Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jakie Kupić Opony?


4760 odpowiedzi w tym temacie

#921 krzysztof1985

krzysztof1985
  • Użytkownik
  • 1682 postów
  • SkądWLKP

Napisano 07 październik 2009 - 16:24

Masz racje emer bo te xenity sa bardzo liche oponki pod wzgledem przebicia naprawde na nich mozna lapac guma na gumie ;-) Omijac z daleka ten model 8-)

SPT_20130518_SOT_053_27640268_I1.jpg


#922 Gosc_szudri_*

Gosc_szudri_*
  • Gość

Napisano 07 październik 2009 - 20:24

może faktycznie trafiliście na jakieś pechowe, ale mówimy o zwijanych 8-) ja mam rok i są super. Jak bym miła okazje kupna, kupił bym je jeszcze raz ;-)

#923 Piotrek_wawa

Piotrek_wawa
  • Użytkownik
  • 47 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 październik 2009 - 17:07

Bo jak narazie jeżdze na detonatorach..tylko całe pocięte juz są...strach ze sie rozejdą.

#924 krzysztof1985

krzysztof1985
  • Użytkownik
  • 1682 postów
  • SkądWLKP

Napisano 08 październik 2009 - 18:16

Bo detonatory sa bardziej oponami typowymi treningowymi chodz najzwyzszych lotow nie sa :roll:

SPT_20130518_SOT_053_27640268_I1.jpg


#925 Bizon77

Bizon77
  • Użytkownik
  • 75 postów
  • SkądŻory

Napisano 15 październik 2009 - 17:38

Czytałem czytałem ale nigdzie nie znalazłem.Jaka jest żywotność takiej opony ,ile mniej więcej można przejechać km na GP 4000 ?

#926 gibber

gibber
  • Użytkownik
  • 1204 postów
  • SkądN. Tomyśl

Napisano 15 październik 2009 - 17:46

Kiedys bylo wspomniane i ja moge sie podpisac obiema rekami, ze najmocniejsze i najtrwalsze na jakich jezdzilem to Michelin Krylion. Dwa razy zaliczylem taka jape, ze za kazdym razem kolo ladowalo na centrowaniu, raz przejechalem na sciezce rowerowej po pokruszonym szkle od butelki. Zero laczkow, zero naciec, cicha na trenażerze.

#927 marceln

marceln
  • Użytkownik
  • 476 postów
  • Skąd3city

Napisano 15 październik 2009 - 18:49

kurde ja w samym wrzesniu z 6 razy przejechałem swoimi GP4000S po rozbitej butelce i za każdym razem się uśmiechałem, bo przypominałem sobie jak znajomy chwalił sobie ProRace 2, na których raz przejechał po szkle i nic mu się nie stało ;-)

#928 JOKER

JOKER
  • Użytkownik
  • 79 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 październik 2009 - 19:01

Co Ty?! specjalnie po szkle jeździsz? :) 6 razy w jednym miesiącu?

#929 marceln

marceln
  • Użytkownik
  • 476 postów
  • Skąd3city

Napisano 15 październik 2009 - 19:40

oczywiście, że nie specjalnie, szkło na ulicy się zdarza i tylko wtedy je omijam jeśli jestem pewien, że slalomem, nie zajaę drogi jakiemuś kierowcy.

#930 Gosc_Vivi_*

Gosc_Vivi_*
  • Gość

Napisano 15 październik 2009 - 20:55

Mam pytanie może trochę wyda się Wam głupie bo nie mam takiego doświadczenia w tych sprawach ( o kolarstwo oczywiście chodzi) czy do opon bezdętkowych trzeba jakieś specjalne obręcze?

#931 marceln

marceln
  • Użytkownik
  • 476 postów
  • Skąd3city

Napisano 15 październik 2009 - 22:01

tak

#932 ERDE

ERDE
  • Użytkownik
  • 1010 postów
  • SkądLublin

Napisano 16 październik 2009 - 08:39

Vivi, albo specjalna obręcz, albo kit przystosowujący zwykłe obręcze, składa się to dziadostwo z zaworu i zaślepek nypli, kosztuje ok. 200 PLN. Bez sensu.

#933 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2523 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 16 październik 2009 - 09:14

Pomijając fakt, że opony bezdętkowe to szajs.

#934 Gosc_Vivi_*

Gosc_Vivi_*
  • Gość

Napisano 16 październik 2009 - 13:40

ok dzięki chłopaki;]

#935 gibber

gibber
  • Użytkownik
  • 1204 postów
  • SkądN. Tomyśl

Napisano 16 październik 2009 - 13:42

Pomijając fakt, że opony bezdętkowe to szajs.


Poniewaz ?

#936 szuwar

szuwar
  • Użytkownik
  • 36 postów
  • SkądPoznań

Napisano 16 październik 2009 - 13:50

tak z innej beczki, laickie pytanie mam
- czy w kolarstwie szosowym panuje jakiś podział opon na letnie - jesienne,
na deszcz - ładna pogoda, na treningi - zawody ...

Z góry dzięki z wyjaśnienie

#937 mariusz k

mariusz k
  • Użytkownik
  • 836 postów
  • Skądrybnik

Napisano 16 październik 2009 - 15:45

treningi - zawody ...

Z góry dzięki z wyjaśnienie


Wiele osób używa różnych opon na treninagi i wyścigi. Wiadomo na treningach liczy się żywotność opon, a te które lepiej niosą i są lżejsze przeważnie dość szybko się zużywają. Ja wychodze z założenia że nie ma sensu trenować na oponach droższych niż 100 zł, wyścigi to co innego i warto zainwestować.

#938 KamilSPL

KamilSPL
  • Użytkownik
  • 13 postów
  • SkądKamienna góra

Napisano 17 październik 2009 - 16:04

Są jakieś opony na zimę, konkretnie na śnieg, bądź lód?


Dzisiaj pojechałem na Okraj, trasa była oblodzona, zaśnieżona, mokra, wszystko co najgorsze. Dziwne wrażenie, jak się wciska pedał, a rower stojąc z miejscu boksuje tylnym kołem...
Gdzieś czytałem, że te opony co mam teraz (Schwable Blizzard) nadają się do jazdy zimowej, ale chyba nie za bardzo.

Pojeździłoby się w zimę, ale po dzisiejszej wyprawie ciemno to widzę.

#939 Plejstocen

Plejstocen
  • Użytkownik
  • 170 postów
  • SkądSilesia

Napisano 17 październik 2009 - 16:31

Czy typowo zimowe to nie wiem, ale są takie na syfiasta pogode, Conti 4Season czy Vittoria Pave i inne dedykowane na klasyki.

#940 mariusz k

mariusz k
  • Użytkownik
  • 836 postów
  • Skądrybnik

Napisano 17 październik 2009 - 22:00

Są jakieś opony na zimę, konkretnie na śnieg, bądź lód?


Chyba nie do szosy ;-) . A po lodzie to i na góralu nie pojedziesz, chyba że z kolacami. Ale pamiętam jak bodaj 2 lata temu zdarzało mi się na zimowej szosie na zwykłych oponach przejeżdżań odcinki po ubitym śniegu i to całkiem szybko, ponad 30km/h odcinki ok 1km i nawet jednego upadku nie zaliczyłem.



Dodaj odpowiedź