TP wczytuje średnie wartości które wyliczył sobie licznik, w sensie nie liczy ich sam z pliku. Dlatego się zgadzają. To trochę "oszukane"
Wahoo: Komputerki Treningowe: Elemnt, Bolt, Roam
#1443
Posted 21 April 2021 - 09:56
No właśnie nie oszukane.TP wczytuje średnie wartości które wyliczył sobie licznik, w sensie nie liczy ich sam z pliku. Dlatego się zgadzają. To trochę "oszukane"
Licznik wyświetla średnią moc z wliczonymi zerami, czyli niższą Taką też zapisuje w apce Wahoo, a nie wiedzieć czemu wysyła do Stravy plik, z którego Strava liczy srednią bez zer czyli wyższą. Dla mnie ta 'oszukana" jest w Stravie. Dobrze myślę?
- JAY85 likes this
#1445
Posted 21 April 2021 - 12:57
Nie, nie lepiej działa. Zależy co kto woli. Ja na przykład preferuję, żeby aplikacja obliczała parametry na podstawie danych w pliku. I Strava robi to dobrze. Cięgi jakie tu zebrała są całkowicie nieuzasadnione.
PS: Strava absolutnie nie liczy średniej bez zer. Nie zrozumieliśmy. Strava prawidłowo liczy średnią moc z aktywnego czasu jazdy. Średnia na Stravie może być zawyżona bo pliki generowane przez Wahoo zawierają "zmyślone" dane. Wina całkowicie po stronie Wahoo, nie Stravy.
No właśnie nie oszukane.
Licznik wyświetla średnią moc z wliczonymi zerami, czyli niższą Taką też zapisuje w apce Wahoo, a nie wiedzieć czemu wysyła do Stravy plik, z którego Strava liczy srednią bez zer czyli wyższą. Dla mnie ta 'oszukana" jest w Stravie. Dobrze myślę?
Nie do końca się rozumiemy. To jest wina Wahoo. Wahoo liczy na urządzeniu średnie bez zer, zapisuje w pliku te średnie (które wyświetla TP), natomiast surowe dane mocy w pliku zawierają błędne wygładzenia. Strava niczego tutaj źle nie robi, wręcz przeciwnie. Ta nieścisłość to w 100% wina Wahoo.
#1446
Posted 26 April 2021 - 15:23
Dodali wasze ulubione komunikatory: Support for new notification services (WhatsApp, WeChat, Line, Telegram, Signal)
#1448
Posted 27 April 2021 - 16:11
A Messenger?
Wysłane z mojego motorola one zoom przy użyciu Tapatalka
Dodali wasze ulubione komunikatory: Support for new notification services (WhatsApp, WeChat, Line, Telegram, Signal)
Dokładnie to tak:
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1450
Posted 27 April 2021 - 19:00
Tak, działa z każdym radarem.
- manfred likes this
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1452
Posted 27 April 2021 - 19:24
super sprawa polecam, kupiłem sobie na święta. Warte swojej ceny, bardzo poprawia bezpieczeństwo i komfort jazdy. Nie musisz się już wiecznie oglądać za siebie
Garmin Varia to gadżet, który zrobił na mnie chyba największe wrażenie. Większe niż Di2 czy przesiadka z alu na carbon. Serio
- lupus, Born Ready, artho and 2 others like this
#1456
Posted 28 April 2021 - 08:47
Fakt, jeśli koniecznie musisz mieć parametry u góry ekranu, a mapę na dole, to w Edge tego nie dostaniesz, tam pola danych są na dole, na górze pola nawigacyjne, co właściwie ma sens. Ograniczenie ilości pól do dwóch (plus profil wysokościowy kursu) można obejść przez pola IQ, co w efekcie pozwala uzyskać to:
Jeśli nawigacja jest priorytetem, to jednak sądzę, że Edge ma pod tym względem przewagę nad Roam.
Na dodatek warto się zastanowić nad radarem ze światłem, a nie wersji zubożonej do samego radaru, który ma znacznie mniejszą pojemność akumulatora - 7h pracy, wersja ze światełkiem minimum 2x tyle, a po skonfigurowaniu (pole IQ) do świecenia tylko gdy zbliża się pojazd, zasilania powinno wystarczyć na całą dobę, no i światło można obsługiwać z Edge, Wahoo do dnia dzisiejszego nie wprowadziło (i raczej nie wprowadzi) profilu świateł ANT+.
- lupus and artho like this
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1458
Posted 28 April 2021 - 14:56
Tak, a i to jest zrealizowane polem IQ Connect: https://apps.garmin....37-fd2828881888- standardowo co prawda jest obsługa świateł, ale można tylko wybrać żądany tryb świecenia (lub wyłączyć światło), albo zdać się na automat, czyli w dzień błyska, przy niskim poziomie oświetlenia zewnętrznego przełączy na światło ciągłe.
Radar powinien fabrycznie mieć tryb świecenia po wykryciu samochodu. Niestety, producent nie wpadł na ten genialny pomysł, a szkoda.
W przypadku nowych radarów z BT można byłoby pokusić się o sterowanie zewnętrzną aplikacją. O ile Garmin udostępnił API do sterowania radarem w smartfonach przez BT. W przypadku komunikacji ANT+ używa się standardowych komend ANT+, aczkolwiek wdrożenie tego leży po stronie producenta danego urządzenia. Czyli teoretycznie nie byłoby żadnego problemu, żeby Wahoo wprowadziło sterowanie światłami, włącznie z dodaną funkcją włączenia światła radaru po wykryciu pojazdu. Ale nie wprowadzili nawet obsługi podstawowej świateł ANT+, stąd raczej marne szanse, żeby zrobili coś więcej.
Pole Smart Bike Lights po prostu wykonuje to, co sobie użytkownik zażyczył, czyli np. można zdefiniować, że światła będą włączać się tuż przed zachodem słońca, wjazd do tunelu - słaby sygnał GPS, czyli włączenie świateł jak na noc, wyłączać po wschodzie, włączać światło radaru tylko po wykryciu samochodu, przy hamowaniu włączy inny tryb światła itd.
To jest zaleta możliwości dodawania rozszerzeń użytkownika, bez konieczności zdawania się tylko i wyłącznie na łaskę producenta.
W przypadku użycia radaru ze światłem w połączeniu z urządzeniami Wahoo masz możliwość obsługi radaru i wyświetlania komunikatów radaru na ekranie np. Bolta, ale nie zmienisz trybu świecenia - żeby zmienić światło z błyskającego na ciągłe (np. do jazdy w nocy), musisz fizycznie nacisnąć przycisk przełączenia trybów na radarze.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1459
Posted 28 April 2021 - 16:09
Radar powinien fabrycznie mieć tryb świecenia po wykryciu samochodu. Niestety, producent nie wpadł na ten genialny pomysł, a szkoda.
W przypadku nowych radarów z BT można byłoby pokusić się o sterowanie zewnętrzną aplikacją. O ile Garmin udostępnił API do sterowania radarem w smartfonach przez BT. W przypadku komunikacji ANT+ używa się standardowych komend ANT+, aczkolwiek wdrożenie tego leży po stronie producenta danego urządzenia. Czyli teoretycznie nie byłoby żadnego problemu, żeby Wahoo wprowadziło sterowanie światłami, włącznie z dodaną funkcją włączenia światła radaru po wykryciu pojazdu. Ale nie wprowadzili nawet obsługi podstawowej świateł ANT+, stąd raczej marne szanse, żeby zrobili coś więcej.
Po BLE jest tylko radar. Po ANT+ radar + światła przy czym specyfikacja jest tylko do radaru. Bez umowy nie można legalnie zrealizować świecenia światłami. Nie wiem czy Gamoniowi zależy żeby dzielić się tym z Wahoo.
Co do tunelu (znaczy ciemno jasno) w telefonie wystarczy czujnik światła którego pewnie ani garmin ani wahoo nie maja