profile/1796231
Napisano 29 czerwiec 2014 - 20:45
Halny momentami stawiał barierę spowalniającą niemalże do zera :-o
Parę mocniejszych akcentów, na podjazdach. Siadły więc i KOM'y
103 km/1450 w pionie http://www.strava.co...ities/159578517
Napisano 30 czerwiec 2014 - 10:18
Efektywność treningu, ma się nijak do średniej prędkości. Chyba, że dla kogoś "trening", to następujące, jedna po drugiej, jazdy "w trupa" , a celem jest coraz wyższe AV ,na każdym kolejnym treningu.
Czyn to za prawdę wielce heroiczny, niestety efekt treningowy raczej mizerny i na dodatek droga donikąd.
Szkoda, że tak wielu, w tej grupie, również sportowcy amatorzy innych dyscyplin (biegacze, pływacy, i inni tzw. wytrzymałościowcy ), stawia sobie za cel "wypluć płuca" na każdym treningu. Realizują jałowy, jednostajny, często wielogodzinny, lecz dłuższą metę, niewiele wnoszący trening. Oczywiście, będąc przy tym święcie przekonanym, że czynią prawidłowo. Obserwuję to zjawisko od wielu lat i cóż, po prostu żal na to patrzeć.
Jak więc Ty jeździsz i co proponujesz?