Wybór kół
#941
Napisano 07 lipiec 2008 - 14:19
#942
Napisano 07 lipiec 2008 - 16:32
#943 Gosc_zawodowiec_;)_*
Napisano 07 lipiec 2008 - 20:33
Pozdrawiam:P
#944
Napisano 10 lipiec 2008 - 19:27
#945
Napisano 10 lipiec 2008 - 22:46
[ Dodano: 2008-07-10, 23:48 ]
A do tych Criterium skopiuj adres ramki, a nie główny adres. SL-BP jest specyficzną stroną i tam adres się nie zmienia na żadnej stronie.
#946
Napisano 11 lipiec 2008 - 06:05
#947
Napisano 11 lipiec 2008 - 06:18
Koła gipiemme nie mają dobrej opinii.
Dwa dni temu był u mnie kumpel, który szukał do swoich kół nietypowego długiego jak jasna cholera nypla.
Inny koleś, który ujeżdżał koła tej marki przez conajmniej rok czasu poszukiwał piast gip. W końcu je znalazł... Piasty, których szukał były montowane w ... rowerach eurobike typu damka "dla babci na działeczkę".
#948 Gosc_wojtal_*
Napisano 11 lipiec 2008 - 10:34
Czy ktoś z Was zetknął się kiedyś z kołami Campagnolo Zonda?
(odnośnik np. tu )
Mam rower na ultegrze i poszukuję dobrych i ładnych ;-) kół na ten system. Wszystkie info odnosnie tych kółek będą mile widziane
Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.
#949
Napisano 11 lipiec 2008 - 12:41
#950
Napisano 11 lipiec 2008 - 20:16
Wyposażony w obręcz aluminium, lekkie i niezawodne i koncentratory
Szprychy Sapim lasera jest niesamowicie korzystną cenę.
Koła są testowane z wyścigu kierowców do 85 kg! Klasyczne aluminiowe koła jest czarny i ma Eloxiert
abgedrehte hamowania. Oferuje on w wadze 380 gramów bardzo
przyjemne zachowanie kierowcy, ale jest bardzo sztywne i oferuje zarówno
Saddle jak również w wysokim poziomie bezpieczeństwa krzywej docelowej.Ośrodków przemysłowych są wyposażone w magazynach i oferują bardzo miękkie
i przyjemne uruchomić. Uszczelki zapewniają długą żywotność w stanie.
W obozach mogą nosić łatwo zastąpić.
Ośrodków może być disassembled bez użycia narzędzi!
Że zawsze mają możliwość ośrodków w kilka minut
czyste i ponowne zebranie. Utrzymanie dziecka jest zabawa.
Nie są wymagane żadne specjalne narzędzia.
W łożysk kulkowych ma standardowe - wymiary i są łatwe do nabywały.Koła jest czarny z laserowym Sapim szprychy srebrne aluminium i złączek.
Z przodu jest koło 24 radialna ma szprychy.
Z tyłu 28 szprychy są w 3-krotnie przekraczających jest używany. Ryzykowac ?
#951
Napisano 11 lipiec 2008 - 20:40
jesli te kola nie spelnia twoich oczekiwan to zawsze mozesz pomyslec o wystawieniu ich na ebay
p.s. to tlumaczenie z google jest zalosne :-)
#952
Napisano 11 lipiec 2008 - 22:57
#953
Napisano 11 lipiec 2008 - 23:04
#954
Napisano 12 lipiec 2008 - 11:54
#955
Napisano 15 lipiec 2008 - 19:44
1)mavic open pro + dt competition + sh 105
2)mavic open pro + dt revolution + alu nyple + novatec
Problem polega na tym że piasta novatec toczy się gorzej od 105, ale za to całe koło jest lżejsze o ponad 100g... Nie wiem czy lepszym wyborem bedzie koło lżejsze, czy to, które się lepiej toczy :roll: ... Podczas jazdy jakoś ciężko mi wyczuć, na którym się lżej jeździ :-/
#956
Napisano 15 lipiec 2008 - 21:40
Choć tak naprawdę wolałbym opcje nr 3. Open pro, 105, dt champion/sapim leader/mach1.
#957
Napisano 16 lipiec 2008 - 00:11
#958
Napisano 16 lipiec 2008 - 16:42
#959
Napisano 16 lipiec 2008 - 17:53
przebieg ok 500km, więc zajechana nie jest... nie wiem czy to normalne, ale na początku wcale nie tykała, a po ok 40km zaczęła tak, że mam czasem dość... i po pierwszej jeździe wyciekło z niej trochę czegoś białego... może powinna się trochę dotrzeć (teraz jest z nią chyba minimalnie lepiej niż na początku), ale akurat na to nie mam czasu :-/
#960
Napisano 16 lipiec 2008 - 19:10
Nie znalazłem informacji na forum , więc napisze tutaj. Czy jest możliwe abym wymienił swoje koła (pod shimano) na koła campagnolo bez np. zmiany tylnej piasty?
Nie. Tylna piasta shimano ma inny bębenek niż ta w campagnolo. Na bębenku shimano nie zamontujesz kasety campy.
Tu na tej aukcji wyrażie widać te róznice. ;-)
http://allegro.pl/it...nolo_szosa.html
Oczywiście obręcz i szprychy możesz zostawić jeśli są odpowiednio długie dla danej piasty.