Mega fajna maszyna, trochę klocowaty, ale nie zależy mi na wadze akurat. Na zdjęciu z krótkim wspornikiem 110 na próbę. Śmiesznie to wygląda, ale prowadzi się lepiej.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Napisano 13 luty 2019 - 22:01
Napisano 14 luty 2019 - 08:50
Przede wszystkim podoba mi się on wizualnie, ale i w tamtej cenie (którą mogłem mieć) wyszedłby bardzo dobrze na tym osprzęcie. Trochę żałuję, ale jednak bardziej plułbym sobie w brodę, gdybym musiał szukać mu nowego właściciela niedługo po zakupie przez zbyt mały rozmiar.
Świetne malowanie moim zdaniem.
Napisano 14 luty 2019 - 09:13
Napisano 14 luty 2019 - 14:00
Ej panowie czemu nie powiedzieliscie że te AT 42 to nie są 42 tylko 38? Założyłem i już zostaną, ale kurna 4mm to gruby błąd i komuś komu zależy na szerokości może się zawieść. Waga 450g. Rower w sumie lżejszy o ćwierć kilo i to na kołach. To tak dla przyszlosci piszę
Napisano 14 luty 2019 - 23:53
Do 100 zł za sztukę kupisz obecnie zwijane Continental AT Ride 700x42 (wyglądają tak samo jak moje CrossRide, zmienili chyba tylko nazwę).
Jak widać, szerokość też pozostała ta sama, czyli znacznie mniejsza od deklarowanej.
O CrossRide już kiedyś pisałem, ale to było dość dawno: https://szosa.org/to...łoto-etc/page-3
Moje ważyły nawet mniej: 410g i 433g.
Tak czy inaczej, są to naprawdę fajne opony.
Napisano 16 luty 2019 - 16:58
Napisano 16 luty 2019 - 17:35
Czy zrezygnowałeś z zakupu Epica?
Napisano 16 luty 2019 - 22:38
Napisano 12 marzec 2019 - 16:19
Napisano 12 marzec 2019 - 18:24
W opisie roweru jest "Custom Reba RL". Wiesz na czym polega to Custom? W zwykłej Rebie, żeby dodać blokadę trzeba wymienić cały tłumik. Z tego co pamiętam kosztuje to kilkaset zł.
A, i co to jest za zębatka?
Napisano 12 marzec 2019 - 18:34
tego się obawiałem szkoda, chyba sobie daruję.. nie mam pojęcia co ten cuśtom oznacza, ważne że amorek lekki i działa
zębatka jedyna jaka była dostępna na allegro BCD 96 38T. Ogólnie to bida. A jak coś markowego to kosztuje tyle co cała kobra. Bardzo chciałem oryginalną shimano, ale nie ma. 36t max. Ta ledwie weszła. Jakiś chinol pewnie W ogóle jednak napęd 1x10 fajniej chodzi, takie mam wrażenie, tzn ten chałupniczy co se sam zrobiłem w Krossie.
Napisano 28 kwiecień 2019 - 19:02
Napisano 28 kwiecień 2019 - 19:07
Lepsza manetka z gorszą przerzutką działają praktycznie tak samo.
Lepsza przerzutka z gorszą manetką przeważnie działają gorzej.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 28 kwiecień 2019 - 21:50
Przerzutka XT (RD-M771 GS) działa bardzo dobrze ze starą manetką Altus A10 na kasecie 7rz. Nawet gdy kaseta jest w stanie agonalnym (igiełki), a kółka w przerzutce już prawie nie mają zębów, wciąż da się całkiem sprawnie zmieniać biegi, lepiej niż ze współczesną przerzutką Altus, która już po paru miesiącach ma większe luzy niż XT po 10 latach.
Napisano 18 maj 2019 - 19:35
Napisano 18 maj 2019 - 23:20
Jak dojdzie tarcza 34T NW od chińczyka to wyleci przednia zmieniarka.
I popsujesz dobry, uniwersalny rower.
Napisano 19 maj 2019 - 10:19
Na Mazowsze to bez różnicy.
Napisano 28 maj 2019 - 22:12
Napisano 29 maj 2019 - 11:06
Jak będzie jeździć po takim piachu jak na zdjęciu to raczej w sam raz
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Napisano 29 maj 2019 - 12:05
Małżonka jeździ raczej turystycznie ale kadencję trzyma elegancko więc 34T spokojnie wystarczy.