
Konflikt Ze Sklepem Www O Pieniądze
#41
Napisano 02 wrzesień 2015 - 19:27
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#42
Napisano 02 wrzesień 2015 - 19:28
Chyba nie wiesz jak wygląda proces sądowy, prawda?
Sądu to nie będzie obchodzić. Sąd interesują dowody, a nie domysły. A dowody są na to, że towar doręczono, a zapłaty nie ma.
WIem doskonale - wygraliśmy sprawę z Tauronem, który próbował oskarżyć mojego ś.p. Tatę o rzekome użycie niedozwolonych urządzeń w celu zaniżania rachunków za prąd. Warto nadmienić, że oskarżenie oparło się w znacznym stopniu o prawo energetyczne, które jest wyjątkowo niekorzystne dla konsumenta.
I co? Wielki koncern energetyczny się zesrał próbując nam udowodnić rzekomą kradzież.
Dodam, że odbyło się to bez adwokata (pomagał nam pozaprocesowo znajomy prawnik).
Wydaje mi się, że raczej Ty "troseczkę" przesadzasz z tą bojaźnią względem naszego wymiaru sprawiedliwości.
- Lukasoo lubi to
#43
Napisano 02 wrzesień 2015 - 19:29
Tym samym sam potwierdzasz, że to Tauron musiał udowodnić, że coś się wydarzyło, a nie Wy, że nie.I co? Wielki koncern energetyczny się zesrał próbując udowodnić kradzież prądu.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#44
Napisano 02 wrzesień 2015 - 19:29
Kris nie lepiej skontaktować się z firmą DPD twój, oddział poinformować że masz problem ze sklepem który, realizował przesyłkę za pobraniem a dostajesz pismo ze kasy nie zapłaciłeś niech sprawdzą czy dany kurier się rozliczył tego dnia jest numer nadania paczki i najlepiej doprowadzić do spotkania ty vs kurier w biurze.
#45
Napisano 02 wrzesień 2015 - 19:34
Rozumiem, że sklep bedzie powodem? Wobec tego chyba jest oczywiste, że powinien udowodnić, że pieniędzy nie dostał OD KLIENTA Klient nie zapłacił (kurierowi) a jeśli tego nie zrobi to musi wystąpić z roszczeniem wobec DPD.
Co oczywiście nie powinno uśpić czujności klienta, który już dzisiaj powinien zbierać niezbędne informacje (procedury i praktyka w DPD) i przede wszystkim odwiedzić jakiegoś mecenasa.
#46
Napisano 02 wrzesień 2015 - 19:41
Nie ma czegoś takiego, jak udowadnianie, że się pieniędzy nie dostało. Udowadnia się, że pieniądze się dało (pokwitowanie, potwierdzenie przelewu). Więc jeśli żądam od kogoś kasy na podstawie jakiejś faktury, to nie muszę udowadniać, że kasy nie dostałem za to mam prawo żądać dowodu, że on tą kasę zapłacił. Cała ta sytuacja jest dosyć nieciekawa dla Krisa. Myślę, że faktycznie powinien skontaktować się z DPD, może coś to da.
- mikroos i Lukasoo lubią to
#48
Napisano 02 wrzesień 2015 - 20:23
Sklep spełnił świadczenie - wydał towar - dowód: list przewozowy,
Sklep nie otrzymał zapłaty za towar - dowód: brak wpływu na konto lub do kasy sklepu
Klient towar odebrał - co sam przyznaje.
Klient twierdzi że za towar zapłacił - dowód ???
Przykro mi kolego ale masz problem - zgłoś sprawę DPD niech wdrożą wewnętrzne dochodzenie - może coś to da - może pracownik już miał wcześniej takie "przygody"
jeżeli tak było jak mówisz to padłeś ofiarą oszustwa (ale nie polecam specjalnie zgłaszać to na Policję - ona działa tylko teoretycznie)
#49
Napisano 02 wrzesień 2015 - 20:23
Dokładnie. Ja przeczytałem dostawa pobranie (nawet nie ja, tylko mój tata, bo ja byłem w pracy) - tata miał odłożoną kwotę 885zł i miał zapłacić. Kurier przeczytał "dostawa pobranie o wartości 885zł" i tata dał pieniądze, podpisał że paczkę odebrał (jak zawsze) i tyle. Nigdy biorąc paczkę za pobraniem nie dostałem kwitu, że pieniądze przekazałem kurierowi. Nigdy!
Cholera, dlaczego ja mam udowadniać że jestem niewinny ? Notabene, oni mi wysłali towar, nie ukradłem go. Na fakturze jest płatność 0 dni - w tym się rozumie chyba, że płatności dokonano od razu. Równie dobrze można powiedzieć, że byłem u nich w sklepie, zapłaciłem, a oni mi tylko dostarczyli towar. No jestem w kropce teraz. Zaraz usłyszę że to ja jestem cwany i nie zapłaciłem pieniędzy albo mój tata jest złodziejem.
Oto wycinek z regulaminu ich sklepu. Rozumiem przez to, że nie wysyłają towaru wcześniej niż po zaksięgowaniu wpłaty przelewem (punkt 8). Że to oni biorą na siebie ryzyko dostawy i wszystkiego co związane jest z dostarczeniem towaru do klienta (punkt 10) i że z chwilą odbioru towaru od kuriera jest on mój w sposób legalny - czyt. nie ukradłem go (punkt 11).
Krisowy blog sportowy:
Strava: https://www.strava.c...thletes/3746277
Endomondo: https://www.endomond...profile/1796231
#51
Napisano 02 wrzesień 2015 - 20:27
Postaraj się dogadać ze sklepem - pewnie sklep też nie jest szczęśliwy że jego sprawa jest wałkowana na forum.
Na fakturze jednak pisze pozostało do zapłaty nie 0 zł a 800, więc sam termin zapłaty nie ma znaczenia - nie jest to na pewno uznanie przez sklep zapłaty
#54
Napisano 02 wrzesień 2015 - 20:37
Oho. Nie jestem sam, szkoda tylko że nie ma w temacie opisanego końca sprawy jak została rozwiązana
http://forumprawne.o...iwy-kurier.html
Krisowy blog sportowy:
Strava: https://www.strava.c...thletes/3746277
Endomondo: https://www.endomond...profile/1796231
#55
Napisano 02 wrzesień 2015 - 20:39
Zaraz, zaraz, która wersja jest prawdziwa bo się gubię ?
1. Prosiłeś o wysyłkę za pobraniem, sklep się pomylił i wysłał bez pobrania (zwykłą), tylko cwany kurier na podstawie deklaracji wartości zaśpiewał 885 zeta ?
2. Prosiłeś za pobraniem, sklep wysłał za pobraniem, zapłaciłeś i wcięło kasę ?
W wersji numer 1. stoisz raczej na przegranej pozycji, w drugiej za tyłek powinni brać kuriera, wydał paczkę pobraniową, czytaj kasę otrzymał.
#56
Napisano 02 wrzesień 2015 - 20:44
Numer jeden. Niestety.
Krisowy blog sportowy:
Strava: https://www.strava.c...thletes/3746277
Endomondo: https://www.endomond...profile/1796231
#57
Napisano 02 wrzesień 2015 - 20:47
Sklep spełnił świadczenie - wydał towar - dowód: list przewozowy,
Sklep nie otrzymał zapłaty za towar - dowód: brak wpływu na konto lub do kasy sklepu
Klient towar odebrał - co sam przyznaje.
Klient twierdzi że za towar zapłacił - dowód ???
Przykro mi kolego ale masz problem - zgłoś sprawę DPD niech wdrożą wewnętrzne dochodzenie - może coś to da - może pracownik już miał wcześniej takie "przygody"
jeżeli tak było jak mówisz to padłeś ofiarą oszustwa (ale nie polecam specjalnie zgłaszać to na Policję - ona działa tylko teoretycznie)
Imho nie jest to takie proste - pojawia podmiot trzeci (DPD) pośredniczący niejako w transakcji i to trochę komplikuje sprawę tym bałwanom ze sklepu. Omawiacie sprawę jakby chodziło o relację między 2 podmiotami. Moim zdaniem, kolega powinien przestać czytać nasze wypociny (bo dzisiaj oka nie zmruży) i niech zacznie jutro działać :
- udac się do rzecznika praw konsumentów - może znają takie przypadki i doradzą co robić (usługa darmowa),
- spróbować zasięgnąć języka u obecnych lub byłych kurierów DPD,
- wreszcie wybrać się do papugi,
- ali_cja lubi to
#59
Napisano 02 wrzesień 2015 - 21:37
Z tego co wiem, jesteś/byłeś księgowym. Albo jesteś bardzo niedouczony z absolutnych podstaw, albo świadomie gadasz bzdury - sam nie wiem, co gorsze.Na fakturze jest płatność 0 dni - w tym się rozumie chyba, że płatności dokonano od razu.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#60
Napisano 02 wrzesień 2015 - 21:40
Krisowy blog sportowy:
Strava: https://www.strava.c...thletes/3746277
Endomondo: https://www.endomond...profile/1796231
Dodaj odpowiedź
