ZZR Jaguar
Started By
Elementary
, 24 Aug 2009 14:28
877 replies to this topic
#584
Posted 22 May 2013 - 20:41
jeżeli chodzi o miski, to można dobrać miski pod standard i (z czym jest większy problem) szukać albo nowego wałka do jakiegoś holendra, mieszczucha albo dokonać rozbiórki z roweru turystycznego. a później tylko spasować kliny. Szczerze przyznam jednak, że te drążone wałki ZZR stanowią o klimacie roweru.
luksom podesłałbyś na mail namiary na zakład, w którym robiłeś ramę?
będę wdzięczny również za katalog: )
([email protected])
luksom podesłałbyś na mail namiary na zakład, w którym robiłeś ramę?
będę wdzięczny również za katalog: )
([email protected])
#588
Posted 23 May 2013 - 08:46
Dzieki za katalog! Bardzo przydatna rzecz
Ja mam pytanie nieco z innej beczki, czy da sie polozyc farbe bezposrednio na chrom?Poczytalem i kazdy pisze ze stary chrom trzeba zdjac do golego metalu, ale w starych jaguarach farba byla chyba bezposredni na chromie. poprawcie mnie jescli sie myle, pozdrawiam!
Ja mam pytanie nieco z innej beczki, czy da sie polozyc farbe bezposrednio na chrom?Poczytalem i kazdy pisze ze stary chrom trzeba zdjac do golego metalu, ale w starych jaguarach farba byla chyba bezposredni na chromie. poprawcie mnie jescli sie myle, pozdrawiam!
#589
Posted 23 May 2013 - 10:04
tak były francuskie korby albo strongliht albo TA specialites na kwagrat gwiazda i blaty wspołwymiennepowielam temat suportu do jaguara i huragana . Można czymś zastąpić zzrowska rometowski wynalazek zachowujac blat oryginalny?
niestety towar nadwyraz trodny do pozyskania
#590
Posted 23 May 2013 - 10:05
tak były francuskie korby albo strongliht albo TA specialites na kwagrat gwiazda i blaty wspołwymiennepowielam temat suportu do jaguara i huragana . Można czymś zastąpić zzrowska rometowski wynalazek zachowujac blat oryginalny?
niestety towar nadwyraz trodny do pozyskania
#591
Posted 23 May 2013 - 11:59
#593
Posted 25 May 2013 - 11:29
Katalogi wysłane.
tompajk; rama malowana we wrocławiu, jak w krk uda mi sie znaleźć sensownego lakiernika podeśle namiary ale wszedzie wołają 500zł za lakier z kabiny, szukam dobrego fachowca ktory potrafi proszkowo położyć cienki metalik lub perłę i nie będzie syfu
szukam dźwigni do zmiany trybów z przodu pod siodłowa ZZR może ktoś ma w zapasie?
tompajk; rama malowana we wrocławiu, jak w krk uda mi sie znaleźć sensownego lakiernika podeśle namiary ale wszedzie wołają 500zł za lakier z kabiny, szukam dobrego fachowca ktory potrafi proszkowo położyć cienki metalik lub perłę i nie będzie syfu
szukam dźwigni do zmiany trybów z przodu pod siodłowa ZZR może ktoś ma w zapasie?
#595
Posted 26 May 2013 - 10:19
#596
Posted 26 May 2013 - 22:54
#597
Posted 27 May 2013 - 09:58
ja tez dołączam sie do prośby i proszę o wysyłke katalogu na e-maila:
[email protected]
Z góry dziękuję!
[email protected]
Z góry dziękuję!
#599
Posted 30 May 2013 - 18:10
msk w większości jest gwint angielski, włoski to przypadki z wyższej półki z tego, co wiem.
jakby ktoś był spragniony Spec Jaguara w wersji miejskiej to jedyna taka okazja: )
http://allegro.pl/kl...3256826897.html
jakby ktoś był spragniony Spec Jaguara w wersji miejskiej to jedyna taka okazja: )
http://allegro.pl/kl...3256826897.html