
Budujemy Accent Cx One...
#122
Napisano 21 kwiecień 2016 - 08:46
Powiem Ci, autorze, że strasznie wąskie obręcze wybrałeś jak na cx. Ja w szosie mam wewnętrzną szerokość 18c i węższej bym w życiu już nie założył, a używam opon 25c. Te tabelki są już trochę nieaktualne, standardem teraz są obręcze o szerokości zewnętrznej 25mm i nie ma problemu z używaniem w nich opon 25c.
#124
Gosc_gocu_*
Napisano 21 kwiecień 2016 - 09:47
grzegosz., dnia 21 Kwie 2016 - 07:46, napisał:
Te tabelki są już trochę nieaktualne, standardem teraz są obręcze o szerokości zewnętrznej 25mm i nie ma problemu z używaniem w nich opon 25c.
LOL, tabelki ci się zdezaktualizowały i to nagle oznacza że nagle na obręczach że na obręczach 15mm nie da się jeździć. No to już wiem jakim ludziom producenci rowerów wciskają te wszystkie nowości typu fatbike czy tarczówki w szosówkach. Łykacie wszystko jak gęsi i jeszcze się cieszycie jak was dymają ))
- kaloo lubi to
#126
Napisano 21 kwiecień 2016 - 13:20
gocu, jak taki nienowoczesny jesteś, to idź pojeździć na zzr jaguarze z manetkami na ramie, bo to przynajmniej nie jest nowoczesny standard.
Gdyby kolega miał już jakieś koła i wymieniał je na szersze, to by to może było "gonienie" za nowinkami. Ale skoro składa na nowym szpeju, który w sumie kosztuje tyle samo, czy to węższe, czy szersze obręcze, to czemu miałby nie spróbować nowszego standardu? Teraz wiadomo, trochę już po ptokach. Szersze obręcze są sztywniejsze, opona lepiej się układa, są bardziej aero, na szosie też by się lepiej spisywały. No ale nie mój rower, nie moja sprawa.
#129
Napisano 25 kwiecień 2016 - 21:43
W Canyonie mam tak samo i według instrukcji tak właśnie ma być.
Zobacz stronę 15:
https://www.canyon.c...ts_2015_EN.pdf
U mnie w sumie nie aż taka wielka ta szpara, no ale jest...
#133
Napisano 25 kwiecień 2016 - 22:31
Na upartego wypełnić szczelinę białym silikonem
- Monowiec i kaloo lubią to
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#135
Napisano 26 kwiecień 2016 - 07:34
Skręcasz rower bez klucza dynanometrycznego?! Powodzenia życzę - będzie potrzebne. Do pierwszego urwania czegoś (np. gwintu)...
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#136
Napisano 26 kwiecień 2016 - 07:54
Ale przesadzacie Przecież to nie wydmuszka na 650-gramowej ramie i z kierą o wadze 165 g.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#138
Napisano 26 kwiecień 2016 - 08:12
To ma, że to nie jest rower z każdą rurką wycieniowaną do granic możliwości, a rezerwy wytrzymałości są zadziwiająco duże.
90% serwisów nie używa kluczy dynamometrycznych, większość zawodowych mechaników na wyścigach również nie ma na to czasu, a ludzie jakoś nie giną. Wystarczy odrobina oleju w głowie, żeby nie zrobić sobie krzywdy - a żeby uszkodzić gwint, naprawdę trzeba się postarać i mieć absolutne zero doświadczenia (lub oleju w głowie), żeby kręcić z tak wielką siłą, zupełnie nieproporcjonalną do rozmiaru śruby.
- kaloo lubi to
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#139
Gosc_guit_*
Napisano 26 kwiecień 2016 - 08:17
mikroos, dnia 26 Kwie 2016 - 07:12, napisał:
To ma, że to nie jest rower z każdą rurką wycieniowaną do granic możliwości, a rezerwy wytrzymałości są zadziwiająco duże.
90% serwisów nie używa kluczy dynamometrycznych, większość zawodowych mechaników na wyścigach również nie ma na to czasu, a ludzie jakoś nie giną. Wystarczy odrobina oleju w głowie, żeby nie zrobić sobie krzywdy - a żeby uszkodzić gwint, naprawdę trzeba się postarać i mieć absolutne zero doświadczenia (lub oleju w głowie), żeby kręcić z tak wielką siłą, zupełnie nieproporcjonalną do rozmiaru śruby.
Sugerujesz że nie mam oleju w głowie bo stosuje sie do zaleceń producenta i używam narzędzi do tego przeznaczonych ?
- Prozor lubi to
Dodaj odpowiedź
