Skocz do zawartości


Zdjęcie

BUDOWA BUDŻETOWEJ PRZE�AJÓWKI - kompendium.


137 odpowiedzi w tym temacie

#61 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8618 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 25 październik 2012 - 12:16

Z tą konkretną ramą nie miałem styczności, ale inne modele Accenta w ostatnich latach były na tyle udane, że moim zdaniem warto dać tej tej ramce szansę. Dorzucisz do tego dobry widelec i naprawdę może być z tego coś fajnego.

Martwią mnie jedynie dość krótkie rurki przyłańcuchowe - 425 mm to dość mało - ale jeżeli nie zamierzasz taplać się w najgęstszym błocie, to nie powinno być większych prolbemów z prześwitem.

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#62 COST

COST
  • Użytkownik
  • 282 postów
  • SkądRADOM

Napisano 25 październik 2012 - 13:12

vmax skoro jesteś z Lublina to pewnie byłeś na ostatnim PP CX. Kilku czołowych zawodników jechało na takich ramach a nie są bezpośrednio związani z firmą Velo oprócz Windlochy. trzeba było popytać...

#63 Gosc_vmax_*

Gosc_vmax_*
  • Gość

Napisano 25 październik 2012 - 15:51

Cost właśnie nie widziałem nikogo na tej ramce , a byłem od 6rano do końca.Na tym accencie nie było nikogo , chyba że ślepy już jestem .
Co do PP to szli jak żli , fajna impreza . Czołówka na carbonie jechała /mam na myśli elitę/
Ok, a hamulce jakie polecacie , bardziej bym się skłaniał ku canti....

#64 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8618 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 25 październik 2012 - 17:34

Moim zdaniem tylko tarczówki :) Canti są dość upierdliwe w regulacji i trzeba doświadczenia, żeby zmusić je do dobrej pracy, poza tym maksymalna siła hamowania nigdy nie będzie tak duża jak przy dyskach, będą też bardziej podatne na wpływ pogody.

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#65 maciej1986

maciej1986
  • Użytkownik
  • 3267 postów
  • SkądPoznań

Napisano 25 październik 2012 - 18:09

Moim zdaniem tylko tarczówki :) Canti są dość upierdliwe w regulacji i trzeba doświadczenia, żeby zmusić je do dobrej pracy, poza tym maksymalna siła hamowania nigdy nie będzie tak duża jak przy dyskach, będą też bardziej podatne na wpływ pogody.


Powiem szczerze, że o wiele łatwiej mi wyregulować Canti niż tarcze, ale to zależy z czym kto miał więcej do czynienia. Siła hamowania?? Canti wystarczą w zupełności.


#66 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8618 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 25 październik 2012 - 18:15

BTW jest jeszcze trzecia opcja, czyli mini V-brake. Zdecydowanie godna polecenia choćby za brak prowadzenia "gołej" linki i niezwykłą prostotę regulacji.

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#67 COST

COST
  • Użytkownik
  • 282 postów
  • SkądRADOM

Napisano 26 październik 2012 - 11:15

Cost właśnie nie widziałem nikogo na tej ramce , a byłem od 6rano do końca.Na tym accencie nie było nikogo , chyba że ślepy już jestem .
Co do PP to szli jak żli , fajna impreza . Czołówka na carbonie jechała /mam na myśli elitę/
Ok, a hamulce jakie polecacie , bardziej bym się skłaniał ku canti....


ja zauważyłem trzech: Radek "jedz ze mną, będziesz drugi" Rękawek, Wojtek"chcialbym żeby moi przeciwnicy płakali na mecie" Halejak, Paweł Wiendlocha. czyli absolutna czołówka MTB w Polsce. Niedługo kolejny przełaj w lublinie to dopytasz.
Polecam Ci mini v-brake. Wydaje mi się że mogłem bardziej opóźniać hamowanie na nawrotach na trasie w Lublinie.

#68 zimniasty

zimniasty
  • Użytkownik
  • 67 postów
  • Skądkrk

Napisano 26 październik 2012 - 11:39

a nie byli oni po prostu na czarnej wersji tego accenta?

juz wiadomo czy beda do nich mieli carbo widelce disc???

#69 Gosc_vmax_*

Gosc_vmax_*
  • Gość

Napisano 27 październik 2012 - 05:24

Cost w takim układzie wychodzi na to ,że jestem ślepy. Dzięki , popytam popatrze

#70 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4693 postów
  • SkądKraków

Napisano 27 październik 2012 - 09:13

widelce mialy być do końca października , ale ....

Paweł ma bialąrame , siedzialem na jego rowerku , calkie sobie fajny , Paweł ma cantisy , przy lekkim zawodnku system canti będzie lżejszy

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#71 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 27 październik 2012 - 10:02

CX ONE już na Allegro http://allegro.pl/li...&us_id=24895491

#72 Gosc_vmax_*

Gosc_vmax_*
  • Gość

Napisano 27 październik 2012 - 12:20

Spike lekki zawodnik to do ilu?
Waże 73 to się łapie na canti ? Wiecie , że ta ramka zaczyna do mnie przemawiać , cena fajna , opinie w miarę pozytywne . Tylko kupować i się bawić ...

#73 Gosc_kubapie_*

Gosc_kubapie_*
  • Gość

Napisano 27 październik 2012 - 13:04

Ramy accenta na allegro ale o widelcu to nawet Velo nie słyszało ;)

#74 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4693 postów
  • SkądKraków

Napisano 27 październik 2012 - 13:12

Ramy accenta na allegro ale o widelcu to nawet Velo nie słyszało ;)


a po co takie głupoty piszesz jak o widelcach napisalem, bo na targach już mowa była o nich że będą ??

v-max, poczekaj, bo bedzie konkurencja dla accentowskich , tzn już jest ale ramki sie rozeszły tak szybko że nawet nie dalo sie potestować , ale dusze gościa aby były . cena nizsze bo 600zł mialo być detal

CX-One jest do ogarniecia za około 6 stówek

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#75 Gosc_kubapie_*

Gosc_kubapie_*
  • Gość

Napisano 27 październik 2012 - 13:16

No to inaczej - widelców jeszcze nie ma. A nie wiem komu z szosowców przyda się przełajowy widelec po zimie. Nie wnikam kiedy planują je puścić na rynek - ale trochę się spóźnili bo śnieg już leży.

#76 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4693 postów
  • SkądKraków

Napisano 27 październik 2012 - 13:29

a kupże se gdzieindziej , będzie szybciej, nie dość ze w ogóle zalatwili cokolwiek, u nich to trwalo 3 lata jak zaczelismy dusić o takie ramy , nikt nie chce takich sprowdzać bo nie ma rynku u nas na to aby było oplacalne, i cena końcowa nie odstraszyla.

Na targach , z jak z Pawlem rozmawialem to żeśmy sie cieszyli ze w ogóle to ruszyło do przodu , nie bedzie czegoś teraz to bedzie póżniej, zresztą wielu ludzi zamiast szosówki zbuduje sobie przełajówke, bo to rower bardziej uniwersalny na codzienne jazdy

U czechów se można kupić , ramy surowe, malowane, komplety itd w dobrej cenie także .


a tak a propo, w ofercie już są widelce sztywne prawodopodobnie do tych ram oznaczenie RF-M7 i RF-M6 są to sztywne widelce pod v-ki i tarcze , cenowo prawdopodobnie detal ok 390 zł , więc jesli to to , to komplet w tysiaku sie zamawia.

Dołączona grafika

Mozna też do przełajki zalożyć widełki RST single shock M7 , skok 30 mm , ciekawa opcja , też pod tarcze i v-ki

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#77 Gosc_senjiro_*

Gosc_senjiro_*
  • Gość

Napisano 30 październik 2012 - 12:23

No to inaczej - widelców jeszcze nie ma. A nie wiem komu z szosowców przyda się przełajowy widelec po zimie. Nie wnikam kiedy planują je puścić na rynek - ale trochę się spóźnili bo śnieg już leży.


widelce ponoć już lecą i najpóźniej do 10 dni mają pojawić się w ofercie velo :mrgreen:

#78 Gosc_guit_*

Gosc_guit_*
  • Gość

Napisano 06 listopad 2012 - 11:45

CX ONE - fajna ramka, ale nawet w rozmiarze S to jest duża rama jak dla mnie, 164 cm wzrostu :/

#79 zimniasty

zimniasty
  • Użytkownik
  • 67 postów
  • Skądkrk

Napisano 06 listopad 2012 - 12:10

rama przelajowa powinna byc wysoka (przekrok, rura podsiodlowa) - taki kanon

#80 Gosc_guit_*

Gosc_guit_*
  • Gość

Napisano 06 listopad 2012 - 12:12

rama przelajowa powinna byc wysoka (przekrok, rura podsiodlowa) - taki kanon


wiem, mam szose 48 cm i jest na styk, a cx one ma 52 cm niestety



Dodaj odpowiedź