Mam pytanie do kolegów którzy wcześniej deklarowali się, że kupili Maxxis Re-Fuse. Jak wam się spisują?
Opona ma podobny bieżnik jak szytka Continental Competition na których jeździ WorldTour .
Napisano 30 kwiecień 2018 - 10:40
Od początku swojej przygody z kolarstwem szosowym jeżdżę na Continentalach GP 4000.
Dzisiaj oglądając rower zauważyłem, że na boku opony (przebieg 770 km) zrobił się bąbel. Zacząłem naciskać i wybuchła.
Sądzę, że to wina opony, nie kojarzę, żebym o coś zahaczył.
Dzisiaj awaryjnie dokupię w zaprzyjażnionym sklepie taką samą, ale chcę w końcu spróbować czegoś innego.
Jaką alternatywę o szerokości 28 mm możecie polecić dla tego modelu Conti?
Czy Vittoria Corsa Control będzie dobra (patrzę na allegro, ale brak 28 mm i ceny dużo wyższe niż za
GP 4000)?
Napisano 30 kwiecień 2018 - 11:15
Napisano 30 kwiecień 2018 - 11:45
Spojrzałem na:
https://www.bicycler...ad-bike-reviews
i te Vittorie stanęly pod znakiem zapytania- przy niższym ciśnieniu mają opory toczenia wyrażnie wyższe niż Conti.
Dodam jeszcze, że jest to rower z hamulcami tarczowymi.
Napisano 30 kwiecień 2018 - 12:47
Napisano 30 kwiecień 2018 - 15:10
Masz na myśli tą?
https://www.vittoria.../category/306/#
Jakie KONKRETNIE przewagi -oprócz ewentualnego braku pękania- ma ta opona nad Continentalem?
Przeleciałem kilka sklepów -wlącznie z Wiggle i Allegro- i nie ma na stanie tych opon.
Napisano 30 kwiecień 2018 - 15:51
Napisano 30 kwiecień 2018 - 17:30
Napisano 30 kwiecień 2018 - 18:35
Napisano 30 kwiecień 2018 - 20:14
1415chris, Gustaw Kramer powiedziałby na to:
"Panie komisarzu, to jakaś horrendalna mistyfikacja"
"To wszystko jest szyte grubymi nićmi"
"Panie komisarzu, niech pan aresztuje tych ludzi"
A Ferdek Kiepski:
"Są na tym świecie rzeczy, o których się fizjologom nie śniło"
.
Napisano 01 maj 2018 - 06:05
Napisano 01 maj 2018 - 08:29
Oprócz testów są jeszcze masy zadowolonych użytkowników.
Widzę, że na allegro pojawiła się Corsa 28 mm
http://allegro.pl/op...7225650176.html
z tym, że w podane jest 220 TPI.
Czy to jest jakaś inna opona (np.starszy wypust) czy błąd w opisie?
(Oczywiście równolegle zadałem pytanie sprzedawcy).
Napisano 01 maj 2018 - 08:51
Corsa G+ ma te same wyniki z walca jak Conti GP.
Zadne testy mnie nie przekonaja, ze wulkanizowane, sporo sztywniejsze opony, sa lepsze od tych klejonych, miekkich z wysokim tpi.
To jest troche dziwne, np w swiecie szytek, te klejone z 300+tpi sa the best, to nie podlega zadnej dyskusji.
Nagle wsrod opon, dosc sztywne Conti z dosc przecietnym oplotem robia kariere... A mowimy tu o dokladnie tych samych technologiach wykonania "open tubulars" jak ich szytkowe odpowiedniki.
Jakoś wśród pro jest odwrotnie niż mówisz. Vittoria jest dość popularna, ale Conti jest w zdecydowanej przewadze. Wiadomo, tam są istotne sprawy ze sponsorami, ale jeśli Conti byłoby wyraźnie gorsze, to nikt by na tym nie jeździł.
Napisano 01 maj 2018 - 08:53
Od początku swojej przygody z kolarstwem szosowym jeżdżę na Continentalach GP 4000.
Dzisiaj oglądając rower zauważyłem, że na boku opony (przebieg 770 km) zrobił się bąbel. Zacząłem naciskać i wybuchła.
GP2 4k to świetne opony ale to jest normalna przypadłość dotycząca bardzo wielu sztuk. Kiedyś takich problemów z nimi nie miałem i katowałem je po 10k km. Od trzech lat mam problem z prującymi się ściankami bocznymi lub puszczaniem "bąbla" z boku. Nie zmienia to faktu, że są to fajne gumki i bardzo rzadko łapię w nich flaka. Z Corsa G+ miałem tak, że uwielbiały łapać gumy w czasie wyścigów. Szczególnie deszczowych. Na 5 startów miałem aż 3 grumy. Powiedzmy, że raz strzeliła przegrzana dętka a dwa razy kamyczek. Ciekawe jak wypadają Pirelli?
Napisano 01 maj 2018 - 08:57