mikroos, podałem wcześniej, wzrost 177, noga 82.
Przepraszam, zobaczyłem tylko pierwszy post z bieżącej strony.
Zgadzam się w 100% z Greekiem. Co prawda spodziewałbym się, że 550 mm będzie dla Ciebie odpowiednim rozmiarem, ale skoro rama jest za długa (i jesteś pewny, że nie jest to kwestia długości mostka), to nie ma nad czym dyskutować - po prostu potrzebujesz mniejszej, czyli krótszej.
Możesz rozwinąć? Są z tym jakieś problemy?
To po prostu upierdliwość jakich mało. Żadnej realnej korzyści z tego nie ma (sprawę brudzenia się linek załatwia w 100% komplet porządnych końcówek do pancerzy. Zresztą mówimy o szosówce, więc nie będziesz miał wielkich problemów z błotem osiadającym na linkach), za to instalacja to zupełnie niepotrzebna uciążliwość. Weź też pod uwagę, że jeżeli np. linka się postrzępi na zakrytym odcinku, nawet nie zauważysz, gdzie powstaje opór.
W dodatku w bardzo wielu systemach linki i pancerze mają tendencję do hałasowania. Nie wiem, jak dokładnie wygląda prowadzenie u Kony, ale nawet jeżeli jest bezproblemowe, to w najlepszym wypadku wychodzisz na zero w stosunku do tradycyjnego systemu.
To nie jest tak, że wg mnie wewnętrzne prowadzenie całkowicie dyskwalifikuje ramę. Ale po prostu kompletnie nie rozumiem zachwytu nad tym systemem - nie daje żadnej faktycznej przewagi, a generuje mnóstwo potencjalnych (praktycznych zresztą też) problemów.