Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wybór kół


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4494 odpowiedzi w tym temacie

#941 Konik

Konik
  • Użytkownik
  • 540 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 lipiec 2008 - 14:19

Ja nie zauważyłem zewnętrznej niekompatybilności ani piast DA ani kaset. Mam tylną DA model 7700 czyli chyba 2004 rocznik właśnie i hula na niej dziewiątkowa Ultegra. DA ma niekompatybilne z niższymi grupami łożyska (ośki/kulki/konusy).

#942 yasiu

yasiu
  • Użytkownik
  • 310 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 07 lipiec 2008 - 16:32

7800 bylo cos nie tak

#943 Gosc_zawodowiec_;)_*

Gosc_zawodowiec_;)_*
  • Gość

Napisano 07 lipiec 2008 - 20:33

pierwsze piasty DA z seri 7800 były kompatybilne z kasetami only 10 ;-)



Pozdrawiam:P

#944 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 10 lipiec 2008 - 19:27

Dzień dobry - jestem nowy. W tym sklepie http://www.superlight-bikeparts.de/ są koła Criterium 289 euro / 1280g lub z większą ilościa szprych / 1330g . Co o nich sądzicie ?- chodzi mi głównie o jakośc piast. Moja waga - 70kg. I jeszcze to - http://aukcja.onet.p...?item=394088357 koła bardzo mi sie podobają , są na szytki - to mnie tez kusi , waga jak na takie obręcze tez jest przyzwoita[ jest realna?] Wiem że koła Gipiemme mają złą opinie -ale gdyby były ciut tańsze - spróbowac?

#945 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 10 lipiec 2008 - 22:46

GrzegorzP, te Gipiemme mają 26", sa więc kołami triathlonowymi.

[ Dodano: 2008-07-10, 23:48 ]
A do tych Criterium skopiuj adres ramki, a nie główny adres. SL-BP jest specyficzną stroną i tam adres się nie zmienia na żadnej stronie.

#946 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 11 lipiec 2008 - 06:05

te 26'' to raczej błąd sprzedającego - podany jest wymiar obreczy 622mm. A co do adresu ramki do kół Criterium - nie umiem.

#947 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2523 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 11 lipiec 2008 - 06:18

To są koła 28'' ale tak czy siak lepiej je sobie odpuść.
Koła gipiemme nie mają dobrej opinii.
Dwa dni temu był u mnie kumpel, który szukał do swoich kół nietypowego długiego jak jasna cholera nypla.
Inny koleś, który ujeżdżał koła tej marki przez conajmniej rok czasu poszukiwał piast gip. W końcu je znalazł... Piasty, których szukał były montowane w ... rowerach eurobike typu damka "dla babci na działeczkę".

#948 Gosc_wojtal_*

Gosc_wojtal_*
  • Gość

Napisano 11 lipiec 2008 - 10:34

Witam wszystkich na forum,
Czy ktoś z Was zetknął się kiedyś z kołami Campagnolo Zonda?
(odnośnik np. tu )
Mam rower na ultegrze i poszukuję dobrych i ładnych ;-) kół na ten system. Wszystkie info odnosnie tych kółek będą mile widziane :)

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.

#949 Mika

Mika
  • Użytkownik
  • 298 postów
  • SkądGliwice

Napisano 11 lipiec 2008 - 12:41

z tego,co słyszałam to szybko się rozcentrowują i są miękkie, ale sama na nich nie jeździłam

#950 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 11 lipiec 2008 - 20:16

Koła Criterium 289E /1330g Dołączona grafika Tłumaczenie [Google] Oferujemy tutaj 1.330 gram impeller rekord.
Wyposażony w obręcz aluminium, lekkie i niezawodne i koncentratory
Szprychy Sapim lasera jest niesamowicie korzystną cenę.
Koła są testowane z wyścigu kierowców do 85 kg! Klasyczne aluminiowe koła jest czarny i ma Eloxiert
abgedrehte hamowania. Oferuje on w wadze 380 gramów bardzo
przyjemne zachowanie kierowcy, ale jest bardzo sztywne i oferuje zarówno
Saddle jak również w wysokim poziomie bezpieczeństwa krzywej docelowej.Ośrodków przemysłowych są wyposażone w magazynach i oferują bardzo miękkie
i przyjemne uruchomić. Uszczelki zapewniają długą żywotność w stanie.
W obozach mogą nosić łatwo zastąpić.

Ośrodków może być disassembled bez użycia narzędzi!
Że zawsze mają możliwość ośrodków w kilka minut
czyste i ponowne zebranie. Utrzymanie dziecka jest zabawa.
Nie są wymagane żadne specjalne narzędzia.

W łożysk kulkowych ma standardowe - wymiary i są łatwe do nabywały.Koła jest czarny z laserowym Sapim szprychy srebrne aluminium i złączek.

Z przodu jest koło 24 radialna ma szprychy.
Z tyłu 28 szprychy są w 3-krotnie przekraczających jest używany. Ryzykowac ?

#951 SN

SN
  • Użytkownik
  • 475 postów
  • Skądzupelnie blisko

Napisano 11 lipiec 2008 - 20:40

zaryzykuj!
jesli te kola nie spelnia twoich oczekiwan to zawsze mozesz pomyslec o wystawieniu ich na ebay

p.s. to tlumaczenie z google jest zalosne :-)

#952 kr1zje

kr1zje
  • Użytkownik
  • 1165 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 lipiec 2008 - 22:57

tłumaczenie w googlach jest z dupy

#953 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 11 lipiec 2008 - 23:04

Przynajmniej wiecie że koncentrator = piasta.

#954 kr1zje

kr1zje
  • Użytkownik
  • 1165 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 lipiec 2008 - 11:54

fulcrum zero red vs ksyriumsl08 które lepsze? Cena nie ma znaczenia, fulcrum zero red ważą 1465g a ksyriumsl08 1485g, w obu przypadkach waga jest podana bez zacisków, różnica wagowa nie wielka, już byłem prawie przekonany do fulcrum zero, ale zobaczyłem dziś na żywo ksyriumsl08 i wyglądają bardzo ładnie :-P

#955 bk

bk
  • Użytkownik
  • 137 postów
  • SkądZawiercie/Kraków

Napisano 15 lipiec 2008 - 19:44

Mam mały problem z wyborem tylnego koła na ponad 200km wyścig w górach... mam 2:
1)mavic open pro + dt competition + sh 105
2)mavic open pro + dt revolution + alu nyple + novatec
Problem polega na tym że piasta novatec toczy się gorzej od 105, ale za to całe koło jest lżejsze o ponad 100g... Nie wiem czy lepszym wyborem bedzie koło lżejsze, czy to, które się lepiej toczy :roll: ... Podczas jazdy jakoś ciężko mi wyczuć, na którym się lżej jeździ :-/

#956 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2523 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 15 lipiec 2008 - 21:40

Ja bym wybrął opcję nr 1.
Choć tak naprawdę wolałbym opcje nr 3. Open pro, 105, dt champion/sapim leader/mach1.

#957 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 16 lipiec 2008 - 00:11

Piasty Novatec znane są z tego, ze tocza się bardzo dobrze i płynnie. Mocno używana ta piasta? Może po prostu zmienić łożyska?

#958 Hombre

Hombre
  • Użytkownik
  • 167 postów
  • SkądPolice

Napisano 16 lipiec 2008 - 16:42

Nie znalazłem informacji na forum , więc napisze tutaj. Czy jest możliwe abym wymienił swoje koła (pod shimano) na koła campagnolo bez np. zmiany tylnej piasty?

#959 bk

bk
  • Użytkownik
  • 137 postów
  • SkądZawiercie/Kraków

Napisano 16 lipiec 2008 - 17:53

mam takiego novateca z tyłu: http://allegro.pl/it...kkie_szosa.html
przebieg ok 500km, więc zajechana nie jest... nie wiem czy to normalne, ale na początku wcale nie tykała, a po ok 40km zaczęła tak, że mam czasem dość... i po pierwszej jeździe wyciekło z niej trochę czegoś białego... może powinna się trochę dotrzeć (teraz jest z nią chyba minimalnie lepiej niż na początku), ale akurat na to nie mam czasu :-/

#960 kubano

kubano
  • Użytkownik
  • 936 postów
  • SkądCzechowice-Dziedzice

Napisano 16 lipiec 2008 - 19:10

Nie znalazłem informacji na forum , więc napisze tutaj. Czy jest możliwe abym wymienił swoje koła (pod shimano) na koła campagnolo bez np. zmiany tylnej piasty?


Nie. Tylna piasta shimano ma inny bębenek niż ta w campagnolo. Na bębenku shimano nie zamontujesz kasety campy.

Tu na tej aukcji wyrażie widać te róznice. ;-)
http://allegro.pl/it...nolo_szosa.html

Oczywiście obręcz i szprychy możesz zostawić jeśli są odpowiednio długie dla danej piasty.