Daniel131, on 26 Aug 2020 - 15:25, said:
Jest możliwość ustawić w opcjach wahoo aby na urządzeniu podejrzeć sumę wszystkich jazd?
Przebieg całkowity jest w aplikacji.
Posted 26 August 2020 - 19:27
Posted 27 August 2020 - 08:27
Posted 30 August 2020 - 22:30
Po przeinstalowaniu aplikacji Live Tracking zadziałał. I działał przez całe 42 minuty
Posted 31 August 2020 - 05:05
Argi, on 30 Aug 2020 - 21:30, said:
Ja zauważyłem, że jak nie ruszę telefonu przez całą jazdę to live tracking działa cały czas. Jak odpalę aplikację w trakcie jazdy to live tracking pokaże wszystko do momentu odpalenia aplikacji a później już stoję w miejscu.Po przeinstalowaniu aplikacji Live Tracking zadziałał. I działał przez całe 42 minuty
Posted 31 August 2020 - 05:32
grzesek, on 31 Aug 2020 - 04:05, said:
Ja zauważyłem, że jak nie ruszę telefonu przez całą jazdę to live tracking działa cały czas. Jak odpalę aplikację w trakcie jazdy to live tracking pokaże wszystko do momentu odpalenia aplikacji a później już stoję w miejscu.
Xiaomi jak coś.
Wysłane z mojego MIX 2 przy użyciu Tapatalka
Własnie wczoraj tak chyba było. Sprawdzałem czy działa i, jak się później okazało, od tego momentu już d..pa
Posted 31 August 2020 - 07:27
Posted 31 August 2020 - 07:43
Posted 31 August 2020 - 07:45
Patrząc po tym: https://groups.googl...ers/sXic8T714oA i https://groups.googl...ers/A5OPm-sLl4Y(i nie tylko)
to teoretycznie powinno pomóc przeinstalowanie aplikacji Companion.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Posted 31 August 2020 - 07:47
Posted 31 August 2020 - 08:31
Posted 31 August 2020 - 08:35
Problemy z poprawnym działaniem aplikacji i samego komputerka to jedno.
Drugie, to całkowity brak aktualizacji map.
Mam roam od lipca 2019r. i od tego czasu żadnej aktualizacji. A sam sporo edytowałem OSM (na bazie której Wahoo tworzy swoje mapy).
Już pisałem do Wahoo. Zbyli mnie, że aktualizacje robią na bieżąco i jak wyjdzie, to aplikacja mnie powiadomi.
Posted 31 August 2020 - 08:41
Posted 31 August 2020 - 09:00
Posted 31 August 2020 - 09:06
Pisałeś, że masz problemy z połączeniem ROAMa z wifi. I to uprzykrza synchronizację tras.
Doradziłem więc, że w takich przypadkach sprawdź w aplikacji na kom. czy nowa trasa się zsynchronizowała i wrzuć ja na licznik przez BT.
Ale pamiętam, że kiedyś był problem (nie wiem, czy naprawili), że jak już jakas trasa z rwgps była widoczna w aplikacji, to gry zrobiłem jakąś modyfikację trasy w serwisie rwgps, to potem tej zmiany nie synchronizowała apka Wahoo. Trzeba było zapisać modyfikowaną trasę jako zupełnie nową.