BUDOWA BUDŻETOWEJ PRZE�AJÓWKI - kompendium.
#61
Posted 25 October 2012 - 12:16
Martwią mnie jedynie dość krótkie rurki przyłańcuchowe - 425 mm to dość mało - ale jeżeli nie zamierzasz taplać się w najgęstszym błocie, to nie powinno być większych prolbemów z prześwitem.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#63 Gosc_vmax_*
Posted 25 October 2012 - 15:51
Co do PP to szli jak żli , fajna impreza . Czołówka na carbonie jechała /mam na myśli elitę/
Ok, a hamulce jakie polecacie , bardziej bym się skłaniał ku canti....
#64
Posted 25 October 2012 - 17:34
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#65
Posted 25 October 2012 - 18:09
Moim zdaniem tylko tarczówki Canti są dość upierdliwe w regulacji i trzeba doświadczenia, żeby zmusić je do dobrej pracy, poza tym maksymalna siła hamowania nigdy nie będzie tak duża jak przy dyskach, będą też bardziej podatne na wpływ pogody.
Powiem szczerze, że o wiele łatwiej mi wyregulować Canti niż tarcze, ale to zależy z czym kto miał więcej do czynienia. Siła hamowania?? Canti wystarczą w zupełności.
#66
Posted 25 October 2012 - 18:15
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#67
Posted 26 October 2012 - 11:15
Cost właśnie nie widziałem nikogo na tej ramce , a byłem od 6rano do końca.Na tym accencie nie było nikogo , chyba że ślepy już jestem .
Co do PP to szli jak żli , fajna impreza . Czołówka na carbonie jechała /mam na myśli elitę/
Ok, a hamulce jakie polecacie , bardziej bym się skłaniał ku canti....
ja zauważyłem trzech: Radek "jedz ze mną, będziesz drugi" Rękawek, Wojtek"chcialbym żeby moi przeciwnicy płakali na mecie" Halejak, Paweł Wiendlocha. czyli absolutna czołówka MTB w Polsce. Niedługo kolejny przełaj w lublinie to dopytasz.
Polecam Ci mini v-brake. Wydaje mi się że mogłem bardziej opóźniać hamowanie na nawrotach na trasie w Lublinie.
#70
Posted 27 October 2012 - 09:13
Paweł ma bialąrame , siedzialem na jego rowerku , calkie sobie fajny , Paweł ma cantisy , przy lekkim zawodnku system canti będzie lżejszy
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#74
Posted 27 October 2012 - 13:12
Ramy accenta na allegro ale o widelcu to nawet Velo nie słyszało
a po co takie głupoty piszesz jak o widelcach napisalem, bo na targach już mowa była o nich że będą ??
v-max, poczekaj, bo bedzie konkurencja dla accentowskich , tzn już jest ale ramki sie rozeszły tak szybko że nawet nie dalo sie potestować , ale dusze gościa aby były . cena nizsze bo 600zł mialo być detal
CX-One jest do ogarniecia za około 6 stówek
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#76
Posted 27 October 2012 - 13:29
Na targach , z jak z Pawlem rozmawialem to żeśmy sie cieszyli ze w ogóle to ruszyło do przodu , nie bedzie czegoś teraz to bedzie póżniej, zresztą wielu ludzi zamiast szosówki zbuduje sobie przełajówke, bo to rower bardziej uniwersalny na codzienne jazdy
U czechów se można kupić , ramy surowe, malowane, komplety itd w dobrej cenie także .
a tak a propo, w ofercie już są widelce sztywne prawodopodobnie do tych ram oznaczenie RF-M7 i RF-M6 są to sztywne widelce pod v-ki i tarcze , cenowo prawdopodobnie detal ok 390 zł , więc jesli to to , to komplet w tysiaku sie zamawia.
Mozna też do przełajki zalożyć widełki RST single shock M7 , skok 30 mm , ciekawa opcja , też pod tarcze i v-ki
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#77 Gosc_senjiro_*
Posted 30 October 2012 - 12:23
No to inaczej - widelców jeszcze nie ma. A nie wiem komu z szosowców przyda się przełajowy widelec po zimie. Nie wnikam kiedy planują je puścić na rynek - ale trochę się spóźnili bo śnieg już leży.
widelce ponoć już lecą i najpóźniej do 10 dni mają pojawić się w ofercie velo :mrgreen: