Skocz do zawartości


Zdjęcie

Giant Tcr Composite 2 (2014)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
145 odpowiedzi w tym temacie

#41 drm

drm
  • Użytkownik
  • 359 postów

Napisano 20 maj 2014 - 19:40

Siodełko, siodełko. Nawet teraz jak mocno naciskam to skrzypi.

 

Jarek-L-T: nie rozumiem Twojego komentarza. Rower kupowany z oficjalnego źródła od jednego z największy dealerów Gianta w Polsce. Przy wykorzystaniu wszystkich oficjalnie dostępnych dla każdego rabatów w Intersporcie. Każdy mógł mieć taka cenę.

 



#42 orłoś

orłoś
  • Użytkownik
  • 15 postów
  • SkądŁódź/Miechów

Napisano 20 maj 2014 - 20:40

Ja też miałem problem z siodełkiem, skrzypiało. Posmarowałem delikatnie te pręty smarem do łożysk i i przestało skrzypieć.

 



#43 grzes85

grzes85
  • Użytkownik
  • 316 postów

Napisano 23 maj 2014 - 18:44

Co tam w sprawie reklamacji ?



#44 drm

drm
  • Użytkownik
  • 359 postów

Napisano 23 maj 2014 - 19:44

Nawet pisać mi się nie chce.

Od środy rower stoi w serwisie. Czas na naprawę 14 dni.

I mając taki rower ja męczę się na 14 kilogramowym MTB.



#45 marcin.

marcin.
  • Użytkownik
  • 326 postów
  • SkądBielsko-Biała

Napisano 23 maj 2014 - 20:16

przynajmniej wyrobisz łydę, będzie jak znalazł za 2 tyg :)



#46 drm

drm
  • Użytkownik
  • 359 postów

Napisano 23 maj 2014 - 20:23

Dzięki za pocieszenie :)



#47 grzes85

grzes85
  • Użytkownik
  • 316 postów

Napisano 24 maj 2014 - 06:34

Tylko zapewnie 14 dni roboczych czyli 20 dni :(

#48 drm

drm
  • Użytkownik
  • 359 postów

Napisano 24 maj 2014 - 07:24

Wiem niestety o tym.

Mam tylko nadzieję, że z wymianą obejmy zaciskowej i siodełka poradzą sobie szybciej.

Pytania są dwa:

- jak w Giancie z dostępnością części zamiennych? (ale to chyba nie problem)

- czy rower zostanie w sklepie i tu będzie wymiana czy musi być odsyłany do Gianta. Ten drugi wariant pewnie wydłuży obsługę.



#49 zbyniu

zbyniu
  • Użytkownik
  • 32 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 25 maj 2014 - 07:23

Ja na Twoim miejscu przegląd gwarancyjny zrobił bym u sprawdzonego sprzedawcy Gianta. Inter sport to nie jest jakiś specjalistyczny serwis , dlatego pierwszy przegląd i regulacje trzeba zrobić u ,, pewniaka,,

 



#50 drm

drm
  • Użytkownik
  • 359 postów

Napisano 25 maj 2014 - 12:09

@zbyniu - pierwszy przegląd zrobię chyba w Intersporcie (jak odzyskam rower) w celu zachowania gwarancji, a później ewentualnie oddam go gdzieś do regulacji.

 

Wczoraj byłem w Intersporcie w Katowicach. Mają tam identyczny rower jak mój tyle, że z mniejszą ramą. Pooglądałem go dokładnie i sami zobaczcie jak wygląda w nim obejma pod siodłem:

 

172326_male.jpg

 

Wyraźnie widać przerwę! Sprzedawca zasugerował, że skręcając mój rower w Krakowie nie założyli podkładki pod obejmą (faktycznie jej nie było) dlatego moje siodło nie trzymało!

 

W tym rowerze siodełko nie skrzypiało ani troszeczkę, nie to co u mnie. Tutaj sprzedawca zasugerował, że również może być ono źle podokręcane. Jest to możliwe?



#51 severall

severall
  • Użytkownik
  • 690 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 25 maj 2014 - 12:23

 

Wyraźnie widać przerwę! Sprzedawca zasugerował, że skręcając mój rower w Krakowie nie założyli podkładki pod obejmą (faktycznie jej nie było) dlatego moje siodło nie trzymało!

 

 

O jakiej podkładce mówisz ? U mnie nie ma żadnej podkładki. Jest sztyca, potem rama a potem od razu zacisk idzie. 



#52 astronom

astronom
  • Użytkownik
  • 1367 postów
  • SkądBurzyn

Napisano 25 maj 2014 - 12:25

Pamiętam Gianta z wypożyczalni (był jak Twój): miał podkładkę pod obejmą rury siodła, bo sam regulowałem jego wysokość.

Chyba możesz już odetchnąć ;) 


www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna

 

"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."


#53 mburs

mburs
  • Użytkownik
  • 347 postów
  • SkądPoznań

Napisano 25 maj 2014 - 12:26

@drm - Nie będzie to odkrycie, ale powiem że siodło skrzypi czasem gdy nie jest dobrze dokręcone po regulacji. A zdarza się w niektórych wspornikach, że trudno jest dokręcić obie śruby jednakowo mocno. Może też tak masz, trudno mi się było dopatrzeć na zdjęciu. Sam ma tak w jednym specu, gdzie mając siodło bez dziury nie sposób dokręcić jednej ze śrub.



#54 drm

drm
  • Użytkownik
  • 359 postów

Napisano 25 maj 2014 - 12:36

Chodzi o podkładkę, która powinna być bezpośrednio miedzy ramą a  obejmą. Przez to od razu widać, że brzegi obejmy powinny zostawić między sobą przerwę, która uniemożliwia odpowiednie dokręcenie siodła. Tak jak pisałem o tej podkładce mówił mi sprzedawca, który skręca rowery.

 

@mburs - moje siodło skrzypi nawet naciskając je mocno rękami. Niech się martwią w Intersporcie.

 

@astronom - odetchnąć mogę, ale co z tego jak na zewnątrz taka pogoda ja nie mam roweru za który zapłaciłem.



#55 drm

drm
  • Użytkownik
  • 359 postów

Napisano 10 czerwiec 2014 - 19:01

Muszę się pożalić bo powiem Wam, że już mi się płakać chce :(

 

Zgodnie z tym co napisałem rower trafił z powrotem do sprzedawcy czyli Intersportu w Krakowie przy CH Zakopianka. Mają tam duży serwis to myślałem, że wszystko zrobią szybko na miejscu.

Błąd, rower został wysłany do serwisu Gianta, który łaskawie raczył uwzględnić reklamację.

Dzisiaj, dokładnie po 3 tygodniach informacja, że rower wrócił.

Cały radosny wsiadam w samochód i pędzę kilkadziesiąt km po odbiór.

Na miejscu okazuje się, że rower jest. Siodło nowe, sztyca również. Żeby było ciekawiej części przyjechały osobno a rower osobno. Po co więc było go wysyłać? Nie można było przysłać samych część? Szybciej i taniej. Nie wnikajmy jednak w politykę firmy.

 

Teraz czas na montaż, który odbywał się przy mnie. Siodło do sztycy, sztyca w ramę i dokręcanie obejmy. I klops. Z obejmą nic nie zrobili, znowu jej brzegi schodzą się ze sobą i jestem przekonany, że siodło znowu będzie się opuszczało. Dobrze, że miałem ze sobą zdjęcie które zrobiłem takiemu samemu rowerowi w Katowicach. Pan sprzedawca zadzwonił do kolegi właśnie w tym sklepie i potwierdził, że obejma u nich po dokręceniu ma około 0,5cm luzu.

Wniosek - rower musi zostać dalej w sklepie, który będzie sprawę wyjaśniał z Giantem.

 

Wniosek: na zewnątrz super pogoda, mój stary MTB już się rozkraczył a ja jestem bez rowera o wartości ponad 6.000zł :(

Zrobiłem na nim całe 30 km. Jak na razie pierwsze i jedyne na rowerze szosowym.



#56 Gosc_krystianzach_*

Gosc_krystianzach_*
  • Gość

Napisano 10 czerwiec 2014 - 19:37

Moje kondolencje. Powinieneś domagać się jakiegoś zadoscuczynienia. Poprostu paranoja z tym co wyczyniaja. BMC szybciej załatwia sprawy gwarancyjne.

#57 Ultek

Ultek
  • Użytkownik
  • 1695 postów

Napisano 10 czerwiec 2014 - 19:46

Poczytaj dobrze warunki gwarancji. Być może jest tam wzmianka o terminach napraw gwarancyjnych. Kiedyś było tak, że jeśli minął termin, klientowi przysługiwała wymiana towaru na nowy. Jak jest teraz, nie wiem.


  • KAEM lubi to

#58 drm

drm
  • Użytkownik
  • 359 postów

Napisano 11 czerwiec 2014 - 06:23

Podjąłem decyzje o sprzedaży roweru. Stracę no ale trudno się mówi.

Myślicie, że 3,5tys zł za rower z przebiegiem 30km jest osiągalne?



#59 kojot

kojot
  • Użytkownik
  • 47 postów
  • Skądlubelszczyzna

Napisano 11 czerwiec 2014 - 07:17

Nie rób tego!



#60 KAEM

KAEM
  • Użytkownik
  • 489 postów
  • SkądJawor

Napisano 11 czerwiec 2014 - 08:56

drm współczuję ...

A co gdybyś jako "Jan Iksiński" chciał kupić nowy zacisk sztycy do Twojego bike'a ? Też nie mogą zamówić ? Gdyby przyszedł nowy zacisk byś wymienił a tym starym rzucił im w pysk i tyle... Paranoja, sprzedają a później olewka...