Skocz do zawartości


Zdjęcie

Budujemy Accent Cx One...


205 odpowiedzi w tym temacie

#121 zuczek222

zuczek222
  • Użytkownik
  • 431 postów

Napisano 21 kwiecień 2016 - 06:26

Obejrzyj dokładnie piwot, przecież tam jest wycięcie na płaski klucz, żeby go wykręcić. Jeżeli nie, to go złap jakąś żabą i wykręć. Nowy kosztuje 2,5 zł więc nawet jak się zarysuje to mała strata.

#122 grzegosz.

grzegosz.
  • Użytkownik
  • 623 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 21 kwiecień 2016 - 08:46

Powiem Ci, autorze, że strasznie wąskie obręcze wybrałeś jak na cx. Ja w szosie mam wewnętrzną szerokość 18c i węższej bym w życiu już nie założył, a używam opon 25c. Te tabelki są już trochę nieaktualne, standardem teraz są obręcze o szerokości zewnętrznej 25mm i nie ma problemu z używaniem w nich opon 25c.



#123 pan_piotr

pan_piotr
  • Użytkownik
  • 600 postów
  • SkądGōrny Ślōnsk

Napisano 21 kwiecień 2016 - 09:37

rower będzie używany głównie na szosie.10% terenu.wybrałem te obręcze bo mi się podobały i nie zwracałem uwagi na "standardy".



#124 Gosc_gocu_*

Gosc_gocu_*
  • Gość

Napisano 21 kwiecień 2016 - 09:47

grzegosz., dnia 21 Kwie 2016 - 07:46, napisał:

 Te tabelki są już trochę nieaktualne, standardem teraz są obręcze o szerokości zewnętrznej 25mm i nie ma problemu z używaniem w nich opon 25c.

 

LOL, tabelki ci się zdezaktualizowały i to nagle oznacza że nagle na obręczach że na obręczach 15mm nie da się jeździć. No to już wiem jakim ludziom producenci rowerów wciskają te wszystkie  nowości typu fatbike czy tarczówki w szosówkach. Łykacie wszystko jak gęsi i jeszcze się cieszycie jak was dymają :)))


  • kaloo lubi to

#125 pan_piotr

pan_piotr
  • Użytkownik
  • 600 postów
  • SkądGōrny Ślōnsk

Napisano 21 kwiecień 2016 - 12:05

zamówiłem szprychy , powinny dojść w przyszłym tygodniu.



#126 grzegosz.

grzegosz.
  • Użytkownik
  • 623 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 21 kwiecień 2016 - 13:20

gocu, jak taki nienowoczesny jesteś, to idź pojeździć na zzr jaguarze z manetkami na ramie, bo to przynajmniej nie jest nowoczesny standard.
Gdyby kolega miał już jakieś koła i wymieniał je na szersze, to by to może było "gonienie" za nowinkami. Ale skoro składa na nowym szpeju, który w sumie kosztuje tyle samo, czy to węższe, czy szersze obręcze, to czemu miałby nie spróbować nowszego standardu? Teraz wiadomo, trochę już po ptokach. Szersze obręcze są sztywniejsze, opona lepiej się układa, są bardziej aero, na szosie też by się lepiej spisywały. No ale nie mój rower, nie moja sprawa.



#127 mareksabik

mareksabik
  • Użytkownik
  • 316 postów

Napisano 21 kwiecień 2016 - 17:32

Fajny projekt:)


  • pan_piotr lubi to

#128 pan_piotr

pan_piotr
  • Użytkownik
  • 600 postów
  • SkądGōrny Ślōnsk

Napisano 25 kwiecień 2016 - 21:32

dostałem dzisiaj mostek , zamontowałem go na kierownice żeby zobaczyć jak się prezentuje i martwi mnie jedna sprawa : nie mogę go przykręcić tak aby idealnie pasował i jest widoczna "szpara" - nie wiem czy się martwić tym... niby trzyma porządnie...

 

hv73z88ncywk.jpg

rjh5j6gf3wv8.jpg

 



#129 piotrkol

piotrkol
  • Użytkownik
  • 2029 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 25 kwiecień 2016 - 21:43

W Canyonie mam tak samo i według instrukcji tak właśnie ma być. 

Zobacz stronę 15:

https://www.canyon.c...ts_2015_EN.pdf 

 

U mnie w sumie nie aż taka wielka ta szpara, no ale jest...



53865785563_3dfc4288d2_o.png 50927423167_21cc9455fd_o.png 41936344895_5d8a499da7_o.png 51000815092_a2fafceb67_o.png 53650540372_5d02396ecc_o.png


#130 Gosc_marvelo_*

Gosc_marvelo_*
  • Gość

Napisano 25 kwiecień 2016 - 21:45

Tego typu mostki tak mają. Szpara ma być równa po obu stronach.



#131 Gosc_guit_*

Gosc_guit_*
  • Gość

Napisano 25 kwiecień 2016 - 21:51

klucz dynamometryczny to podstawa, a szpara będzie i tym sie nie przejmuj :)


Wysłane z iPad Mini za pomocą Tapatalk

#132 Monowiec

Monowiec
  • Użytkownik
  • 835 postów
  • SkądKraków

Napisano 25 kwiecień 2016 - 21:53

Nie wiedziałem nawet, że da się idealnie spasować. U mnie też jest szpara, 1mm ew. 1.5mm



#133 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8635 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 25 kwiecień 2016 - 22:31

Na upartego wypełnić szczelinę białym silikonem :D :D :D


  • Monowiec i kaloo lubią to

Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect


#134 pan_piotr

pan_piotr
  • Użytkownik
  • 600 postów
  • SkądGōrny Ślōnsk

Napisano 25 kwiecień 2016 - 22:38

guit, dnia 25 Kwie 2016 - 20:51, napisał:

klucz dynamometryczny to podstawa, a szpara będzie i tym sie nie przejmuj :)


Wysłane z iPad Mini za pomocą Tapatalk

 zwykły impus będzie musiał mi wystarczyć :)

 

na dniach dojdą koła ;)



#135 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8635 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 26 kwiecień 2016 - 07:34

Skręcasz rower bez klucza dynanometrycznego?! Powodzenia życzę - będzie potrzebne. Do pierwszego urwania czegoś (np. gwintu)...


Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect


#136 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8663 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 26 kwiecień 2016 - 07:54

Ale przesadzacie ;) Przecież to nie wydmuszka na 650-gramowej ramie i z kierą o wadze 165 g.


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#137 Gosc_guit_*

Gosc_guit_*
  • Gość

Napisano 26 kwiecień 2016 - 07:58

mikroos, dnia 26 Kwie 2016 - 06:54, napisał:

Ale przesadzacie ;) Przecież to nie wydmuszka na 650-gramowej ramie i z kierą o wadze 165 g.

 

A co mają gramy do Nm ? 



#138 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8663 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 26 kwiecień 2016 - 08:12

To ma, że to nie jest rower z każdą rurką wycieniowaną do granic możliwości, a rezerwy wytrzymałości są zadziwiająco duże.

 

90% serwisów nie używa kluczy dynamometrycznych, większość zawodowych mechaników na wyścigach również nie ma na to czasu, a ludzie jakoś nie giną. Wystarczy odrobina oleju w głowie, żeby nie zrobić sobie krzywdy - a żeby uszkodzić gwint, naprawdę trzeba się postarać i mieć absolutne zero doświadczenia (lub oleju w głowie), żeby kręcić z tak wielką siłą, zupełnie nieproporcjonalną do rozmiaru śruby.


  • kaloo lubi to

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#139 Gosc_guit_*

Gosc_guit_*
  • Gość

Napisano 26 kwiecień 2016 - 08:17

mikroos, dnia 26 Kwie 2016 - 07:12, napisał:

To ma, że to nie jest rower z każdą rurką wycieniowaną do granic możliwości, a rezerwy wytrzymałości są zadziwiająco duże.

 

90% serwisów nie używa kluczy dynamometrycznych, większość zawodowych mechaników na wyścigach również nie ma na to czasu, a ludzie jakoś nie giną. Wystarczy odrobina oleju w głowie, żeby nie zrobić sobie krzywdy - a żeby uszkodzić gwint, naprawdę trzeba się postarać i mieć absolutne zero doświadczenia (lub oleju w głowie), żeby kręcić z tak wielką siłą, zupełnie nieproporcjonalną do rozmiaru śruby.

 

Sugerujesz że nie mam oleju w głowie bo stosuje sie do zaleceń producenta i używam narzędzi do tego przeznaczonych ? 


  • Prozor lubi to

#140 Kekacz

Kekacz
  • Użytkownik
  • 1126 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 26 kwiecień 2016 - 08:28

Agresor Ci się włączył i przesłonił prawdziwy i jedyny sens słów mikroosa.

 

 


  • kaloo i perqsista lubią to

Trzepak 

"MAMIL"




Dodaj odpowiedź


Zaawansowany edytor tekstowy