Chińskie ramy karbonowe
#121 Gosc_xsnailx_*
Posted 22 August 2010 - 16:05
znalazlem strone ktora zbiera info o tych ramach:
http://cheapcarbonfr...seller-catalog/
no i jescze jedno - jak wyglada miracle trade pod katem wspolpracy ?
#122
Posted 23 August 2010 - 15:33
#124
Posted 24 August 2010 - 07:39
Jako ze jestem w trakcie szukania ramy do czasowki, to oprocz markowych producentow patrze takze w strone chin / tajwanu.
znalazlem strone ktora zbiera info o tych ramach:
http://cheapcarbonfr...seller-catalog/
no i jescze jedno - jak wyglada miracle trade pod katem wspolpracy ?
Ja co prawda nie kupowalem od nich, ale wiem z forum Wloskiego, ze u miracle trade kupuja najczesciej (co najmniej kilkadziesiat jak nie setka osob u nich kupila), bo i maja tez najwiecej rzeczy (ramy + kola + inne karbonowe dodatki). Z tego co pamietam to czasem trzeba dlugo czekac, jak nie maja towaru i czekaja na produkcje, ale koniec koncow towar zawsze wysylaja.
Podaje linki, mozesz z pomoca google translate sie pobawic, jesli nie znasz wloskiego.
Rame czasowo o ile pamietam tez ktos tam kupowal - prawdopodobnie od miracle.
http://www.bdc-forum...ead.php?t=90218
http://www.bdc-forum...891#post2302891
#125 Gosc_gitezez_*
Posted 26 August 2010 - 08:43
#127
Posted 26 August 2010 - 13:18
http://forums.roadbi...2856555&page=36
Gosc opisuje tam problemy jakie mial z Jenny z Hongfu z powodu dwoch wadliwych ram ktore mu przyslali.
W ogole ciekawe info tam znajdziecie i wiele doswiadczen.
#128
Posted 26 August 2010 - 22:22
Gość rzeczywiście miał pecha, niepotrzebnie odesłał tę ramę z zadrapaniem w rezultacie następną dostał jeszcze gorzej wykończoną - perfekcjonista :mrgreen:Zeby nie bylo, ze z chinskimi ramami jest tak kolorowo to dla zainteresowanych podaje link, post nr 20
http://forums.roadbi...2856555&page=36
Gosc opisuje tam problemy jakie mial z Jenny z Hongfu z powodu dwoch wadliwych ram ktore mu przyslali.
W ogole ciekawe info tam znajdziecie i wiele doswiadczen.
Konkluzja jest taka : wzrósł dosyc gwałtownie popyt na te ramy, w związku z atrakcyjną ceną, Chińczycy przestali się już tak starać albo nie nadążają z realizacją zamówień bo sporo firm typu " boutiqe " zamawia ten towar i po pomalowaniu sprzedaje jako swój. Ja akurat nie miałem z Jenny ( mimo jej "ciekawej " angielszczyzny ) żadnych problemów, rama jest bez zarzutu, przesyłka była b.szybka.
#129
Posted 26 August 2010 - 22:58
A czy Ty już swój rower złożyłeś, jakieś fotki?
#130
Posted 27 August 2010 - 15:27
http://img210.images...wermc015011.jpg
Jak już wszystko skompletuję to jeszcze raz zamieszczę zdjęcie.
#131
Posted 27 August 2010 - 15:39
#136 Gosc_gitezez_*
Posted 28 August 2010 - 13:43
#138
Posted 28 August 2010 - 15:34
Klamki na nowym kokpicie będą zupełnie inaczej ustawione, to jest zdjęcie zrobione tuż przed " inauguracyjną " jazdą. Koszyki to faktycznie Topeak, nie są zbyt filigranowe ale za to bardzo praktyczne bo można je ustawić dla dowolnej butelki czy też bidonu, nie używam bidonów tylko kupuję butelki 0.5 l ( z ustnikiem ) z wodą lub jakimś Powerade i po treningu po prostu wyrzucam - po drodze mam zawsze kilka sklepików wiejskich gdzie można dokupić takowe.Lobster zmień w swoim bajku tylko te koszyki (topeak?) bo one szpecą całkiem ładny rowerek. Te klamki DA strasznie wysoko w górę biją w porównaniu z Campą.
Zazdroszczę ramy
#140
Posted 30 August 2010 - 12:20
Lobster, pytanko takie mam. Mianowicie, czy po założeniu krótszego o 2 cm mostka nie występuje u Ciebie tendencja do uderzania kolanami o kierownicę w czasie podjeżdżania na stojąco?
Nic takiego sie nie dzieje. Co prawda przy jezdzie na stojaco lepiej sie jezdzi przy dluzszym mostku, jednak wiekszosc trasy jednak siedze i dlatego sie zdecydowalem skrocic mostek. Teraz w sumie sie juz przyzwyczailem i nawet tego nie odczuwam. Sprawdzalem wczoraj i kolana mam jeszcze dobrych pare centymentrow od kierownicy, wiec jest ok.