Co jakiś czas można je w Lidlu spotkać przy edycjach rowerowych. Zjadliwa jest jeszcze beto http://www.centrumro...eto,170848.html Rok takiej używałem póki mi się guma na zacisku końcówki wentyla nie wyrobiła na tyle że więcej jak 6bar nie dało się z niej wycisnąć. Obecnie ma zamocowany wężyk na końcówkę i nadal jej od czasu do czasu używam. Te 120 PSI można spokojnie w niej przekraczać z tymże ręka w tej pompce już to czuje, natomiast Lidlówą można dymać dalej.
Decathlon - Seria Triban
#1003
Napisano 12 sierpień 2014 - 18:54
Serio da radę tą pompką (beto- post 1001) napompować koło do 8 barów? Muszę sobie kupić stacjonarną która napompuje mi koło do 8 barów i jakąś awaryjną żeby zabrać ją ze sobą, która koło dopompuje chociaż trochę żebym mógł wrócić do domu, ale skoro taka mała daje rade to stacjonarnej bym nie potrzebował.
#1004
Napisano 12 sierpień 2014 - 20:13
CykloOpole !!!
#1006
Napisano 13 sierpień 2014 - 12:59
#1007
Napisano 13 sierpień 2014 - 14:58
Jakie opony panowie radzicie kupić do t500 ? Mam rower już miesiąc - ok.300km zrobiłem i przebiłem dętke i jednocześnie powstała sporawa dziura w oponie . A może warto rozejrzeć się za szytkami ? Oglądając kiedyś wyścig Paris-Roubaix zauważyłem nieco wyższe opony , może warto się zastanowić nad takimi , w końcu zdarza się pojeździć po bruku i po kiepskim asaflcie .
#1008
Napisano 13 sierpień 2014 - 15:44
Panowie, szczęśliwy jestem że mój triban 300 przyszedł, ale pojawił się problem z przednią przerzutką.
Za nic nie wiem jak włączyć półbieg/ jak to cholerstwo ustawić żeby było ok gdy naciskam żeby mi przerzutka spadła(półbieg), bo ociera, to spada na dół, są dwa kliknięcia. Pomocy!
Wygląda to tak jakby półbieg był na środkowym blacie tzn. gdy klikne raz to odrazu spada mi łańcuch, a gdy jestem na środku to klikam 2 razy. Niby wskazuje to na za długą linkę, ale jak pokręce trochę baryłką to nie mogę wrzucić najmniejszej tarczy.
#1009
Napisano 13 sierpień 2014 - 16:40
A wiesz w ogóle co to takiego? Mam nadzieje że zdajesz sobie sprawę co taka zmiana za sobą niesie? Na start minimum obręcze do wymiany, no i kto wklei szytkę? A co stanie się jak na trasie złapie się niespodziankę w postaci kapcia? Szytki mają swoje zalety, ale czy są one aż na tyle zdatne dla amatora? Wiem o gustach się nie dyskutuje. To co zauważyłeś na wyścigu to są stożki. Nie spotkałem jeszcze wyższych,niższych opon 18c,19c,21c,23c.....jeżeli miałbym coś doradzić z tanich dobrych to Michelin Dynamic z czerwonym rantem. Używam co prawda sportów i narzekać nawet na mokrym nie mogę. Te będą kolorystycznie pasować do roweru. Komplet ok 100 pln. Keke, nie pamiętam, bo jakiś czas temu bawiłem się Microshiftem, ale obawiam się, że ten w orzeciwueństwie do klamki Sory nie ma półbiegów. Po tym co piszesz wygląda iż przerzutki masz do regulacji. Jak przód jest skichany, to tył najprawdopodobniej też.A może warto rozejrzeć się za szytkami ?
CykloOpole !!!
#1011
Napisano 13 sierpień 2014 - 17:38
CykloOpole !!!
#1012
Napisano 13 sierpień 2014 - 18:14
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak działa półbieg przerzutki przedniej? Czy dobrze rozumiem że polega to na tym, że gdy przerzutka jest najmniejsza z tyłu, z przodu największa to przy przechodzeniu do 6/5 biegu żeby łańcuch nie ocierał naciskamy na manetke przedniej raz i łańcuch schodzi tylko o pół biegu tak żeby łańcuch nie ocierał, ale pozostał na największym blacie? Pytam bo za cholerę nie mogę tego ustawić.
#1013
Napisano 13 sierpień 2014 - 18:54
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak działa półbieg przerzutki przedniej? Czy dobrze rozumiem że polega to na tym, że gdy przerzutka jest najmniejsza z tyłu, z przodu największa to przy przechodzeniu do 6/5 biegu żeby łańcuch nie ocierał naciskamy na manetke przedniej raz i łańcuch schodzi tylko o pół biegu tak żeby łańcuch nie ocierał, ale pozostał na największym blacie? Pytam bo za cholerę nie mogę tego ustawić.
Dokładnie tak działa. Mi ustawił gostek w Decatlonie.
#1014
Napisano 13 sierpień 2014 - 18:54
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak działa półbieg przerzutki przedniej? Czy dobrze rozumiem że polega to na tym, że gdy przerzutka jest najmniejsza z tyłu, z przodu największa to przy przechodzeniu do 6/5 biegu żeby łańcuch nie ocierał naciskamy na manetke przedniej raz i łańcuch schodzi tylko o pół biegu tak żeby łańcuch nie ocierał, ale pozostał na największym blacie? Pytam bo za cholerę nie mogę tego ustawić.
Dokładnie tak działa. Mi ustawił gostek w Decatlonie.
#1016
Napisano 14 sierpień 2014 - 09:32
Jak 2 miesiące temu szukałem używanego triban`a to nic nie było, a teraz na olx jest sporo -.-
http://olx.pl/oferta...html#db45ca0541
http://olx.pl/oferta...html#db45ca0541
http://olx.pl/oferta...html#db45ca0541
http://olx.pl/oferta...html#ed5af8bae8
http://olx.pl/oferta...html#a4624922f6
#1017
Napisano 14 sierpień 2014 - 17:52
Czy w tribanie 300 to normalne że przednia przerzutka działa w ten sposób:
największa tarcza --naciskam raz(słychać dwa kliknięcia)-->środkowa tarcza--naciskam raz-->tarcza najmniejsza |teraz w górę| najmniejsza tarcza--naciskam raz-->środkowa tarcza(z trudem)--naciskam raz-->środkowa tarcza(wciąż)--naciskam raz-->najwyższa tarcza.
Próbowałem to już ustawiać kilka razy i to jedyne co mi się udało zrobić. Pytam bo moim zdaniem półbieg powinien działać na największej tarczy z przodu, a nie na środkowej. Oczywiście podczas zmieniania tarczy z przodu odpowiednio zmieniam z tyłu.
#1019
Napisano 15 sierpień 2014 - 18:07
To czas na opinię o Tribanie 5A/500 czy jak go tam zwał. 4000 tyś nakulane i przymiar łańcucha pokazał 0,75 zużycia. Czuć było już brak precyzji w szybkiej zmianie biegów i lekkie opóźnienie. Łańcuch zmieniony i znów biegi chodzą jak powinny. Piasty puki co raz były serwisowane, rozkręcone, przeczyszczone i skręcone. Obręcze proste, opony się trzymają, nic nie stuka, nie puka, nie trzeszczy. Pozostaje życzyć sobie kolejnych 4 tyś. z podobnymi problemami czyli ich brakiem.
#1020
Napisano 15 sierpień 2014 - 18:07
To czas na opinię o Tribanie 5A/500 czy jak go tam zwał. 4000 tyś nakulane i przymiar łańcucha pokazał 0,75 zużycia. Czuć było już brak precyzji w szybkiej zmianie biegów i lekkie opóźnienie. Łańcuch zmieniony i znów biegi chodzą jak powinny. Piasty puki co raz były serwisowane, rozkręcone, przeczyszczone i skręcone. Obręcze proste, opony się trzymają, nic nie stuka, nie puka, nie trzeszczy. Pozostaje życzyć sobie kolejnych 4 tyś. z podobnymi problemami czyli ich brakiem.