Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nasze NIEszosowe rowerki


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
488 odpowiedzi w tym temacie

#481 marvelo

marvelo
  • Użytkownik
  • 3373 postów
  • SkądKrasnystaw

Napisano 07 styczeń 2019 - 13:51

Do 100 zł za sztukę kupisz obecnie zwijane Continental AT Ride 700x42 (wyglądają tak samo jak moje CrossRide, zmienili chyba tylko nazwę).

https://allegro.pl/o...jana-7400665710

Ciekawą oponę ma też Kenda - model KickBack 700x40. Występuje chyba tylko w wersji drutowej z 30TPI, ale kosztuje symboliczne pieniądze, a waga jak na drutówkę też przyzwoita. Ciekawe jak z realną szerokością. Gdyby balon miał te 40 mm to sam bym chętnie na tył założył. Ktoś ją widział na żywo, zamontowaną na obręczy?

https://allegro.pl/o...7736639098.html

 

I jeszcze jedna "gravelowa" Kenda, tym razem 60TPI i mieszanka L3R.

https://allegro.pl/o...-l3r-7556046430



#482 Arni

Arni
  • Użytkownik
  • 2338 postów
  • SkądWLKP

Napisano 12 styczeń 2019 - 12:29

Już sobie wiecej poczytałem i nie wiem co brac... ideałem bylby RaceKing 1.8 ale takiego nie ma :(

Tak, AT Ride, ale są też krosowe odpowiedniki xkinga o szerokości 45.

Race Kinga 2.0 mam założonego na obręczy 25mm. Balon realnie ma 48mm!!! czyli 1,9" Tak to jest z tymi gumami Contii. Świadomie też odpuściłem FF od Schwalbe, to jednak papier, a różnica wagowa do RK to ok. 0g :) Tak, realnie RK RS waży 435g i +/- tyle samo w realu waży FF.

Dla porownania, AT Ride też waży ok. 435g w wersji zwijanej, a modele 45mm odrobinę więcej jak pamiętam (ok. 440/460g)

#483 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 595 postów

Napisano 12 styczeń 2019 - 16:49

Hej kurczę ciagle się waham, ostatnio wpakowałem w niego 400zł, nowy łańcuch, nowe stery, pełny serwis, nowe klocki hamulcowe, a to jest ledwie rower za 2200zł jak go kupowałem, potem przez te 5 lat wpakowałem w niego drugie i pół raza tyle, teraz jakbym go sprzedawał to nie wiem czy 1500 bym wziął. Nie mam ochoty więcej w niego inwestować, pojedzie do rodzicieli, żeby mieli na czym jeździć, a sam też się jeszcze przejadę jak do nich pojadę.

 

Odczuwam potrzebę nowego lekkiego MTB do jazdy na co dzień. Tylko na jakichś normalnych oponach na gravel, lekki teren a nie 2.5" balony, klocki jak na wertepy nie z tej ziemi. Szukam na allegrach jakichś fajnych używek w Scocie Scale, Trek Superfly, Spec Spacejumper czy jak to się zwie.. W zeszłym roku  9tys km rozłożyło się na 6tys szosa i 3tys kross, więc no jeżdżę, nie będzie rower stał bezczynnie. Tylko że w tym kwartale zakup mieszkania jeśli znajdę, na jesieni treking w Nepalu, nie bardzo mogę sobie pozwolić teraz na wywalenie 6-7k na rower :/ decyzje, decyzje.. poczekam, popatrzę, zrozumiem więcej i wtedy wreszcie sam też włączę się do akcji. 



#484 mess

mess

    tłuścioszek

  • Użytkownik
  • 2160 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 styczeń 2019 - 16:58

gdzie byłeś jak sprzedawałem superfly'a :P

 

dobre 2.2 opony są naprawdę szybkie wbrew pozorom


STRAVA

 


#485 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 1396 postów

Napisano 12 styczeń 2019 - 17:30

Na przykład nowe karbonowe Cube'y (oczywiście na gwarancji)na bardzo dobrym osprzęcie (np.XT) można czasami kupić w sporych przecenach. Rowery porządne, solidne  i do codziennego jeżdżenia chyba odpowiednie.

Rzecz gustu, ale wolałbym  fabrycznie nowego np. Cube'a niż niż używany rower często niepewnego pochodzenia ( eufemistycznie opisywany jako "powystawowy") bardziej "renomowanej" marki z allegro

w zbliżonej cenie.

 

Jak miałem MTB to -między innymi- jeżdziłem na Conti Race King - szybkie opony.


Poland. Probably the best country in the world.

#486 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 595 postów

Napisano 12 styczeń 2019 - 18:10

też miałem Race kingi 2.0, w Krossie level A4 z 2010, 26" :) no niezłe są

 

@mess a ten twój Trek to nie za duży dla mnie?.. 



#487 tobo

tobo
  • Użytkownik
  • 2135 postów
  • SkądWałbrzych

Napisano 12 styczeń 2019 - 18:35

Hej kurczę ciagle się waham, ostatnio wpakowałem w niego 400zł, nowy łańcuch, nowe stery, pełny serwis, nowe klocki hamulcowe, a to jest ledwie rower za 2200zł jak go kupowałem, potem przez te 5 lat wpakowałem w niego drugie i pół raza tyle, teraz jakbym go sprzedawał to nie wiem czy 1500 bym wziął. Nie mam ochoty więcej w niego inwestować, pojedzie do rodzicieli, żeby mieli na czym jeździć, a sam też się jeszcze przejadę jak do nich pojadę.

Odczuwam potrzebę nowego lekkiego MTB do jazdy na co dzień. Tylko na jakichś normalnych oponach na gravel, lekki teren a nie 2.5" balony, klocki jak na wertepy nie z tej ziemi. Szukam na allegrach jakichś fajnych używek w Scocie Scale, Trek Superfly, Spec Spacejumper czy jak to się zwie.. W zeszłym roku 9tys km rozłożyło się na 6tys szosa i 3tys kross, więc no jeżdżę, nie będzie rower stał bezczynnie. Tylko że w tym kwartale zakup mieszkania jeśli znajdę, na jesieni treking w Nepalu, nie bardzo mogę sobie pozwolić teraz na wywalenie 6-7k na rower :/ decyzje, decyzje.. poczekam, popatrzę, zrozumiem więcej i wtedy wreszcie sam też włączę się do akcji.


"Lekkie mtb" czyli rowery hardtail mają w standardzie opony 2.0 -2.2, skąd obawa o laczki 2.5? Tyle mają i to nie zawsze rowery trail/enduro.
Poza tym możesz zmienić opony na lekkoterenowe, kupując nowy rower opchnąć oryginslme i podmiana może Cię nic nie kosztowac.

#488 mess

mess

    tłuścioszek

  • Użytkownik
  • 2160 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 styczeń 2019 - 19:30

 

 

@mess a ten twój Trek to nie za duży dla mnie?.. 

 

on tak na 176-182 gdzieś był


STRAVA

 


#489 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 595 postów

Napisano 12 styczeń 2019 - 19:35

o Paanie, to nie dla mnie :) ja 175