Moje doświadczenia z siodełkami są takie, że trzeba przystosować doopsko do siodła. Mam bardzo twarde siodło i co roku, na początku sezonu, po kilkumiesięcznej przerwie, odgniata wydelikacone dupsko i pije niemiłosiernie. Ale po dwóch, trzech tygodniach - zakładam, że tyle trwa, bo nigdy nie zauważyłem momentu, kiedy siodło staje sie wygodne - po prostu, staje sie wygodne. Tylko trzeba dużo jeździć i utwardzać szlachetną część ciała.
#1163
Posted 21 February 2014 - 10:06
wszystko fajnie jak ktos jest lekki. waga 85+ rzadzi sie troche innymi prawami - sa siodelka albo wygodne albo masakrujace. Nacisk troche inny... .
z moich skromnych doswiadczen najwygodniejsze sa Fizik'i : tanio to Aliante, drogo(ale i lepiej ) to Kurve . plus za dobranie siodelka wg "rozciagliwosci" osobnika i twradosci (niektore modele) .
psy szczekaja, a karawana jedzie dalej.
porzadek jest domena prostych umyslow, tylko geniusz ogarnie chaos.
#1164
Posted 21 February 2014 - 21:57
Panowie, pytanie, nad którym siodełkiem z tych http://allegro.pl/se...3955184770.html , http://allegro.pl/siodelko-selle-italia-sl-team-edition-biale-bs-i3966876230.html powinienem bardziej myśleć przy wyborze ??
#1165 Gosc_marvelo_*
Posted 21 February 2014 - 23:38
Ja bym brał to XO - przecież posiada pręty "ze stopu Węglanu żelaza oraz Aluminium". To drugie tylko z aluminium. ;-)
I to poważne firmy (CentrumRowerowe i Bikestacja) wypisują takie brednie!
Jak na siodełka na zwykłych stalowych prętach (bo FeC Alloy to nic innego jak zwykła stal węglowa, nawet nie Cr-Mo) oba są dość drogie.
#1166
Posted 22 February 2014 - 00:18
Ja polecam bardzo tą stronę. Wszystko fajnie opisane, a do tego dobry filmik. Co prawda fizyki są drogie ale można znaleźć tańsze wersje oem na prętach manganese. Różnią się tylko innymi prętami bądź też skorupą w przypadku carbonowych modeli, a pokrycie siodła pozostaje identyczne
#1167
Posted 27 February 2014 - 20:23
Noszę się z zamiarem wymiany siodełka, zastanawiam się nad Selle Italia max flite gel flow a San Marco Mantra. Jestem ciekaw czy mantra nie będzie zbyt "delikatna" na moje ciężkie du.. (98kg) Z siodełkiem firmy san marco mam styczność w rowerze spiningowym (san marco ponza power) pomijam fakt, że jest dla mnie za wąskie i jest to inna klasa siedzisk ;-) niż ww.
#1168
Posted 06 March 2014 - 20:45
Po wypróbowania kilku siodełek, najbardziej do gustu przypadło mi fizik Arione, na którym siedzi mi się nawet lepiej niż na SLR.
Teraz pytanie co do aukcji:
http://allegro.pl/sh...item=4034521758
Czy 160 zł byłoby rozsądną ceną biorąc pod uwagę cenę nowego - 250 zł?
Dzięki za odpowiedz i pozdrawiam!
Rafał
#1169
Posted 07 March 2014 - 12:25
Po nieudanej przygodzie z siodłem Romin Expert (za szerokie) wrócilęm z powrotem do Selle Italia i zakupiłem SLS Kit Carbonio Flow.
Mogę je polecić jako sporo tańsza alternatywa SLRa. Kształt skorupy identyczny, jest tylko minimalnie mniej twarde, waży 215g i kosztuje koło 220 zł.
Jak komuś pasuje SLR, a nie chce wydawać majątku to jest to warta rozważenia opcja.
#1171
Posted 20 March 2014 - 21:03
#1172
Posted 20 March 2014 - 21:26
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#1173
Posted 21 March 2014 - 00:46
#1175
Posted 30 March 2014 - 23:54
#1177
Posted 11 April 2014 - 13:24
Ciekawe. Nie dalej jak dwa lata temu byłem na szkoleniu Fizika i człowiek prosto z Włoch tłumaczył, że ich siodełka należy zawsze ustawiać tak, aby pręty były poziomo. Człowiek uczy się przez całe życie
Dales wiare Wlochowi? Z ich angielskim (jak mniemam)?
Generalna zasada jest taka, ze siodlo ma byc wypoziomowane. Siodlo a nie jego prety. Potem ewentualnie mozna delikatnie skorygowac wedlug wlasnej d...y
Giant TCR Advanced 0 Modified
V max 102 km/h Dst max 297 km
#1178
Posted 11 April 2014 - 14:15
Powiem Tobie, że ten Włoch mówił po angielsku lepiej niż większość Angoli, z którymi miałem styczność
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?