Witam, wie ktoś jak edytować licznik kilometrów,w Mio Cyclo 305 aby można było wpisać stan samemu??
Mio Cyclo
#702 Gosc_marcino_*
Napisano 22 grudzień 2015 - 09:55
Witam, wie ktoś jak edytować licznik kilometrów,w Mio Cyclo 305 aby można było wpisać stan samemu??
Witam, z tego co wiem nie ma opcji wpisania ręcznie stanu licznika bezpośrednio w urządzeniu. Ja mam konto na mio Share i od kilku lat na stravie. Tam mam wyświetlone dane z wielu lat (mogę je dowolnie wyświetlać na wiele sposobów)
#703
Napisano 22 grudzień 2015 - 10:52
FW Magellana, Mio wgrywam bez problemu.
Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
#704
Napisano 22 grudzień 2015 - 11:59
Witam, z tego co wiem nie ma opcji wpisania ręcznie stanu licznika bezpośrednio w urządzeniu. Ja mam konto na mio Share i od kilku lat na stravie. Tam mam wyświetlone dane z wielu lat (mogę je dowolnie wyświetlać na wiele sposobów)
<marcino> bezpośrednio wiem że nie można, ale jakby edytować któryś z wewnetrznych plików systemowych to powinno gdzieś to siedzieć, ale jak dla mnie to za wysokie progi chyba że któryś tu mądrzejszych kolegów to rozpracuje i wytłumaczy łopatologicznie.
#705
Napisano 22 grudzień 2015 - 17:28
Siedzi w pliku binarnym profile.sum na dysku mio_data w folderze odpowiednim dla profilu, ale jak mi się wydaje kolejny trening to kolejny wpis-podsumowanie (bo plik rośnie z czasem), z datą treningu, dystansem, parametrami typu średni puls, kadencja, czas treningu i na tej podstawie oblicza sobie całościowy/roczny/miesięczny dystans. Więc bez narzędzia ze strony producenta można zapomnieć. BTW próbowałem kiedyś rozszyfrować binarne pliki (bin) z odbytego treningu i dałem sobie siana, coś tam ustaliłem, ale za mało, biorę dane z gpx-ów jeśli chodzi o eksport treningu do tcx-a.
#707
Napisano 10 luty 2016 - 08:08
Dziś na iBood oferują Mio Cyclo 105 H z nadajnikiem pulsu za 309,95 (+transport: 29,95), można dorzucić czujnik prędkości/kadencji za 109,95 - czyli razem 449,85 zł, na alledrogo za komplet 750 zł, czyli jeśli ktoś rozważa zakup 105 HC (lub tylko H, bez c(czujników) to jak widać 3 stówki w kieszeni zostanie...
http://pl-pl.forum.i...ampaign=date_pl
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#709
Napisano 23 luty 2016 - 11:56
Witam
Ma ktoś może ostatni soft Mio dla 105.
Na sofcie z globsatu cos sie wysypało i błędnie pokazauje spalone kalorie,ilośc % podjazdu.Ponadto gdy chcę wybrać niektóre opcje w menu licznik się zawiesza.Próba wgrania softu od nowa nic nie pomaga.Zmiana na np Timexa i potem znów na globo również.
Dziwi mnie także fakt,że po takich zabiegach licznik pamięta moje ustawienia stron.
Mio olało użytkowników 105.Na swoim profilu na FB usuwają nawet moje posty
#711
Napisano 23 luty 2016 - 15:50
Miałem z tym licznikiem krótko do czynienia bo jeździ na nim kolega ale FW Globalsatu był tragiczny. Testowaliśmy dwie ostatnie wersje. Różnice w ilości przejechanych km w stosunku do Garmina były rzędu 20%. W czasie postoju licznik pokazywał nieustannie że się poruszamy. Wgranie FW od Timexa, mimo że starszy datowo, spowodowało że zaczął działać prawidłowo. Też miałem problemy z wgraniem softu ale po kilju próbach udało się to zrobić przez software Globalsatu.
#713
Napisano 25 luty 2016 - 08:54
Spróbuj wgrać soft jeszcze raz tylko po jego instalacji zaznacz w ustawieniach, aby przywrócić ustawienia fabryczne.
Człowiek kombinuje z wgrywaniem softów,a nie przyszło do głowy że zwykły reset może pomóc,najciemniej pod latarnią.Dzieki kolego znów działa jak należy.
Miałem z tym licznikiem krótko do czynienia bo jeździ na nim kolega ale FW Globalsatu był tragiczny. Testowaliśmy dwie ostatnie wersje. Różnice w ilości przejechanych km w stosunku do Garmina były rzędu 20%. W czasie postoju licznik pokazywał nieustannie że się poruszamy. Wgranie FW od Timexa, mimo że starszy datowo, spowodowało że zaczął działać prawidłowo. Też miałem problemy z wgraniem softu ale po kilju próbach udało się to zrobić przez software Globalsatu.
Wydaje mi się ze Timex to to samo co MIO (jesli się myle proszę poprawcie mnie) z Mio miałem jakieś problemy,niestety pamięc ma ulotna i nie pamietam jakie ;p ponadto był dużo mniej intulicyjny mimo iż potem wyszła wersja PL.
Z Globsatem nie miałem żadnych problemów,dodatkowo ma więcej opcji w menu konfiguracji.
- Pan_Wonsik lubi to
#714
Napisano 27 luty 2016 - 11:14
Wydaje mi się ze Timex to to samo co MIO (jesli się myle proszę poprawcie mnie) z Mio miałem jakieś problemy,niestety pamięc ma ulotna i nie pamietam jakie ;p ponadto był dużo mniej intulicyjny mimo iż potem wyszła wersja PL.
Z Globsatem nie miałem żadnych problemów,dodatkowo ma więcej opcji w menu konfiguracji.
ok, wrzuciłem soft globsata będę testował
#716
Napisano 13 marzec 2016 - 18:11
Rozważam zakup nawigacji za jakiś czas, ale najpierw chcę wiedzieć ile oszczędzić. Waham się między modelem 200 a 305.
Zależy mi w sumie na czystej nawigacji + żebym mogła do tego podpiąć sobie czujnik z koła i mieć dokładny pomiar odległości czy prędkości. Na funkcjach treningowych (typu: tętno, kadencja) nie zależy mi, bo od tego mam zegarek. A już zupełnie jest dla mnie zbędne wyświetlanie na ekranie nawigacji powiadomień o sms-ach, połączeniach przychodzących itp., co oferuje model 315.
W związku z tym mam pytanie- opłaca się dokładać 300 zł i brać model 305, czy zapłacić mniej i 200 będzie ok? Jakie są jeszcze różnice pomiędzy tymi dwoma modelami? Przy modelu 200 znalazłam listę co on ma, a czego nie ma. Przy 305 takiej tabeli nie widzę. Da się ładować 200 z powerbanka w czasie jazdy?
Jak ktoś jest w stanie to porównać to będę bardzo wdzięczna
Edit.
A jeszcze zapytam. Ta nawigacja dobrze siedzi w uchwycie? Z tego co widzę, to jest chyba podobnie montowana jak liczniki sigma, których już kilka pogubiłam, utopiłam itp., bo gdzieś mi się zaczepił i wykręcił z podstawki
#717 Gosc_marcino_*
Napisano 14 marzec 2016 - 08:50
Rozważam zakup nawigacji za jakiś czas, ale najpierw chcę wiedzieć ile oszczędzić. Waham się między modelem 200 a 305.
Zależy mi w sumie na czystej nawigacji + żebym mogła do tego podpiąć sobie czujnik z koła i mieć dokładny pomiar odległości czy prędkości. Na funkcjach treningowych (typu: tętno, kadencja) nie zależy mi, bo od tego mam zegarek. A już zupełnie jest dla mnie zbędne wyświetlanie na ekranie nawigacji powiadomień o sms-ach, połączeniach przychodzących itp., co oferuje model 315.
W związku z tym mam pytanie- opłaca się dokładać 300 zł i brać model 305, czy zapłacić mniej i 200 będzie ok? Jakie są jeszcze różnice pomiędzy tymi dwoma modelami? Przy modelu 200 znalazłam listę co on ma, a czego nie ma. Przy 305 takiej tabeli nie widzę. Da się ładować 200 z powerbanka w czasie jazdy?
Jak ktoś jest w stanie to porównać to będę bardzo wdzięczna
Edit.
A jeszcze zapytam. Ta nawigacja dobrze siedzi w uchwycie? Z tego co widzę, to jest chyba podobnie montowana jak liczniki sigma, których już kilka pogubiłam, utopiłam itp., bo gdzieś mi się zaczepił i wykręcił z podstawki
W rowerze szosowym mam 105 a turystycznie używam 200. Przed zakupem porównałem oba modele i różnice są spore.
1. Ekran w 200 jest dużo większy i ma powłokę połysk. W 305 ekran ma 3 cale i jest "matowy"
2. Oba urządzenia są dobrze widoczne w słońcu ale 200 wypada lepiej
3. Bateria w 200 wytrzymuje spokojnie ponad 10h. Nawet na największym podświetlaniu wytrzymuje ok 11 h. A na normalnych parametrach ok 13-14h
4. Gabaryty bardzo zbliżone.
5. model 305 można też kupić bez czujników za 750 zł ale jeżeli nie potrzebujesz kadencji i pulsu TO bierz CYCLO 200
#719
Napisano 20 marzec 2016 - 22:33
Jest ok, może kolega ma ustawioną od prędkości rejestracje i dlatego tak jest. Znam taki przypadek.
I działa Ci poprawnie? Mi też nie paruje grupowych jazd na stravie - jak popatrzyłem na plik gxp to czas postoju działa tak jakby zatrzymał wskazówki zegara tj. np. o 11:55:00 zatrzymuję się na 5 min, ruszam i kolejne zapisy mam 11:55:06 itp..zamiast 12:00:06. Dotyczy MIO 105.
Może ktoś zna rozwiązanie tego problemu?