
Szytki Tufo
#61
Posted 09 May 2011 - 09:39
#62
Posted 09 May 2011 - 13:17
rzeznik14, trzeba tyło sezonować, a nie nowe gumy dawać :mrgreen:

#63
Posted 01 February 2012 - 08:12
Pierwszy mój post więc witam Wszystkich Serdecznie. To forum to prawdziwa skarbnica informacji.
A teraz do rzeczy :-D
Zmieniłem koła i przesiadam się z opon na szytki, po przeczytaniu opinii na forum dochodzę do wniosku że ciekawą opcją będą szytki Tufo. Tylko mam jeszcze dylemat. Zakładając że szytki będą głównie treningowe i nie chciałbym wydawać jakiś potwornych pieniędzy na nie, co radzicie wybrać:
Tufo S33 PRO
czy,
Tufo S33 Special ?
Pozdrawiam.
#64
Posted 02 February 2012 - 21:44
#65
Posted 02 February 2012 - 21:54
Quote
pożegnał się z forum jakiś czas temu :-/Może Karbon by coś doradził ?
#66
Posted 02 February 2012 - 22:25
Wielu producentów opon , dając duży oplot, dodaje także wkładki antyprzebiciowe , ale oponki są i tak lekkie.
Powiedzmy ze oponki z oplotem ponizej 120 Tpi to takie turystyczne.
Rodzaj mieszanki , trzeba poczytaćbo z tego powdu oponki mogą byćna różne nawierzchnie, suche - mokre.
dobrze jest poczytać oryginalne katalogi i strony producentów dla poszerzenia wiedzy .
Opisują np przeznaczenie opony przede wszystkim.
jeździłem przez chwile na Vittoiri z oplotem ichniejszym 290 TPI same niosą, czuć ewidentnie różnice na podazdach , polecałbym , no ale to droga zabawa .
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#67
Posted 03 February 2012 - 10:41
#68
Posted 03 February 2012 - 19:13
Zamówiłem Tufo S33 Special. Generalnie S33 Special to praktycznie to to samo co S3 Lite, o których jest dużo dobrych opinii. Różnica jest w masie oraz S3 Lite posiadają dodatkowe zabezpieczenie anty-przebiciowe. Większa masa bierze się pewnie z większej ilości gumy, a więc jest szansa że dłużej posłużą.
Za dużo opinii o S33 Special nie ma, więc jak trochę pojeżdżę to zdam relację.
Panowie, dzięki za odpowiedź.
#69
Posted 21 February 2012 - 17:25
Na tylne kolo nie polecam natomiast na przodzie jest ok.
Teraz uzywam najtanszej continental giro, z ktorej jestem zadowolony

#70
Posted 21 February 2012 - 18:23
Problemem szytek jest cena, bo dobre kosztują grubo ponad 200 zł/sztukę, a za tyle można już kupić komplet dobrych opon. Producenci nie mają zbyt bogatej oferty i zauważalny jest (za)duży przeskok z kiepskich do dobrze niosących gum.
Chciałem się dowiedzieć, czy ktoś używał model jet <160 i mógłby coś o nim więcej napisać. Wiadomo, że nie jest to ani wytrzymała, ani super niosąca szytka, ale pod kątem górskich czasówek wybór chyba nie najgorszy?
#71
Posted 09 March 2012 - 13:29
Jaka jest róznica pomiędzy C Elite Ride 23 a Elite Ride 23?
Pozdrawiam.
#72
Gosc_xsnailx_*
Posted 10 March 2012 - 12:06

miguel - jezdzilem w zeszlym sezonie na jetach w tylnym kole czasowki. 2 razy zakonczylo sie to przebiciem. jak chcesz to moge ci podeslac taka szytke w stanie "do naprawy" przy okazji tematu kół. brał bym cos innego niestety.
jedyne co mi sie sprawdza to s3lite
#73
Posted 10 March 2012 - 20:12
Quote
Znaczy się jest gorsza czy lepsza? :mrgreen:dchudowski - Vittoria jest nieporownywalna co tufo niestety
#74
Gosc_xsnailx_*
Posted 11 March 2012 - 09:52
Ale zeby nie bylo - to moja opinia bazujac na tym co jezdzilem czyli:
tufo s3 lite <215 g i elite jet
vittoria crono cs i corsa cx
continental tempo i sprinter (tempo super, a sprinter kiepski)
na ten sezon do jazdy na czas mam komplet veloflex record /przod i continental continental podium tt / tył
do zwykłej jazdy 1 komplet - vittoria corsa cx i 1 komplet - tufo s3 lite - czakam az sie zuzyja, a szkoda ich odklejac jak sa w dobrym stanie
#75
Posted 11 March 2012 - 18:29
#76
Posted 13 March 2012 - 15:55
btw: wie ktos gdzie w krk mozna kupic klej do szytek??
#77
Posted 13 March 2012 - 19:11
#78
Posted 13 March 2012 - 19:34
Z innej beczki: wsadzam wentyl od szytki w dziurę w obręczy itd. ale tam gdzie wentyl wystaje nic nie ma? W dętkach od oponek wentyl jest gwintiowany i nakręcamy taki mały pierścien a w szytkach jak to ma byc?
#79
Posted 13 March 2012 - 20:31
co do wentylka to daj fotke bo nie wiem o co chodzi, były/są wentylki w ogóle nakręcane kiedyś w Vittoriach
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#80
Posted 13 March 2012 - 20:43
Quote
Z innej beczki: wsadzam wentyl od szytki w dziurę w obręczy itd. ale tam gdzie wentyl wystaje nic nie ma? W dętkach od oponek wentyl jest gwintiowany i nakręcamy taki mały pierścien a w szytkach jak to ma byc?
Nakrętkę z wentyla i tak się wywala więc po co ci gwint ;-) . Jak założysz szytkę to wentyl powinien odpowiednio się ułożyć.
Reply to this topic
