ja mam giant control tower 1,max ciśnienie 14 bar.Do 9.5 bara idzie bez problemu, potrzeba ok 25 ruchów,więcej nie próbowalem
Pompki stacjonarne
#42
Posted 19 February 2014 - 15:42
Posiada może ktoś Competition PRO ?
http://www.formicki-...at=1&&id_pp=118 nie rozumiem tego co tam pisze "Cylinder ze stopu z regulacją cisnienia" chodzi może o to że ustawiam ile ma bić i do tyle pompuje?. Szukam właśnie coś dobrego aby bez problemu biła 10 bar do szosy.
ew z tych tutaj która by sie nadała? jeśli ta pro nie za bardzo by była.
http://formicki-bike...at=22&&id_kat=1
Którą byście polecili? nie wiem jak w obecnych pompkach wygląda teraz bicie czy po ukończeniu odbezpieczamy zawór i nie ucieka już nic wiaterku?
#43
Posted 19 February 2014 - 17:24
http://allegro.pl/po...3978109663.html
Mam taką SKS Airkompressor. Do 10barów idzie na luzie, więcej nie pompowałem, bo opony do 10. Warta polecenia.
Co do odbezpieczania to u mnie jest tak: odbezpieczam (nic nie ucieka), wyciągam (strzał, pół sekundy), nic nie ucieka, zakręcam wentyl i to wszystko
#44 Gosc_grzesiek32_*
Posted 22 February 2014 - 10:24
przy ów "strzale" ucieka ok 0.5 bara ;-) można to sprawdzić ponownie wkładając zawór.Przynajmniej tak jest u mnie.Ja robie tak że pompuje o 0.5 bara więcej niż mam napompować i wtedy jest OK.
Odnośnie cylindra z regulacją ciśnienia.Podejrzewam że chodzi po prostu o te czerwoną strzałkę na zegarze manometru,tak aby bardziej było widoczne miejsce pożądanego ciśnienia i tyle.
#47
Posted 08 March 2014 - 22:48
a co sądzicie o pompce z LIDLA?
http://www.lidl.pl/c...wDetail&id=9254
myślałem początkowo o SKS airkompressor, ale jeśli ta jest w porządku to w poniedziałek biegnę
#50
Posted 16 March 2014 - 13:27
przy ów "strzale" ucieka ok 0.5 bara ;-) można to sprawdzić ponownie wkładając zawór.Przynajmniej tak jest u mnie.Ja robie tak że pompuje o 0.5 bara więcej niż mam napompować i wtedy jest OK.
Odnośnie cylindra z regulacją ciśnienia.Podejrzewam że chodzi po prostu o te czerwoną strzałkę na zegarze manometru,tak aby bardziej było widoczne miejsce pożądanego ciśnienia i tyle.
Przy ów "strzale" nie uchodzi nic. Przy ponownym podłączeniu końcówki pompki część powietrza ucieka do węża i elementów pompki do zaworu zwrotnego. Dlatego po ponownym podłączeniu masz 0,5bara mniej.
#51
Posted 16 March 2014 - 14:05
Te pozorne skoki ciśnienia najczęściej są efektem oporu na samym zaworze w dętce, który otwiera się dopiero przy dużej różnicy ciśnienia (np. z powodu zabrudzenia). Niestety manometr mierzy ciśnienie w wężu, a nie w dętce, stąd błędy w pomiarze.
- play likes this
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#52
Posted 21 May 2014 - 06:40
#53
Posted 23 May 2014 - 13:51
padł mi samochodowy mini kompresor, którym pompowałem szytki, poleci ktoś coś na expresie żeby do 14Bar dało rade i nie kosztowało więcej niż 100, nie wiem skąd te kosmiczne ceny wszyscy krzyczą... I raczej myślę o normalnej pompce podłogowej
Najtaniej znalazłem taką, dobije nią w okolice 14Bar czy to tak jak ze skalowaniem prędkościomierza w samochodach ?
http://rowertour.com...psi-czarna.html
#54
Posted 23 May 2014 - 14:14
Miłej jazdy!
- mikroos likes this
#57
Posted 23 May 2014 - 18:50
Ok... ale tak właściwie to po co komukolwiek 14 bar na szosie?
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#59
Posted 23 May 2014 - 19:06
To, że się da, nie znaczy jeszcze, że jest to najlepsze rozwiązanie. A mnie właśnie piekielnie ciekawi, PO CO nabija się takie ciśnienia - ani nie obniża to oporów (chyba, że na perfekcyjnie gładkim welodromie), ani nie poprawia komfortu, więc po co?
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?