Zgadza się. Na androida jeszcze nie ma, tak więc nie da się nawet sprawdzić czy działa jak na iOS.
Z tego co zauważyłem, to zgodnie z tą informacją: Tworzenie kursu trasy powrotnej (na dole) jednak ma być umożliwione tworzenie w mobilnym connect kursu trasy powrotnej do punktu startu. Czyli rozszerzenie dostępnej na wszystkich Edge opcji powrotu - o ile w nawigacyjnych kurs był tworzony z uwzględnieniem routingu, to na pozostałych np. E520 była to "nawigacja" na krechę... Widać planują jednak poprawienie tego, szkoda, że tylko Wahoo depcze im po piętach, może postęp byłby większy niż ta pełzająca ewolucja...
Co do aktualizacji oprogramowania e520, a także e1000/e820 (te same poprawki, w e820 doszło: Made several improvements to course navigation to make turn-by-turn instructions more robust, oraz: Added the option to use a map turn pop-up. This can be found in Activity Profile settings under the Navigation menu.)
Fixed issues with embedded segments in courses - żeby ktoś nie myślał, że będą to segmenty Strava, segmenty muszą być w serwisie garmina (jak to niedawno opisywałem) i wysyłany kurs zawiera właśnie te segmenty. Problemy z segmentami w kursie były takie, że często podczas zbliżania się do segmentu następowało odliczanie, które zamiast dojść do punktu startowego ponownie zaczynało się odliczać i tak na prawdę nie można było określić na 100% punktu startowego, miałem wrażenie, że jednak komunikat oznaczający początek segmentu w kursie był spóźniony.
Fixed an issue that could prevent bike light networks from reforming - prawdopodobnie problem z włączeniem/wyłączeniem świateł z Varia, które miały najnowsze oprogramowanie, o ile pamiętam wyłączyć się dało z poziomu Edge, włączyć już nie. Rozwiązaniem problemu było przywrócenie starszej wersji oprogramowania Varia, muszę teraz spróbować, czy zostało to na pewno poprawione (trochę namarudziłem serwisowi i na forum garmina). No i wygląda na to, że niestety problem dalej jest, co gorsza teraz nawet z wcześniejszym oprogramowaniem Varia Radar - przynajmniej na e520 wyłączyć światła radaru się nie da, e1000 z ekranu kontroli świateł może wyłączyć światła (później można i z menu świateł) również dla wersji 3.6 oprogramowania radaru. Właściwie zbyt dużej różnicy zasilania w przypadku światła migającego, a bez migacza to nie ma (jak sprawdzałem to dodatkowo ze 2h? - ale już głowy nie dam), światło ciągłe żre zdecydowanie więcej prądu, radar można zasilać zewnętrznym akumulatorem przez mUSB w czasie jazdy.
Fixed an issue when attempting to load more than 100 segments - czyżby limit 100 segmentów został zniesiony? A może podczas ładowania większej ilości segmentów jakieś dziwne rzeczy działy się z edge? Nie wiem, tyle nigdy nie ładowałem...
Jakoś mi się nie wywalał przy tego typu problemach z BT... Co widocznie nie oznacza, że problemu nie było...
Updated precision of the Grade data field to whole %'s - czyli będzie rejestrować pełne procenty nachylenia zamiast obecnych 0.000000, ale dokładności to chyba nie zmienili... Wygląda jednak na to, że wewnętrznie dalej jest zapisywane ze zwiększoną precyzją, przynajmniej do 5 po przecinku, a tylko sama precyzja pola nachylenia została zaokrąglona do pełnego procenta.