ZZR Jaguar
#602
Napisano 31 maj 2013 - 14:03
Pzdr
#604
Napisano 31 maj 2013 - 19:05
tak mam pomysł prosty i sprawdzony jak chcesz mieć oryginalnego Jaguara nie zmieniaj korb z ZZR dasz radę odszukać szczególnie w Bydgoszczy. Jak nie uda Ci się to może Kraków poratuje. Ja zostawiam w jaguarze oryginalna ZZRowska korbę. Ale w drugiej ramie którą zamierzam ciężej męczyć nie tylko w niedziele pakuje całą Arabeske.
Jakby ktoś bardzo potrzebował mam jeszcze ramę bez widelca Jaguara w kolorze złotym 550 z białym napisem na górnej rurce...
#605
Napisano 31 maj 2013 - 23:06
Ewentualnie mogę zamianę zrobić, mam trochę szpargałów nie tylko od Rometu.
Szkoda tylko, że bez widelca... nie znalazłbyś tam może jakiegoś ekwiwalentu chociaż?
#606
Napisano 31 maj 2013 - 23:17
Mozesz wyslac zdjecia tej ramy na maila: [email protected]? Moge sie wymienic za inna, tyle ze malowana bez zadnych wgnicen itp.
H/k napisz na p/w to moze wymienimy sie:ja ci dam ramke, a ty mi jakies graty do jaguara/huragana
Widelec tez jakis znajde, tyle ze od sporta, Le chyba sobie poradzisz:)
#607
Napisano 06 czerwiec 2013 - 10:19
#608
Napisano 06 czerwiec 2013 - 10:26
No to może ktoś pomoże, gdzie tego szukać?
#609
Napisano 07 czerwiec 2013 - 00:09
Poproszę również o przesłanie katalogu na adres [email protected]
#610
Napisano 07 czerwiec 2013 - 21:37
Mam pytanie do wszystkich - obręcze potrzebuje chromowane 27" np 18 x 630. Na swoich starych nowe szprychy założone, ale okazało sie że są nie do wycentrowania! Biją w każdej płaszczyźnie, w kilku miejscach w osi obręczy pojawiły się wzdłużne pęknięcia (pomiędzy otworami na nyple)! Było to lekko widoczne już w czasie czyszczenia, ale liczyłem, że jakoś się uda. Nie udało się, koła "tańczą".
No to może ktoś pomoże, gdzie tego szukać?
Nie szukaj stalowych obręczy - to ogólnie pojęty szmelc. Trafi Ci się jedna kałuża przy pięknej niedzielnej przejażdżce i zero hamowania...
Rzadko, ale się zdarzają polskie obręcze aluminiowe właśnie 18x630 i takich szukać jeśli już się trzymać starego 27 cali. Albo obadać czy hamulce dosięgną obręczy 28 calowych (622), jeśli tak to takowe kupić - znacznie lepsza opcja od 27 cali.
#611
Napisano 07 czerwiec 2013 - 23:43
babol pochodzi z czasow keidy Debica robila opopny na export do Anglii a ze tam wtedt "psa z budą mielili" / miezyli kolo razem z opona tak zostało... na polski rynek wewn szły opony bez zmizny formy..
coby uniknac nieporozumien rozmniarowych warto uzywac mniary metrycznej 622{700ć}-28 porocznie i 630 potocznie 27 -
na wysokie zadnych sensownych gum kupic nie idzie...
#612
Napisano 08 czerwiec 2013 - 10:05
moze poszukam jakies wiekowe MAVIC orginału od zwykłego jaga/hura były do bani a spec i tak był na Mavic-u...
obdaj Velobase tam jest duzo dokumentacji technicznej Campy z roznych rocznikow zobacz z jakiego roku masz rower i bedziemy dumac, nawet jakbyś dał kilka jat starsza grupke nie było by obciachu, ideałem by była kopletna ale tak nie robili w romecie!!
potrafili zrobic MIX np heble łapy Mafac, piasty korby przezotki Camp, lub np heble i łapu dia-compe piaty korby suport camp a pzrezotki od czapki np favorit
#614
Napisano 09 czerwiec 2013 - 12:55
Niektóre Jaguary miał obręcze Mavic? Pierwsze słyszę... Bądź co bądź jak ktoś chce mieć ładny, klasyczny wygląd i normalne ogumienie to przeze mnie przewałkowane 100 razy Module E bądź E2 albo MA2 będą pasować idealnie, zarówno designem jak i średnicą.
#616
Napisano 09 czerwiec 2013 - 21:08
No proszę, Jaguar z lat 60 i do tego ten napis wyścig pokoju ... :-)
#617
Napisano 09 czerwiec 2013 - 23:48
widzielm ostatnio jaguara z węzłami główki i podsidłowym od bałtyka ale korby juz posiadal zwykłe nie bałtykowate..
.. ROMET...
z tej fabrykichyba nie wyjechały dwa JEDNAKOWE rowery w sensie z odziału sportowego....
#618
Napisano 10 czerwiec 2013 - 18:52
przelotki linki hamulcowej są, kołki pod manetki chyba też, no i przelotka przerzutki tylnej wlutowana od spodu chainstaya. poza ww. Huragan gigant: )