
Malowanie ramy
#21
Posted 27 December 2007 - 22:14
#22
Posted 28 December 2007 - 12:58
#23
Posted 28 December 2007 - 13:13
#24
Posted 28 December 2007 - 13:28
#25
Posted 30 December 2007 - 17:54
#26
Posted 30 December 2007 - 18:02
Quote
Z tego co mi wiadomo to zależy to od czasu stygnięcia. Jeżeli materiał wolno stygnie to twardość maleje tzw odpuszczanie. W przypadku szybkiego stygniecia np w oleju twardość rośnie.A to nie idzie na odwrót? Że gdy się wygrzewa stal tym się bardziej hartuje? W jednym sklepie kiedyś mi powiedzieli że ramy aluminiowe są już wygrzewane i ponowne wygrzewanie może je osłabić. Nie wiem...
#27
Posted 30 December 2007 - 18:31
#28
Posted 30 December 2007 - 20:03
#29
Posted 30 December 2007 - 20:20
Heh ciekawostki znalazłem o złocie, wyklepując można uzyskać folie o grubości 0,0001mm, a z 0,05g złota można przeciągnąć na drut o długości 160m :shock:
"Mały poradnik mechanika" Warszawa 1960
#30
Posted 31 December 2007 - 00:34
#31
Posted 31 December 2007 - 11:29
#32
Gosc_Gurek_*
Posted 18 January 2008 - 15:35
#33
Posted 18 January 2008 - 16:06
pozdro
tik_tak
#34
Posted 28 January 2008 - 22:05
#35
Gosc_Karaszon15_*
#36
Posted 29 January 2008 - 19:51
Quote
Rowerek rozłożyć, stary lakier opalić (palnikiem na propan-butan, lub elektrycznie) lakier ładnie i szybko schodzi pod szczotką drucianą.
opalić??!! może i na stalowych ramach to się sprawdza ale co jeśli rama jest z aluminium?? czy to jej przypadkiem nie zaszkodzi??
#37
Posted 29 January 2008 - 21:46
#38
Gosc_bobbobek_*
Posted 30 January 2008 - 20:16
#40
Posted 30 January 2008 - 22:08
http://auto-lakiery....ore&iProduct=49
http://www.demichem.hg.pl/decap-m.htm
http://www.allegro.p...erow_0_8kg.html
http://www.przemaluj.pl/253_381.htm i wiele wiele innych. Z pewnością środkami chemicznymi udało by się usunąć lakier bez szkody także z karbonu. Sam nie próbowałem ale odważył bym sie po zastosowaniu najmniej agresywnego preparatu wykonaniu próby na niewielkiej niewidocznej powierzchni ramy.
Reply to this topic
