Pisałeś, że masz problemy z połączeniem ROAMa z wifi. I to uprzykrza synchronizację tras.
Doradziłem więc, że w takich przypadkach sprawdź w aplikacji na kom. czy nowa trasa się zsynchronizowała i wrzuć ja na licznik przez BT.
Ale pamiętam, że kiedyś był problem (nie wiem, czy naprawili), że jak już jakas trasa z rwgps była widoczna w aplikacji, to gry zrobiłem jakąś modyfikację trasy w serwisie rwgps, to potem tej zmiany nie synchronizowała apka Wahoo. Trzeba było zapisać modyfikowaną trasę jako zupełnie nową.
Moim problemem jest to, że mam porównanie do bolta. Tam działało wszystko. Od pierwszego do ostatniego dnia.
Z roamem jest po garminowsku jak widzę. Przeinstaluj, obejdź, spróbuj inaczej, zresetuj.
Ciagle będę używał roama, przynajmniej do końca października, ale zaznaczam, że różowo z tym modelem nie jest.