Jump to content


Photo

Jakie Kupić Opony?


4760 replies to this topic

#2321 patryk_60

patryk_60
  • Użytkownik
  • 369 posts
  • SkądLublin

Posted 27 December 2012 - 12:48

Arni coś źle szukasz:
http://www.bikestacj...h=296_61_85_126
Nie pamiętam dokłądnie ,czy były miśki z białym paskiem ,ale coś mi tak świta. Chyba z seri pro race 2 ,lub 3
Co prawda biały pasek jest na bieżniku ,a nie po bokach ,ale jest. ;-)

#2322 Andrzej K.

Andrzej K.
  • Użytkownik
  • 7 posts
  • Skądwarszawa

Posted 31 January 2013 - 12:33

Czytam ten wątek od trzech dni.
Zdecyduję się na Conti 400s z black chilli. Opinie na Wigglu bardzo dobre

#2323 danek

danek
  • Użytkownik
  • 608 posts
  • SkądKoszalin

Posted 31 January 2013 - 13:15

nie bedziesz zalowal :D na dzien dobry odczujesz wiekszy komfort niz na poprzedniej swojej oponie tej samej szerokosci.

ROSE XEON CRS 5000 Campagnolo Chorus :D http://szosa.org/top...00/#entry261183

 

 


#2324 Radello

Radello
  • Użytkownik
  • 614 posts
  • SkądPoznań

Posted 31 January 2013 - 13:23

Potwierdzam. Bardzo dobra opona na co dzień i na wyścigi też. Super przyczepność na mokrym!

http://www.radello.pl - odżywki Dextro Energy / Honey Stinger / Huma Gel / Nuun, kosmetyki Sportsbalm / Bodyglide - bezpośrednio od dystrybutora/importera


#2325 nd88

nd88
  • Użytkownik
  • 5 posts
  • SkądWrocław

Posted 06 February 2013 - 18:19

Jakie opony polecacie optymalne nadajace sie do wyscigów i treningów?
Chodzi zeby były opory toczenia jako takie + wytrzymałosc dosyc dobra.
Tyle tego jest ze cieżko sie zdeydowac.

#2326 Emilo

Emilo
  • Użytkownik
  • 423 posts

Posted 06 February 2013 - 18:23

pytanie ile chcesz wydać ?

#2327 Radello

Radello
  • Użytkownik
  • 614 posts
  • SkądPoznań

Posted 06 February 2013 - 21:57

I na czym jeździłeś do tej pory?

http://www.radello.pl - odżywki Dextro Energy / Honey Stinger / Huma Gel / Nuun, kosmetyki Sportsbalm / Bodyglide - bezpośrednio od dystrybutora/importera


#2328 nd88

nd88
  • Użytkownik
  • 5 posts
  • SkądWrocław

Posted 07 February 2013 - 06:57

michelin lithion 2 uzywalem do tej pory nie nazekam. Ale przyszly nowe koła to i sprobowac cos nowego chcialbym. cena ja wiem do 150zl za szstuke mysle.

#2329 patryk_60

patryk_60
  • Użytkownik
  • 369 posts
  • SkądLublin

Posted 17 February 2013 - 14:07

Czy ktoś z forum oprócz Spika miał doczyniania z Duro slikster waga 195g i 120 TPI? Muszę na wiosnę kupić nowe opony i mam takie typy.
Brałem też pod uwagę Micheliny Pro race 3. Waga ok 200g i ok 130TPI więc zbliżone paramatry do Duro. Cena ok 120zł za sztukę. Znalazłem jeszcze Vredensteiny fortezza ale są najcięższe z tych wymienionych. Odrazu odpada schwalbe ultremo.
Duro kosztuje 65zł więc bardzo tanio w porównaniu do innych opon o podobnej wadze i grubości oplotu. Pytanie jak z przyczepnością na zakrętach. Opony mają być tylko na suchą nawieżchnię bo na deszcz mam inny rower.
Duro coś wspominało o ulepszonej wersji slikstera o wadze 190g i 150 TPI. Niestety nie wiadomo kiedy pojawią się w sprzedaży.

#2330 Gosc_martinSEA_*

Gosc_martinSEA_*
  • Gość

Posted 22 February 2013 - 09:21

Jakie opony polecacie optymalne nadajace sie do wyscigów i treningów?
Chodzi zeby były opory toczenia jako takie + wytrzymałosc dosyc dobra.
Tyle tego jest ze cieżko sie zdeydowac.

przewaznie jest tak ze jak opona jest wysokiej performance to odpornosc jest nizsza. Jezeli ktos zna cos co jest rewelka i tu i tam to chetnie poslucham. Conti GP 4000S (strasznie uwielbiane przez wielu) jest niezla tu tam ale w zadnym wypadku nie jest rewelacyjna. Pytaniejest wiec co kto woli. Jezdic dlugo ale na "cegle" albo czesciej zmieniac ale cos co sie kreci jak ceramiczne lozyska.ja jestem zwolennikie tego drugiego pod warunkiem ze nie bede lapal gumy za czesto.
Moim rozwiazaniem jest:
- zawody - jezdze na szytkach ale gdybym mial jezdzic na clincherach to bralbym Veloflex Corsa 23 z latex detkami. No. 2 bylaby Vitto Corsa EVO SC ale nie podoba mi sie bezowa scianka. Nowa Vitto Open Corsa CX III najprawdopodobniej jest rewelka. Schwalbe Ultremo ZX jest calkiem OK. Wszystko z latexami.
- trening letni - ja jezdze na Veloflex Corsa 23 z latexem. Wszystkie clinchery wymienione powyzej sa niezle na trening chyba ze trasy sa pelne dziadostwa i trzeba cos solidniejszego - wtedy biore to co uzywam rowniez w zimie (ponizej)
- trening zimowy (bez sniegu) - Schwalbe Ultremo DD. Super protekcja przed dziurami (szczegolnie 2013 model z Vectranem) i berdzo dobra przyczepnosc na suchym i mokrym. nadaje sie rowniez na racing i trening w letnich warunkach na beznadziejnych drogach
- na zawody typu Roubaix biore Veloflex Arenberg ale Vitto Pave i Challange Paris-Roubaix sa rowniez bardzo dobre

#2331 Emilo

Emilo
  • Użytkownik
  • 423 posts

Posted 22 February 2013 - 09:51

Czy ktoś z forum oprócz Spika miał doczyniania z Duro slikster waga 195g i 120 TPI? Muszę na wiosnę kupić nowe opony i mam takie typy.
Brałem też pod uwagę Micheliny Pro race 3. Waga ok 200g i ok 130TPI więc zbliżone paramatry do Duro. Cena ok 120zł za sztukę. Znalazłem jeszcze Vredensteiny fortezza ale są najcięższe z tych wymienionych. Odrazu odpada schwalbe ultremo.
Duro kosztuje 65zł więc bardzo tanio w porównaniu do innych opon o podobnej wadze i grubości oplotu. Pytanie jak z przyczepnością na zakrętach. Opony mają być tylko na suchą nawieżchnię bo na deszcz mam inny rower.
Duro coś wspominało o ulepszonej wersji slikstera o wadze 190g i 150 TPI. Niestety nie wiadomo kiedy pojawią się w sprzedaży.


używam slikster za tą cenę rewelacyjne dobrze niosą zrobione ponad 1000 tys. km żadnych oznak zużycia , Vredensteiny fortezza też mam zdecydowanie mocniejsza od slikstera lepiej na wilgotnym trzyma używam widać będzie można długo śmigać

#2332 patolog

patolog
  • Użytkownik
  • 621 posts
  • SkądWa-wa

Posted 22 February 2013 - 10:01

A jest jakaś opinia na temat Continentali Force/Attack?
Ktos używał?

Kudos!


#2333 Deadi

Deadi
  • Użytkownik
  • 2,567 posts
  • SkądOpolskie

Posted 22 February 2013 - 10:05

używam slikster za tą cenę rewelacyjne dobrze niosą zrobione ponad 1000 tys. km żadnych oznak zużycia , Vredensteiny fortezza też mam zdecydowanie mocniejsza od slikstera lepiej na wilgotnym trzyma używam widać będzie można długo śmigać


mówisz, że zrobiłeś 1 000 000km i żadnych oznak zużycia? Kurcze kozackie te opony, no i forma to już w ogole przekozak ;-)

Ja kupiłem w ciemno Conti Grand Prix 24C po 99zł/szt. Moje pierwsze opony zwijane :mrgreen: Poprzednie miałem drutowane Conti Ultra Sporty i byłem z nich bardzo zadowolony jak za opone po 50zł/szt. Niestety częste jazdy po zdartym/frezowanym asfalcie doprowadziły je do destrukcji, no ale czego nie robi się dla dziewczyny 8-)

#2334 Gosc_martinSEA_*

Gosc_martinSEA_*
  • Gość

Posted 22 February 2013 - 10:24

A jest jakaś opinia na temat Continentali Force/Attack?
Ktos używał?

Moze nie uzywalem ale przetestowalem przez jakies pareset km. Uwazam ze sa to GP 4000S ale w bardziej zawodniczych rozmiarach. Przednia bedzie badziej sterowna i aerodynamiczna a tylna bedzie miala troche mniejszy opor rolowania i lepsza przyczepnosc. Czyli jednyym slowem bardzo minimalna roznica dla standartowego rowezysty ale zawsze to pare zaoszczedzonych watow mocy dla mocniejszego zawodnika. Rocznik 2013 ma byc o jakies 30 gramow lzejszy ale i pownie mniej wytrzymaly. Ogolnie powiedzialbym ze jezeli ktos chce podniesc perf. to nie przez przeskok z GP 4000S na Attack/Force lecz na inny rodzaj opony, np Vitto Corsa CX II lub nowe III lub jeszcze lepiej na Veloflex Corsa 23 (pewnie i pare innych). Ale jezeli ktos jest hardcore uzytkownikiem Contis to Attack/Force zawsze doda troche skrzydel.
To kombo jest niezle populrne w kregach triatlonistow - niezly artykulik na ten temat - TRI facet wypowiada sie na temat Attack/Force

#2335 Emilo

Emilo
  • Użytkownik
  • 423 posts

Posted 22 February 2013 - 10:26

mówisz, że zrobiłeś 1 000 000km i żadnych oznak zużycia? Kurcze kozackie te opony, no i forma to już w ogole przekozak ;-)

czemu mają służyć te głupkowate wywody ?


Spokojnie, nie denerwuj się, napisałeś "zrobione ponad 1000 tys." jest to błąd, bo albo piszesz 1000km albo 1 tyś. Tysiąc tysiący to nic innego jak milion ;-)
PS. i nie czepiam się, a zwracam uwagę na poprawny język, bo nikt nikomu nie robi laski, żeby pisać poprawnie ;)


#2336 migdal

migdal
  • Użytkownik
  • 90 posts
  • SkądŁódź

Posted 22 February 2013 - 12:30

Deadi: Jeżeli chcemy być aż tak dokladni to nie "1 tyś" tylko 1 tys. :)

Żeby nie uznano tego posta jako spam, ze swojej strony polecam opony Coninental Grand Prix. Po 5 tys. km przełożyłem tylną oponę na przód ponieważ bylo widać lekkie zużycie. Myślę, że spokojnie pociągną 10-12 tys. km. Dodam, że nie złapałem żadnego kapcia.

Kilka sezonów temu jeżdziłem na Maxxis Detonator w wersji zwijanej. Wydaje mi się, że Conti GP lepiej niosą.

#2337 Radello

Radello
  • Użytkownik
  • 614 posts
  • SkądPoznań

Posted 22 February 2013 - 13:08

Po 1.000 km to chyba na żadnej oponie nie widać większych oznak zużycia, na przedniej jeszcze widoczne są "kolce", pozostałości po produkcji.
No chyba że ktoś miewa awaryjne hamowania albo na szosówce stosuje skidding ;-)

http://www.radello.pl - odżywki Dextro Energy / Honey Stinger / Huma Gel / Nuun, kosmetyki Sportsbalm / Bodyglide - bezpośrednio od dystrybutora/importera


#2338 patryk_60

patryk_60
  • Użytkownik
  • 369 posts
  • SkądLublin

Posted 22 February 2013 - 13:26

Kurde coraz mocniej się nad tymi Duro zastanawiam. Akurat teraz trafiają mi sie w dobrej cenie Schwalbe Durano i sam nie wiem co wybrać. Schwalbe to Schwalbe znana marka i dobre rzeczo od lat robią. Duro jakoś u nas mało znane i ciężki dylemat.

#2339 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4,693 posts
  • SkądKraków

Posted 22 February 2013 - 14:00

tzw kolce mogą być aż do śmierci opony, wszak najwięcej sie jeździ prosto a kolce są z boku :mrgreen:

Schwalbe ....troche wpadek miało zwłaszcza z lekkimi oponami ...

Duro są na Rynku od 3 lat już jeśli chodzi o opony np szosowe Premium Taiwan .

Do Mtb nawet są dobre modele i do przełaju.......

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#2340 Radello

Radello
  • Użytkownik
  • 614 posts
  • SkądPoznań

Posted 22 February 2013 - 14:10

Dzięki, SPIKE, za uświadomienie! Co byśmy na forum bez Ciebie zrobili...

Durano nie należy do mega odchudzonych opon, z nimi nie było problemów. Ja bym brał sprawdzoną markę!

http://www.radello.pl - odżywki Dextro Energy / Honey Stinger / Huma Gel / Nuun, kosmetyki Sportsbalm / Bodyglide - bezpośrednio od dystrybutora/importera




Reply to this topic