Wkleiłem link do trzeciej, ostatniej części epizodu.
Tak to się zaczęło:
a tak było w trakcie:
To oczywiście jeden z przykładów.
Napisano 14 grudzień 2016 - 11:30
Ale Ci inni mają różne doświadczenia. Są też takie filmy na Youtube, z których wynika, że budżetowe chińskie kiery za 25-30$ bywają całkiem ok. Najlepiej by było, gdybyśmy na forum dzielili się jednak własnymi doświadczeniami.
Jesienią kupiłem taką kierownicę za 30$. Wygląda ok. Badając jej sztywność po przykręceniu, nie wydaje się wcale mniej sztywna od alu bontragera. Pojeżdżę w sezonie i się zobaczy.
Napisano 14 grudzień 2016 - 11:39
Temat był w sumie wałkowany tysiąc razy.
Jest cała masa dobrych chinoli, prawdopodobnie większość wytrzyma bardzo długo. Jedyny problem polega na tym, że w żaden sposób nie jesteś w stanie namierzyć wadliwych modeli/egzemplarzy w morzu ofert, a wyegzekwowanie gwarancji od firmy z drugiego końca świata bywa bardzo trudne.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Napisano 14 grudzień 2016 - 16:25
Dokładnie tak jak mikroos pisze, nie jesteśmy w stanie wyłuskać dobrego chinola od złego, a zatem ponoszone ryzyko jest dość duże i w tym jest największy problem.
Ten gość z filmiku gdzieś w opisie jak dobrze pamiętam, podaje linka do sklepu w którym zakupił. Ponad 100 sprzedaży i dużo zadowolonych. Ja już nawet zapłaciłem za kierę, ale zrezygnowałem po tym, jak zobaczyłem ten film.
Napisano 07 styczeń 2017 - 09:04
Rozmawiałem w trasie z chłopakiem, który jeździ na klasycznej kierownicy (nie aero) zintegrowanej z mostkiem. Kupił na Wish i przez 6 miesięcy nic się nie dzieje. Cena z tego co pamiętam chyba około 350zł + dostawa. Czyli pewnie jakieś 400zł. Jest tylko jedno ale. Nie ściga się (nie łamie kierownicy w dolnym chwycie na mecie).
Napisano 07 styczeń 2017 - 13:43
Nie nie Panowie, nie rozumiecie. Chodzi o coś takiego
Jest na to też rozwiązanie - trzeba zawsze wygrywać