Skocz do zawartości


Accent CX One


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
112 odpowiedzi w tym temacie

#21 Konik

Konik
  • Użytkownik
  • 540 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 lipiec 2013 - 20:57

LawinaPytań - rama przyjmie dowolną kasetę, to piasta może ewentualnie ograniczać dobór kasety.


Wiem, że to dygresja, bo pewnie nie musi dotyczyć topikowej ramy, ale część ram szosowych nie przyjmuje kaset juniorskich (z najmniejszymi zębatkami 14z czy 15z) - łańcuch może ocierać górną rurkę u nasady haka.

#22 Suhar

Suhar
  • Użytkownik
  • 51 postów
  • SkądGdynia

Napisano 16 lipiec 2013 - 21:14

Konik - sprawdzałem z 13-26z. na początku istnienia mojego CXa i nie było problemu, miejsca dużo zostało, dlatego napisałem że rama przyjmie każdą. O wynalazkach typu 15z. nie warto wspominać :-)

#23 anatol

anatol
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 22 lipiec 2013 - 08:43

Piękna sprawa, wątek spadł mi z nieba, teraz już wiem, że niewykorzystywany full na ramie dabomb idzie na sprzedaż.

#24 TenorK

TenorK
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • SkądLublin

Napisano 23 lipiec 2013 - 22:14

mam pytanie:
gdzie nabyłeś wideł?
:-)

#25 Gosc_senjiro_*

Gosc_senjiro_*
  • Gość

Napisano 24 lipiec 2013 - 11:37

wideł kupowałem bezpośrednio na Tajwanie przez ebay.uk - koszt 230zł;) fakt że czekałem 3 tygodnie, ale było warto. Jak na razie spisuje się idealnie:)

#26 Darek80

Darek80
  • Użytkownik
  • 339 postów
  • Skądokolice Łowicza

Napisano 12 sierpień 2013 - 12:22

Piękny sprzęt i wszystko dobrane z głową (zwłaszcza podoba mi się napęd 2x8). Wielu kkm życzę.



#27 B25CX

B25CX
  • Użytkownik
  • 282 postów
  • SkądWLKP

Napisano 14 listopad 2013 - 22:17

Super rower !!!



#28 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4693 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 listopad 2013 - 07:47

mam 176 cm wzrostu i nie było innej opcji jak M:) co jak, co ale rama przełajowa powinna być mała, co przekłada się na jej zwinność. Poza tym nie wiem czy zauważyliście ale dużo błotniaków jeździ sporo w dolnym chwycie, więc jeśli dobierzemy zły rozmiar to będzie trochę kiepsko.

faktycznie z tą kasetą trochę pojechałem;/ jakby teraz kupował to bym wziął 12-25:) nie chce się ktoś zamienić za 12-23? Przebieg 50km:D oczywiście w grę wchodzi tylko sora 8 speed:) jak nie będzie chętnych to jakoś przeboleje..... w sumie na śląsku nie mam takich górek, których bym nie podjechał, poza tym ważę 72kg, więc jakoś sobie poradzę.

wracając do Clarisów dość twardo wskakują biegi co bardzo mi odpowiada (prawie jak Campa :-P ) tylko że po ostatniej eskapadzie w parku coś zaczęło mi grzechotać w lewej klamce co średnio mi się podoba :-(

 

 

Raczej 90 % przełajowców śmiga w górnym chwycie, w dolnym rzadko, na ciężkich zjazdach ewentualnie , jak faktycznie hamulec trzeba przycisnąć , pryznajmniej  tak wynika z zawodów i filmów.

 

Co grzechotania w klamce....pewnie prawa, u mnie w tourneyu też coś grzechocze...... ale sie w kółko śmiga więc czasu nie ma na rozbieranie, al;e zwróce uwage chlopakom w Shimano , że to nie jednostkowy przypadek.

 

Co do biegów to 25 e terenie też będzie twardo , 28 to dobry wybór.

 

Byłbym wdzieczny za dokładny pomiar ramy:

 

wysokość - od osi suportu do końca podsiodłowej, oraz, od osi podsiodłowej do osi sterówki

 

Długość od osi suportu do osi tylnego koła


Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#29 Piotr01

Piotr01
  • Użytkownik
  • 111 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 listopad 2013 - 11:37

Witam Wszystkich,

Odnośnie Cx-One w Rozmiarze "S":

środek supportu - środek poziomej - 45,5[cm];

środek supportu - koniec podsiodłowej - 51,5[cm];

pozioma center - główka center (real) - 50,5[cm];

główka center - koniec podsiodłowej (ekwiwalent poziomej bez sloppingu) - 51,8[cm];

środek supportu - oś tylnej piasty - 43,0[cm].

Z oponami Conti Cyclocross Race 700x35 - stand over - 77,5[cm].

To tak powiedzmy z dokładnością plus/minus 1[mm].

Pozdrawiam, Piotr01



#30 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8618 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 15 listopad 2013 - 13:41

A czy mógłbyś jeszcze powiedzieć, ile prześwitu zostaje pomiędzy oponą a ramą w tej konfiguracji? Zastanawiam się, czy oponę 35c z kolcami dałoby jeszcze radę połączyć z błotnikiem, żeby poszaleć na szosie zimą.

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#31 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4693 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 listopad 2013 - 18:56

opony z kolcami ?? bez sensu ....

 

Senjiro pomierz rame


Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#32 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8618 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 15 listopad 2013 - 18:59

Żadne bez sensu, świetnie sobie radzą.

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#33 Piotr01

Piotr01
  • Użytkownik
  • 111 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 listopad 2013 - 13:14

Witam Wszystkich,
"A czy mógłbyś jeszcze powiedzieć, ile prześwitu zostaje pomiędzy oponą a ramą w tej konfiguracji?"
Ok., zeznaje:
Cx-One w Rozmiarze "S" z oponami Conti Cyclocross Race 700x35 z zamontowanymi błotnikami Sks Touring 42[mm].
Odstęp klocków zewnętrznych opony od błotnika rzędu 1-1,5[mm](ciasnawo, ale spasowane, jakby optymalnie i nic nie ociera itp.).
Odstęp błotnika od podsiodłowej około 2[mm]. Błotnik na wysokości obejmy przerzutki przedniej styka się dokładnie z tą obejmą (też jakby optymalnie, "na ścisk", nic nie ociera itp.).
Powyższe powinno dać wam "obraz", bo za bardzo nie chce mi się teraz ściągać błotników.
Sks Touring 42[mm] są stworzone do odstępu widełek tylnych mojej tej ramy, bo jakieś inne i rzędu 45[mm] sprawiłyby sądzę wiele problemów, albo w ogóle by nie "weszły" (ładnie).
Opony "35" z kolcami "czarno widzę". Może 30-32, ale wiele zależy od tych kolcy. Odnośnie korzystania z opon z kolcami jestem laik, nigdy nie zastosowałem.
Pozdrawiam, Piotr01
  • mikroos lubi to

#34 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4693 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 listopad 2013 - 22:15

byłbym wdzieczny za fotke  koła tył w dolnych widełkach z oponą 35 mm, ale pomierzoną suwmiarką grubość opony , i ile tam miejsca zostaje w tych widłach .


Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#35 Gosc_marvelo_*

Gosc_marvelo_*
  • Gość

Napisano 16 listopad 2013 - 23:52

opony z kolcami ?? bez sensu ....

 

Senjiro pomierz rame

 

 

Żadne bez sensu, świetnie sobie radzą.

mikroos, SPIKE nie potrzebuje kolców, przecież sam jest SPIKE ;-)  http://starlai.en.al...hoes_Spike.html

 

Czasem potrafi ukłuć. 



#36 loszmi

loszmi
  • Użytkownik
  • 23 postów
  • SkądPoznań

Napisano 07 luty 2014 - 22:20

Cześć

To mój pierwszy wpis ;-)

 

Jakie masz średnice tarcz i ile ważysz?

 

Wideł to V3 czy jednak M3?

 

Dodam, że nie tylko Hays ma profesjonalne hamulce do przełaju. A co z Avidem BB7?



#37 elcidx

elcidx
  • Użytkownik
  • 662 postów
  • Skądłódzkie, Rawski-Tomaszowski

Napisano 20 luty 2014 - 19:05

Ile kosztowała Cię całość?


Mój rower własnej roboty Stealth Cx Homemade :)


#38 zuczek222

zuczek222
  • Użytkownik
  • 431 postów

Napisano 20 luty 2014 - 19:22

Nie wiem ile autorowi wyszło, ja jestem w trakcie budowy swojej (mocno posiłkując się tym postem) zmieszczę się pewnie w 3 tysiach 



#39 loszmi

loszmi
  • Użytkownik
  • 23 postów
  • SkądPoznań

Napisano 20 luty 2014 - 21:55

Licząc po cenach all.. wyszło mi min 3800zł ;-)



#40 elcidx

elcidx
  • Użytkownik
  • 662 postów
  • Skądłódzkie, Rawski-Tomaszowski

Napisano 20 luty 2014 - 23:37

W mailu widziałem, że wrzuciłeś jaką tabelkę, dasz do niej linka? Wrzuć na google docs czy gdzieś :)


Mój rower własnej roboty Stealth Cx Homemade :)