Chińskie ramy karbonowe
#783
Napisano 01 czerwiec 2012 - 20:15
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#784
Napisano 06 czerwiec 2012 - 09:25
Więcej tam nic nie kupuję.
#785
Napisano 06 czerwiec 2012 - 09:47
No i jeszcze raz o moich karbonowych kołach z MIRACLE. Wysłałem je Spikowi, aby zrobił z nimi porządek (jeden nypel urwał mi się w trakcie jazdy) i potwierdził, że obręcze są "gówniane" - mają bicie promieniowe. Szprychy w tylnym kole o 2 mm za krótkie i w obu kołach źle ponaciągane. Niezłego gniota mi chinole wcisnęli.
Więcej tam nic nie kupuję.
Ile zaplaciles za ten wadliwy plastik chyba nie warto bylo sie ladowac, masz na miejscu w pl fajne obrecze FFWD wiesz co kupujesz + gwarancja .
Trza bylo brac z Hongfu sprawdzony sprzedawca ;-)
#786
Napisano 06 czerwiec 2012 - 11:08
Ile zaplaciles za ten wadliwy plastik chyba nie warto bylo sie ladowac, masz na miejscu w pl fajne obrecze FFWD wiesz co kupujesz + gwarancja .
Trza bylo brac z Hongfu sprawdzony sprzedawca
Ktoś się musiał poświęcić i sprawdzić nowego dostawcę. Po rączkach mnie za to całować :mrgreen:
Ale rama którą tam kupiłem (jest bez porównania sztywniejsza od czeskiego Carbteca Lederfoxa i na dodatek lżejsza) i pierwsze karbonowe koła sprawują się bez problemu (choć pamiętam, że w ramie coś majstrowałem przy ustawieniu haka przerzutki, bo nie był prawidłowo ustawiony)
Koszt kół: koła 360 dol, wysyłka 100 dol, opłata za przelew z paypal 20 dol (co to dla mnie 8-) )
To jednak sporo mniej niż koła FFWD, ale za "gówno" to o wiele za dużo.
Ale z tego co widzę to Planet-x ma całkiem znośne ceny. Zapewne też wszystko chińszczyzna, ale myślę że sprawdzona pod kątem jakości no i europejski dostawca.
Napisałem o tych kołach do Chińczyka i się pytałem czy mi w zamian są gotów wysłać nowe porządne obręcze. W odpowiedzi chinolek swoim koślawym angielskim napisał coś takiego:
thanks for your e-mail and information!
but for our wheels we are warranty it in 1 years
within one years if you have the question in the wheels we will can give you a new
so please don't worry about it,you can use it
if you need most information please let me know
Best Regards
season
Ciekawe co autor miał na myśli :?:
#787
Napisano 06 czerwiec 2012 - 11:26
Spoko . będzie cudnie. HF był o wiele równiejszy w wersji light .
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#788
Napisano 06 czerwiec 2012 - 11:31
Ja raczej rozważam uzupełnić dołki jakąś lekką, w miarę wytrzymałą substancją (może trociny z klejem do drewna? jak szaleć to na całego) i to czymś wygładzić.no nie tak ostro, z każdego gówna czasem jest wyjscie, fakt biją nierówno lewa, prawa w jedny miejscu każde , weżmie sie pilnik , młotek i wyrówna
#792
Napisano 06 czerwiec 2012 - 22:03
To nie temat o kołach , reasumując trzeba sprawdzać co sie kupuje niestety jeśli chodzi o gotowe sety.
wynik jest taki iż przednie koło jest ok , co do długości szprych, niestety tylne DS za krótkie o 4 mm, a NDS o 2 mm no i ........ wg mnie skucha jest lekka .
Koła karbon na stożku 50 mm i szerokich szprychach aero to jak płyta wiórowa twarde, i wszelkie "drgania " dostaje najsłabszy element - zazwyczaj połączenie szprycha- nypel i dobrze jest jak to połączenie jest - pełny gwint szprychy w nyplu.
te obręcze mają dosyć gruby rant pod nypel ( ponad 4 mm ) i w stosunku do np. HF szprychy muszą być dłuższe o min 2 mm aby przeszły obrys i kończyły w główce.
Zamontowano nyple 16 mm z montażem od środka co dało na minus dodatkowo - 2 mm za mało co dało w wyniku 4 mm różnicy na DS.
na NDS rzy pełnym naciągu brakuje tak max 2 mm do szczęścia.
z pomiaru wychodziło że DS są 258, a NDS 263(4)
Minimum bezpieczne to 260/264, teoretyczny ideał 262/266 ale to już trzeba by było sprawdzić fizycznie czy nie za długie.
Także zakańczam wywód, a własciciel na PW może sie wywnętrzniać .
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#795
Napisano 15 czerwiec 2012 - 09:09
Model framesetu fr-315 malowana na biało na moje zyczenie (oczywiście nie obyło się bez kwasu bo sztyce chciałem nie malowaną ale i tak pomalowali... Chociaż jak już problem to lepiej w tą strone ).
Na przesyłkę nie naliczono cła , wpisana wartość przesyłki 50$ - gift, części rowerowe.
#796
Napisano 15 czerwiec 2012 - 09:17
Tylko wygląda jak wersja angielska, bo linka pancerza od hamulca tylnego wchodzi do górnej rury od prawej strony roweru, czyli linka jest od lewej klamkomanetki.
#797
Napisano 15 czerwiec 2012 - 09:31
Flyxii
Model framesetu fr-315 malowana na biało na moje zyczenie (oczywiście nie obyło się bez kwasu bo sztyce chciałem nie malowaną ale i tak pomalowali... Chociaż jak już problem to lepiej w tą strone ).
Na przesyłkę nie naliczono cła , wpisana wartość przesyłki 50$ - gift, części rowerowe.
Obrazek
U kogo zamawiales jaka doplata za malowanie, soldinie polozona farba ? ;-)
#798
Napisano 15 czerwiec 2012 - 13:48
kszysztof1985: malowali mi w fabryce. zapłaciłem w sumie drogo, w porównaniu do innych firm, bo 80$ ale wyszedłem z założenia, że zrobią to najlepiej i jestem bardzo z lakieru zadowolony.
Jestem już po pierwszej przejażdżce i moge z czystym sumieniem powiedzieć, że jest świetna, tłumi drgania rewelacyjnie a na zjazdach prowadzi się idealnie. Więcej bede mógł powiedzieć dopiero jak sobie na niej pośmigam więcej, jednak pierwsze wrażenia bardzo pozytywne.
#800
Napisano 22 czerwiec 2012 - 15:12