Jakie Kupić Opony?
#2323
Posted 31 January 2013 - 13:15
#2324
Posted 31 January 2013 - 13:23
http://www.radello.pl - odżywki Dextro Energy / Honey Stinger / Huma Gel / Nuun, kosmetyki Sportsbalm / Bodyglide - bezpośrednio od dystrybutora/importera
#2327
Posted 06 February 2013 - 21:57
http://www.radello.pl - odżywki Dextro Energy / Honey Stinger / Huma Gel / Nuun, kosmetyki Sportsbalm / Bodyglide - bezpośrednio od dystrybutora/importera
#2329
Posted 17 February 2013 - 14:07
Brałem też pod uwagę Micheliny Pro race 3. Waga ok 200g i ok 130TPI więc zbliżone paramatry do Duro. Cena ok 120zł za sztukę. Znalazłem jeszcze Vredensteiny fortezza ale są najcięższe z tych wymienionych. Odrazu odpada schwalbe ultremo.
Duro kosztuje 65zł więc bardzo tanio w porównaniu do innych opon o podobnej wadze i grubości oplotu. Pytanie jak z przyczepnością na zakrętach. Opony mają być tylko na suchą nawieżchnię bo na deszcz mam inny rower.
Duro coś wspominało o ulepszonej wersji slikstera o wadze 190g i 150 TPI. Niestety nie wiadomo kiedy pojawią się w sprzedaży.
#2330 Gosc_martinSEA_*
Posted 22 February 2013 - 09:21
przewaznie jest tak ze jak opona jest wysokiej performance to odpornosc jest nizsza. Jezeli ktos zna cos co jest rewelka i tu i tam to chetnie poslucham. Conti GP 4000S (strasznie uwielbiane przez wielu) jest niezla tu tam ale w zadnym wypadku nie jest rewelacyjna. Pytaniejest wiec co kto woli. Jezdic dlugo ale na "cegle" albo czesciej zmieniac ale cos co sie kreci jak ceramiczne lozyska.ja jestem zwolennikie tego drugiego pod warunkiem ze nie bede lapal gumy za czesto.Jakie opony polecacie optymalne nadajace sie do wyscigów i treningów?
Chodzi zeby były opory toczenia jako takie + wytrzymałosc dosyc dobra.
Tyle tego jest ze cieżko sie zdeydowac.
Moim rozwiazaniem jest:
- zawody - jezdze na szytkach ale gdybym mial jezdzic na clincherach to bralbym Veloflex Corsa 23 z latex detkami. No. 2 bylaby Vitto Corsa EVO SC ale nie podoba mi sie bezowa scianka. Nowa Vitto Open Corsa CX III najprawdopodobniej jest rewelka. Schwalbe Ultremo ZX jest calkiem OK. Wszystko z latexami.
- trening letni - ja jezdze na Veloflex Corsa 23 z latexem. Wszystkie clinchery wymienione powyzej sa niezle na trening chyba ze trasy sa pelne dziadostwa i trzeba cos solidniejszego - wtedy biore to co uzywam rowniez w zimie (ponizej)
- trening zimowy (bez sniegu) - Schwalbe Ultremo DD. Super protekcja przed dziurami (szczegolnie 2013 model z Vectranem) i berdzo dobra przyczepnosc na suchym i mokrym. nadaje sie rowniez na racing i trening w letnich warunkach na beznadziejnych drogach
- na zawody typu Roubaix biore Veloflex Arenberg ale Vitto Pave i Challange Paris-Roubaix sa rowniez bardzo dobre
#2331
Posted 22 February 2013 - 09:51
Czy ktoś z forum oprócz Spika miał doczyniania z Duro slikster waga 195g i 120 TPI? Muszę na wiosnę kupić nowe opony i mam takie typy.
Brałem też pod uwagę Micheliny Pro race 3. Waga ok 200g i ok 130TPI więc zbliżone paramatry do Duro. Cena ok 120zł za sztukę. Znalazłem jeszcze Vredensteiny fortezza ale są najcięższe z tych wymienionych. Odrazu odpada schwalbe ultremo.
Duro kosztuje 65zł więc bardzo tanio w porównaniu do innych opon o podobnej wadze i grubości oplotu. Pytanie jak z przyczepnością na zakrętach. Opony mają być tylko na suchą nawieżchnię bo na deszcz mam inny rower.
Duro coś wspominało o ulepszonej wersji slikstera o wadze 190g i 150 TPI. Niestety nie wiadomo kiedy pojawią się w sprzedaży.
używam slikster za tą cenę rewelacyjne dobrze niosą zrobione ponad 1000 tys. km żadnych oznak zużycia , Vredensteiny fortezza też mam zdecydowanie mocniejsza od slikstera lepiej na wilgotnym trzyma używam widać będzie można długo śmigać
#2333
Posted 22 February 2013 - 10:05
używam slikster za tą cenę rewelacyjne dobrze niosą zrobione ponad 1000 tys. km żadnych oznak zużycia , Vredensteiny fortezza też mam zdecydowanie mocniejsza od slikstera lepiej na wilgotnym trzyma używam widać będzie można długo śmigać
mówisz, że zrobiłeś 1 000 000km i żadnych oznak zużycia? Kurcze kozackie te opony, no i forma to już w ogole przekozak ;-)
Ja kupiłem w ciemno Conti Grand Prix 24C po 99zł/szt. Moje pierwsze opony zwijane :mrgreen: Poprzednie miałem drutowane Conti Ultra Sporty i byłem z nich bardzo zadowolony jak za opone po 50zł/szt. Niestety częste jazdy po zdartym/frezowanym asfalcie doprowadziły je do destrukcji, no ale czego nie robi się dla dziewczyny 8-)
#2334 Gosc_martinSEA_*
Posted 22 February 2013 - 10:24
Moze nie uzywalem ale przetestowalem przez jakies pareset km. Uwazam ze sa to GP 4000S ale w bardziej zawodniczych rozmiarach. Przednia bedzie badziej sterowna i aerodynamiczna a tylna bedzie miala troche mniejszy opor rolowania i lepsza przyczepnosc. Czyli jednyym slowem bardzo minimalna roznica dla standartowego rowezysty ale zawsze to pare zaoszczedzonych watow mocy dla mocniejszego zawodnika. Rocznik 2013 ma byc o jakies 30 gramow lzejszy ale i pownie mniej wytrzymaly. Ogolnie powiedzialbym ze jezeli ktos chce podniesc perf. to nie przez przeskok z GP 4000S na Attack/Force lecz na inny rodzaj opony, np Vitto Corsa CX II lub nowe III lub jeszcze lepiej na Veloflex Corsa 23 (pewnie i pare innych). Ale jezeli ktos jest hardcore uzytkownikiem Contis to Attack/Force zawsze doda troche skrzydel.A jest jakaś opinia na temat Continentali Force/Attack?
Ktos używał?
To kombo jest niezle populrne w kregach triatlonistow - niezly artykulik na ten temat - TRI facet wypowiada sie na temat Attack/Force
#2335
Posted 22 February 2013 - 10:26
czemu mają służyć te głupkowate wywody ?
Spokojnie, nie denerwuj się, napisałeś "zrobione ponad 1000 tys." jest to błąd, bo albo piszesz 1000km albo 1 tyś. Tysiąc tysiący to nic innego jak milion ;-)
PS. i nie czepiam się, a zwracam uwagę na poprawny język, bo nikt nikomu nie robi laski, żeby pisać poprawnie
#2336
Posted 22 February 2013 - 12:30
Żeby nie uznano tego posta jako spam, ze swojej strony polecam opony Coninental Grand Prix. Po 5 tys. km przełożyłem tylną oponę na przód ponieważ bylo widać lekkie zużycie. Myślę, że spokojnie pociągną 10-12 tys. km. Dodam, że nie złapałem żadnego kapcia.
Kilka sezonów temu jeżdziłem na Maxxis Detonator w wersji zwijanej. Wydaje mi się, że Conti GP lepiej niosą.
#2337
Posted 22 February 2013 - 13:08
No chyba że ktoś miewa awaryjne hamowania albo na szosówce stosuje skidding ;-)
http://www.radello.pl - odżywki Dextro Energy / Honey Stinger / Huma Gel / Nuun, kosmetyki Sportsbalm / Bodyglide - bezpośrednio od dystrybutora/importera
#2339
Posted 22 February 2013 - 14:00
Schwalbe ....troche wpadek miało zwłaszcza z lekkimi oponami ...
Duro są na Rynku od 3 lat już jeśli chodzi o opony np szosowe Premium Taiwan .
Do Mtb nawet są dobre modele i do przełaju.......
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#2340
Posted 22 February 2013 - 14:10
Durano nie należy do mega odchudzonych opon, z nimi nie było problemów. Ja bym brał sprawdzoną markę!
http://www.radello.pl - odżywki Dextro Energy / Honey Stinger / Huma Gel / Nuun, kosmetyki Sportsbalm / Bodyglide - bezpośrednio od dystrybutora/importera