Jump to content


Photo

Canyon Ultimate Cf Sl 9.0 (2015)


  • Please log in to reply
206 replies to this topic

#101 Kamil444

Kamil444
  • Użytkownik
  • 339 posts
  • SkądMierżączka

Posted 24 March 2016 - 22:44

obczaj https://www.facebook...233912/?fref=tscena za 50 ok 2300zł waga ok 1300gr



#102 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 2,021 posts
  • SkądBrzesko

Posted 24 March 2016 - 23:35

Widziałem, nawet miałem zamawiać ale niestety odpadają - termin wysyłki od złożenia zamówienia to ok. 3-4 miesiące. Ja 3 dni nie potrafię wyczekać, a co dopiero tyle ;) 



53865785563_3dfc4288d2_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png


#103 uraz

uraz
  • Użytkownik
  • 1,730 posts
  • SkądLublin

Posted 25 March 2016 - 12:14

Jeśli chodzi o nowe koła to bez kombinowania, w podanej kwocie (nawet przy obecnym wysokim kursie dolara) możesz kupić:

 

- DT Swiss 350 stright pull, Sapim Cx-Ray, obręcze 25x50 lub 23x50. Komplet w okolicach 1350 g (ciężkie piasty)

- Bitex RAR9/RAF10 J-Bend, Sapim CX-Ray, obręcze 25x50 lub 23x50. Komplet w okolicach 1220 g

- EDCO Aptera Stright pull, tańsze szprychy (cn spoke, pillar), obręcze 25x50 lub 23x50. Komplet w okolicach 1260 g

 

Do 2 pierwszych są części zamienne w Polsce. Nyple zewnętrzne lub wewnętrzne do wyboru.

 

Ewentualnie możesz wybrać bardziej złożoną drogę tj. kupić sobie obręcze za ok 1000 zł, szprychy 200-400 zł i na własną rękę poszukać piast. Np. bikestacja teraz sprzedaje DT 240 za ok 500 zł z bębenkiem campaglono. Pewnie byli by skłonni sprzedać z bębenkiem shimano 11s za drobną dopłatą.

 

No i na koniec opcja szukania używek ale tu już nie pomogę. Za 2000 nie będzie łatwo kupić nic świeżego. Pewnie niezłą opcją byłby Reynolds dv46t (DT 240, płaskie szprychy, ok. 1140 g)


  • piotrkol likes this

Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll


#104 lukasz318

lukasz318
  • Użytkownik
  • 883 posts

Posted 25 March 2016 - 18:16

Uraz

Wytłumacz mi proszę za ok 2k
Można kupić sensowne koła ok 1300g
Piszemy o częściach z alli i poskladaniu w pl
?

#105 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 2,021 posts
  • SkądBrzesko

Posted 25 March 2016 - 18:41

Dzięki Uraz za poradę, jakoś nie pomyślałem żeby koła poskładać samodzielnie, a jest to widzę całkiem spoko opcja. Dzięki za rozpisanie konkretów, z tym zawsze ciężko sobie poradzić :)
 
----------------
 
Korzystając z chwili bez deszczu oraz tego, że umyłem wczoraj rower:

(Stan na 26.03.2016):
 
a_IMG_0307_Edit_Edit.jpg
 
a_IMG_0317.jpg
 
a_IMG_0324_Edit.jpg


  • BraWo, uraz and stryjek like this


53865785563_3dfc4288d2_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png


#106 jakrus

jakrus
  • Użytkownik
  • 1 posts

Posted 14 June 2016 - 23:46

Cześć Piotrko91. Bardzo fajnie czyta się twojego Bloga, fantastyczne zdjęcia i nie ukrywam, że zainspirowałeś mnie do zainteresowania się rowerem Canyon Ultimate CF SL,( myślę o trochę niższym modelu 7.0) Mam 176 cm wzrostu i nogę ok 85-86 cm i zastanawiam się nad doborem wielkości ramy, właściwie zdecydowałem się już na rozmiar S ale po telefonie do firmy serwisant doradził mi bym wziął M, ciekawy jestem jak z perspektywy przejechanych km zapatrujesz się na swój wybór i co byś mi doradził. 

Wdzięczny będę za odpowiedź. Pozdrawiam

 



#107 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 2,021 posts
  • SkądBrzesko

Posted 15 June 2016 - 00:08

Cześć, dzięki za miłe słowa :)
Co do rozmiaru: Mam 183cm wzrostu oraz 87cm długość nogi i śmigam na M'ce. Rozmiar jak dla mnie jest dobrany niemal idealnie, a jeżeli cokolwiek miałbym zmieniać to w stronę S'ki niż w stronę L'ki więc to może będzie mała podpowiedź dla Ciebie. Twój wzrost wskazywałby na S, ale długość nogi już na coś pomiędzy S i M. Trudny wybór, serwisanci raczej dobrze się znają na tego typu rzeczach więc pewnie można im w pewnym stopniu zaufać. 
Ciężka sprawa, no ja Ci niestety jednoznacznej odpowiedzi nie dam bo sam nie wiem co bym na Twoim miejscu wybrał. Ja miałem to szczęście, że wymiarami trafiałem w środek M'ki oraz miałem możliwość przejechania się na dokładnie tym modelu więc miałem o tyle łatwiej. 
Wiele pewnie nie pomogłem ;) Tak czy siak cieszę się, że zainspirowałem Cię do tego roweru. Canyony są naprawdę świetne, złego słowa nie mogę powiedzieć :) 



53865785563_3dfc4288d2_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png


#108 Xelius

Xelius
  • Użytkownik
  • 39 posts
  • SkądKRK

Posted 16 June 2016 - 12:06

 Mam 176 cm wzrostu i nogę ok 85-86 cm i zastanawiam się nad doborem wielkości ramy, właściwie zdecydowałem się już na rozmiar S ale po telefonie do firmy serwisant doradził mi bym wziął M, 

Jeżeli jesteś drobnej postury, nie masz "brzuszka" rozmiar S byłby dla ciebie OK, chodź na pewno będziesz musiał wymienić mostek na 110-120mm. Natomiast rozmiar M da Ci sylwetkę bardziej komfortową. Mam wzrost 167 noga 78 i rozmiar XS.



#109 Shmitt

Shmitt
  • Użytkownik
  • 119 posts

Posted 02 July 2016 - 11:28

(...Rower serwisowany jest przeze mnie po każdej jeździe, więc nie ma potrzeby szukać lepiej uszczelnianych piast. Mam świra na punkcie czystości :)...)

 

Co znaczy w tym przypadku serwisowany? Chyba wystarczy przetrzeć , szczególnie po suchej jeździe nie ma zbyt wiele rzeczy do serwisowania po każdej jeździe.



#110 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 2,021 posts
  • SkądBrzesko

Posted 02 July 2016 - 11:55

Przetarcie ramy na wilgotno, korba, napęd, przemycie owijki, klamek, siodła, pedałów. Trochę tego jest choć idzie szybko. Powiem, że można się zdziwić ile syfu potrafi złapać rower nawet podczas suchej jazdy. Teraz w trakcie upałów, przetarcie ramy jest bardzo ważne bo odkłada się na niej sól z potu. Mycie owijki też jest nie do przecenienia, bo zadziwiająco często ludziom pękają aluminiowe kierownice pod owijką właśnie z powodu soli.  

 

_____

 

 

A tymczasem za 350km Canyonowi stuknie 20 000km. Pewnie napiszę wtedy coś więcej, choć nie ma wiele do pisania - rower sprawuje się doskonale. 

 

 

 


  • BraWo likes this


53865785563_3dfc4288d2_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png


#111 uve

uve
  • Użytkownik
  • 144 posts

Posted 26 July 2016 - 22:28

Pytanie od użytkowników Canyona, czy zahaczacie butem o przednie koło podczas skrętu kierownicą?

Przyszedł dzisiaj mój ULTIMATE CF SL 7.0 w rozmiarze M i zauważyłem taką sytuację.

Mam 179 cm, noga 84 cm.



#112 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 2,021 posts
  • SkądBrzesko

Posted 26 July 2016 - 22:41

^Dwa razy już odpowiedziałem Ci w innym temacie :)

 

 

___________________

 

 

Canyon przekroczył 20 000km. Obecnie ma dokładnie 20 788km. Ciągle jeżdżę na 2 łańcuchach od nowości. Były pytania czy nie niszczę w ten sposób kasety ale po dokładnym zmierzeniu łańcuchów wychodzi na to, że daleko im jeszcze do "zużycia". Myślę, że zawdzięczam to maniakalnemu wręcz dbaniu o czystość napędu (jak i reszty roweru). Napęd jest czyszczony gruntownie raz w tygodniu i przecierany po każdej jeździe.

 

Zmian obecnie niewiele. Kupiłem białą owijkę od Canyona ale jeszcze się wstrzymuje z założeniem, bo czarna ma się dobrze, a białą łatwiej upaprać w lecie :P Wrzuciłem także niebieski klocki Swissstop w miejsce Shimanowskich, które siedziały od nowości. 

 

Zmieniłem smar z Rohloffa na Squirta i po 200km jestem zachwycony - smar działa i co najważniejsze niemal nie brudzi. 

 

Ciągle brakuje środków na koła, ale takie uroki braku stałej pracy. Na dzień dzisiejszy mocno kieruje się w stronę kół nolimited - lekkie, w dobrej cenie i zbierają świetne recenzje. Mam nadzieję, że uda się na nie w końcu uzbierać... 

 

 

 

 


  • BraWo likes this


53865785563_3dfc4288d2_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png


#113 uve

uve
  • Użytkownik
  • 144 posts

Posted 26 July 2016 - 23:34

No dzięki, liczę, że jeszcze inni się wypowiedzą. Trochę mnie to martwi, bo łatwo się zapomnieć przy jakiś powolnych manewrach i gleba. 



#114 palli

palli
  • Użytkownik
  • 580 posts
  • SkądKonstancin

Posted 26 July 2016 - 23:44

uve: pytałeś o to też w innym temacie i sporo osób odpowiedziało - to nie jest przypadłość wyłącznie Canyona, a większości szosówek z agresywniejszą geometrią. Trzeba nauczyć się z tym żyć (to tak jak z pamiętaniem o konieczności wypięcia się z pedałów SPD przed zatrzymaniem)

 

piotrkol91: możesz za jakiś czas napisać więcej o Squircie?


  • piotrkol likes this

#115 BraWo

BraWo
  • Użytkownik
  • 112 posts
  • SkądTarnów

Posted 27 July 2016 - 08:27

Na dzień dzisiejszy mocno kieruje się w stronę kół nolimited - lekkie, w dobrej cenie i zbierają świetne recenzje. Mam nadzieję, że uda się na nie w końcu uzbierać... 

 

Ja tez na 99% będę brał koła tego producenta. Chyba ze trafie w dobrej cenie REYNOLDS ASSAULT :)

Nie myślałeś żeby się tam wybrać autem i "pomacać" przed zakupem ? Mamy w sumie blisko

 

Pozdrawiam


ACCENT - CX ONE PRO

CANYON - CF SL 7.0  105 on site

 

 


#116 Robwieru

Robwieru
  • Użytkownik
  • 11 posts

Posted 21 August 2016 - 23:32

Mam pytanie gdzie zakupiłeś swowego Canyonka, bo też zastanawiam się nad taką konfiguracją?

#117 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 2,021 posts
  • SkądBrzesko

Posted 22 August 2016 - 00:18

Rowery Canyona można kupić poprzez ich stronę internetową (https://www.canyon.com/pl/), ponieważ nie mają oni żadnych pośredników takich jak sklepy rowerowe. Z jednej strony źle bo roweru nie da się dotknąć przed zakupem, z drugiej jednak dobrze, bo cena jest niższa. Druga możliwość to odwiedzenie ich siedziby/fabryki w Koblencji (Niemcy) bo wtedy można sobie rower obejrzeć i zakupić na miejscu. No ale to trzeba mieszkać blisko albo wybrać się w podróż ;)



53865785563_3dfc4288d2_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png


#118 Robwieru

Robwieru
  • Użytkownik
  • 11 posts

Posted 22 August 2016 - 08:23

Rowery Canyona można kupić poprzez ich stronę internetową (https://www.canyon.com/pl/), ponieważ nie mają oni żadnych pośredników takich jak sklepy rowerowe. Z jednej strony źle bo roweru nie da się dotknąć przed zakupem, z drugiej jednak dobrze, bo cena jest niższa. Druga możliwość to odwiedzenie ich siedziby/fabryki w Koblencji (Niemcy) bo wtedy można sobie rower obejrzeć i zakupić na miejscu. No ale to trzeba mieszkać blisko albo wybrać się w podróż ;)

Dzięki Piotr za info. W sumie się później dopatrzyłem.

To ma być mój drugi rower. Teraz jeżdżę TREKIEM DOMANE 2.3. I po wczorajszej wizycie w salonie TREKA wpadł mi w oko EMONDA SL 6 na 2017. Po szperaniu w internecie trafiło, że jest ciekawa alternatywa CG SL 9.0 :) i po przeczytaniu Twojego BLOGA biorę go mocno pod uwagę.

Ostateczną decyzję podejmę po poznaniu ceny EMONDY SL 6.0 PRO. Jest ona na kołach  Vision Metron 40 LTD :)



#119 Robwieru

Robwieru
  • Użytkownik
  • 11 posts

Posted 22 August 2016 - 08:33

Dzięki Piotr za info. W sumie się później dopatrzyłem.

To ma być mój drugi rower. Teraz jeżdżę TREKIEM DOMANE 2.3. I po wczorajszej wizycie w salonie TREKA wpadł mi w oko EMONDA SL 6 na 2017. Po szperaniu w internecie trafiło, że jest ciekawa alternatywa CG SL 9.0 :) i po przeczytaniu Twojego BLOGA biorę go mocno pod uwagę.

Ostateczną decyzję podejmę po poznaniu ceny EMONDY SL 6.0 PRO. Jest ona na kołach  Vision Metron 40 LTD :)

Rozumiem, że czas oczekiwania na sprzęt z KOBLENCJI trwa dłużej niż dwa dni? :)



#120 mindgame

mindgame
  • Użytkownik
  • 39 posts
  • SkądBytom

Posted 22 August 2016 - 21:15

Ja na swojego Canyona czekałem 10 tygodni.