jutro prawdopodobnie dojdzie nowa sztyca , miałem starą ale 27,2 a musi być 31,6 ;] i siodełko btwin sport ze starego roweru.

Budujemy Accent Cx One...
#83
Napisano 15 marzec 2016 - 10:25
A... Mach1 - stąd ten awatar czerwony...
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#94
Napisano 29 marzec 2016 - 20:01
https://www.bike24.d...=1000,4,320,322
wie ktoś co to znaczy w tytule "CPS"?
i brać 140 czy 160mm tarcza ?
z tego co widzę to w większości szos czy przełajów z tarczami jest 160.
chociaż widzę że w niektórych przełajach dają na jedno koło 160 a na drugie 140
#95
Gosc_marvelo_*
Napisano 29 marzec 2016 - 23:33
Po zmianie języka na bardziej cywilizowany pojawia się coś takiego:
With Avid’s Tri-Align™Caliper Positioning System™, aligning the caliper to the rotor literally takes seconds. Just loosen the CPS™ bolts a little, and then squeeze the brake lever while re-tightening the bolts. Perfect caliper alignment—just like that
Luzujesz śruby zacisku, naciskasz dźwignię i dokręcasz śruby ponownie. Hamulec ustawiony. W teorii proste, a czy skuteczne?
#99
Napisano 30 marzec 2016 - 10:20
marvelo, dnia 29 Marz 2016 - 22:33, napisał:
Luzujesz śruby zacisku, naciskasz dźwignię i dokręcasz śruby ponownie. Hamulec ustawiony. W teorii proste, a czy skuteczne?
No właśnie - w teorii. W praktyce ponoć ustawienie szosowych BB7 do najłatwiejszych nie należy...
Ta kiera do CX pasuje jak pięść do nosa. Jeep'em można też jeździć po szosie, ale nikt mu nie będzie areodynamiki poprawiać z uwagi na to, że przecież jeździ on głównie po szosie... Terenówka, to terenówka i tak ma wyglądać, dorzucenie szpejów z roweru szosowego (czy nawet... czasowego - jak szaleć, to szaleć, nie?) jest z lekka poronionym pomysłem...
No ale jak widzę już zmieniła właściciela, no i całe szczęście .
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#100
Gosc_gocu_*
Napisano 30 marzec 2016 - 12:37
Prozor, dnia 30 Marz 2016 - 09:20, napisał:
No właśnie - w teorii. W praktyce ponoć ustawienie szosowych BB7 do najłatwiejszych nie należy...
BB7 Road są banalne w ustawianiu. I ja - w przeciwieństwie do ciebie - nie teoretyzuję, tylko piszę z praktyki.
Ten mit o rzekomych trudnościach w ich ustawieniu powtarzacie bezmyślnie nie mając z nimi nawet do czynienia, ale to jeśli ktoś pisze o trudnościach mimo że próbował te hamulce ustawić ma najwyraźniej umysłowe i manualne umiejętności na poziomie ameby.
- kaloo lubi to
Dodaj odpowiedź
